Bloodborne PC
یحیی رحیمی

استودیو Virtuos کار روی پورت کامپیوتر Bloodborne‌ را تکذیب کرد

یحیی رحیمی 8 اسفند 1401 بدون دیدگاه
119 بازدید

شایعه‌ی تازه‌ای در مورد لغو ساخت نسخه کامپیوتر Bloodborne به دلیل اختلاف میان سونی و استودیو Virtous منتشر شد. این استودیو پورت بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر را توسعه داد و طبق شایعه، سونی از کار آن‌ها رضایت نداشته است. یکی از سخنگویان استودیو به رسانه گیم‌رنت گفته است که آن‌ها هیچ‌گاه درگیر ساخت بازی بلادبورن برای کامپیوتر نبوده‌اند و به این شکل از پخش بیشتر شایعه جلوگیری کرده‌اند.

گزارش‌ها در مورد توسعه نسخه کامپیوتر Bloodborne از شایعات ساخت یک بازی جدید فراتر رفته است. اشتیاق پی‌سی گیمرها برای تجربه این بازی روی یک پلتفرم دیگر سیری‌ناپذیر است و سونی تابه‌حال، هیچ بیانیه‌‌ی رسمی منتشر نکرده است. چندین بار شنیدیم که توسعه‌ی بازی آغاز شده است. تعدادی از منابع نوشتند که فرام‌سافتور، پورت کامپیوتر را بر عهده دارد. سپس این شایعه رد شد و گفته شد که سونی، پروژه را به یک استودیو دیگر سپرده است. یک استریمر اسپانیای ادعا کرد که استودیو Virtous این پروژه را بر عهده داشته، اما سونی از عملکرد آن‌ها رضایت نداشته و در نتیجه پروژه لغو شده است.

سخنگوی استودیو تنها بخشی از شایعه که مربوط به توسعه بلادبورن را تکذیب کرده است. گزارش همچنین به مشکلات پورت بازی هورایزن اشاره داشت و اینکه سونی در آخر مجبور شده تا از گوریلا گیمز، سازنده اصلی بازی، کمک بگیرد و حتی آپدیت‌های پس از انتشار را هم به استودیو دیگری بسپارد. بازی هورایزن هنگام انتشار دارای مشکلات جدی بود و همین می‌تواند نشانه‌ای بر صحیح بودن شایعه باشد. سونی در ادامه توانست مشکلات را برطرف کند و بازی را به نقطه‌ای پایدار برساند. کاربران استیم در حال حاضر از وضعیت بازی و عملکرد آن رضایت دارند.

Bloodborne PC کامپیوتر Virtous

تکذیب شایعه ساخت Bloodborne برای کامپیوتر

استودیو سنگاپوری Virtuos ممکن است پروژه پورت کامپیوتر بلادبورن را دریافت کرده باشد، اما سونی در ادامه تصمیم به لغو پروژه گرفته باشد. در حال حاضر می‌دانیم که این استودیو هیچ‌گاه روی بازی کار نکرده است و شایعه‌ای که به آن مربوط می‌شد، کاملاً اشتباه بوده است. طرفداران امیدوارند که این پروژه همچنان زنده باشد و استودیو Bluepoint Games‌ آن را بر عهده گرفته باشد. این استودیو توانست بازی Demon’s Souls را برای کنسول پلی‌استیشن 5 بازسازی کند. تصویر تبریک سال نو میلادی استودیو نشان از یک سورپرایز جدید داشت و عده‌ای معتقدند که این سورپرایز همان ریمستر بلادبورن است.

بارها شایعات اشتباه در مورد بازی Bloodborne‌ منتشر شده است و این پایان ماجرا نخواهد بود. تصاویری از ریمستر بازی فاش شد که بعدها مشخص شد که آن تصاویر واقعی نیست و با فتوشاپ درست شده‌اند. بلادبورن همچنان در پشت میله‌های زندان پلی‌استیشن 4 باقی مانده است و حتی نسخه‌ای برای PS5 هم در دسترس نیست.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.