بازی Bloodborne کامپیوتر
یحیی رحیمی

نسخه کامپیوتر Bloodborne به دلیل اختلاف با سازنده لغو شده است

یحیی رحیمی 7 اسفند 1401 بدون دیدگاه
516 بازدید

گمانه‌زنی در مورد پورت کامپیوتر بازی Bloodborne همچنان ادامه دارد. در حالی که اکثر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن برای PC منتشر شدند، اما بلادبورن از این قاعده، مستثنا مانده است. گزارش‌هایی از انتشار این بازی برای کامپیوتر هم منتشر شده بود، اما شایعه تازه‌ای نشان می‌دهد که اختلاف‌نظر با سازنده باعث شده تا پروژه‌ی پورت بازی لغو شود و در حال حاضر، امیدی برای انجام این کار وجود ندارد.

بلادبورن اولین بار در سال 2015 و برای PS4 به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی سولزلایک منتشر شد. بازی‌کنان نقش هانتر را ایفا می‌کنند که وظیفه‌ی بررسی شیوع بیماری عجیب در شهری تاریک به نام یارنام را دارد. بازی انحصاری فرام‌سافتور با تحسین همگان روبه‌رو شد و بسیاری از طرفداران این استودیو، آن را بهترین اثر آن‌ها می‌خوانند. محبوبیت بازی باعث شد تا بسیاری درخواست بازنشر بازی برای کنسول‌های جدید و همچنین کامپیوتر را داشته باشند. اتفاقی که تا به این لحظه رخ نداده است.

شایعه‌ی جدید، اندک امید طرفداران برای انتشار نسخه کامپیوتر را بر باد می‌دهد. استریمر اسپانیایی به نام Baitybait در قسمت جدید پادکست وایلد پراجکت، صحبت‌های تازه‌ای به زبان آورده است. او می‌گوید که از منبعی مخفی و بی‌نام شنیده است که استودیو Virtous در حال کار روی پورت کامپیوتر Bloodborne بوده است، اما سونی در نهایت تصمیم به لغو پروژه می‌گیرد. این استریمر مدعی است که تصمیم سونی پس از انتشار ضعیف بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر گرفته شده است.

بازی Bloodborne کامپیوتر

لغو پورت کامپیوتر Bloodborne

استریمر در ادامه افزود که سونی از گوریلا گیمز درخواست تمام کردن پورت کامپیوتر هورایزن را کرده است و اینکه استودیو Nixxes، آپدیت‌های بعدی را توسعه داده است. سونی از مهارت استودیو Virtous راضی نبوده است و با این تیم به مشکل خورده است. این گفته‌ها با شایعات پیشین در مورد انتشار بلادبورن برای کامپیوتر هم‌خوانی ندارند. مدتی پیش، گزارش موثقی در مورد اینکه پورت کامپیوتر به استودیو Bluepoint Games سپرده شده، منتشر شد و مشخص نیست که کدام‌یک از این ادعاها صحیح هستند. به هر صورت، اگر نسخه کامپیوتر بلادبورن منتشر نشد، نباید تعجب کرد.

درصورتی‌که شایعه‌ی جدید صحیح باشد، پورت کامپیوتر بازی Bloodborne ابتدا به استودیو Virtous سپرده شده است. با توجه به آنکه آن‌ها به‌خوبی از پس پورت بازی هورایزن برنیامدند، سونی پروژه جدید را متوقف می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست آیا پروژه به Bluepoint سپرده شده است یا خیر؟ تصویر تبریک سال نو میلادی که توسط Bluepoint منتشر شد، خبر از سورپرایز تازه‌ای می‌داد. ممکن است که این بازی در رویداد جدید پلی‌استیشن معرفی شود.

استودیو فرام‌سافتور دخالتی در پروژه جدید ندارد. آن‌ها مدتی مشغول بازی الدن رینگ بودند و در حال حاضر هم روی بازی Armored Core VI کار می‌کنند. بلادبورن تنها از طریق کنسول PS4 قابل تجربه است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.