Devil-May-Cry-5
یحیی رحیمی

Capcom موتور به‌کاررفته در Resident Evil 2 را مناسب نسل بعدی کنسول‌ها می‌داند

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,023 بازدید

نسل بعدی کنسول های سونی و مایکروسافت در راه هستند و همه کمپانی های بازی سازی به تب و تاب افتاده اند و می خواهند جزئیات بیشتری را در مورد آن بفهمند. حالا کمپانی Capcom که اخیرا با انتشار بازی های خوبی مانند نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 و همچنین بازی Devil May Cry 5 به روزهای خوب خود برگشته است، باور دارد که موتور گرافیکی جدید و به کار رفته در این بازی ها، ابزار کافی را برای ساخت بازی های نسل نهم در اختیار آن‌ها می گذارد.

موتور گرافیکی جدید این کمپانی RE Engine نام دارد و در بازی های Resident Evil به کار رفته است و جزئیات گرافیکی بسیار زیادی دارد. مدیرکمپانی Capcom در مورد آن گفته است که این موتور دقیقا برای کنسول های جدید ساخته و اصلاح شده است و همچنین این موتور یکی از نقاط قوت این کمپانی در مواجه با موج جدید سیستم های بازی است. او در این مورد گفت:

بازی هایی که توسط RE Engine روی سخت افزار نسل حاضر ساخته ایم، نظر منتقدان را جلب کرده است و از همان مراحل اولیه ساخت آن، ما این قابلیت را برایش کنار گذاشتیم که بتواند نسل بعدی کنسول ها را نیز پشتیبانی کند. ما RE Engine را به عنوان یکی از نقاط قوت ما در مواجه با ساخت بازی های نسل بعدی می بینیم.

Capcom قطعا یکی از بزرگ ترین ناشران بازی در دنیاست و همچنین رابطه نزدیکی نیز با مایکروسافت دارد و به نظر می رسد که این شرکت نیز از جزئیات کنسول نسل بعدی آگاه باشد و مایکروسافت آن را در اختیارش قرار داده باشد. قرار است که نسل بعدی کنسول های Xbox در E3 2019 معرفی شود و از سوی دیگر سونی در این مراسم حاضر نیست اما جزئیات اولیه PS5 را می دانیم.

همچنین نینتندو نیز در حال تلاش برای ساخت یک کنسول جدید است اما قرار نیست که در E3 چیزی از آن بفهمیم. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.