بازی Starfield / استارفیلد
علیرضا نظری

شایعه: زمان برگزاری رویداد بازی Starfield به زودی اعلام می‌شود

علیرضا نظری 9 اسفند 1401 بدون دیدگاه
114 بازدید

طبق جدیدترین شایعات، انتظارها برای نمایش گیم پلی استارفیلد به زودی به پایان می‌رسد. همانطور که جز کوردن از ویندوز سنترال، در آخرین پادکست خود به آن اشاره می‌کند، طرفداران می‌توانند در رویداد بازی Starfield که در هفته آینده جزئیات آن اعلام می‌شود، نمایشی از گیم پلی این اثر را شاهد باشند.

در حال حاظر، اطلاعاتی دقیق از زمان برگزاری رویداد بازی Starfield اعلام نشده است، به همین دلیل امکان دارد، نمایش گیم پلی استارفیلد در ماه مارس رخ دهد. به احتمال زیاد هم در این رویداد، شاهد اعلام تاریخ انتشار رسمی این اثر حماسه فضایی شرکت بتسدا باشیم. با این حال، باید دید که این شرکت به وعده خود در رابطه با عرضه بازی در نیمه اول سال 2023 پایبند است یا خیر. گفتنی است که این اثر نیز درست مانند هر بازی دیگر Bethesda برای ایکس باکس، از روز اول انتشار برای مشترکین ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهد بود.

خارج از حدس و گمان، هم اکنون مشخص نیست که تریلر جدید Starfield چه چیزی برای ارائه خواهد داشت و ما چه انتظاری می‌توانیم از آن داشته باشیم. این احتمال وجود دارد تا با نگاهی جدید به بازی، با اخبار ناامیدکننده‌ای مبنی بر تاخیر بیشتر این اثر همراه شویم و عرضه آن را به نیمه دوم سال 2023 سوق دهد. در همین حین، ایکس باکس و بتسدا هر دو مطمئن هستند که عرضه این بازی در نیمه اول امسال و احتمالا در ماه ژوئن اتفاق می‌افتد. همچنین، دو شرکت مذکور در مورد این شایعات اظهار نظری نکرده‌اند و هنوز چیزی تایید نشده است. با این حال، اگر این منابع معتبر و دقیق باشند، ارزش آن را دارد تا هفته آینده اخبار مربوط به توسعه استارفیلد و رویداد این بازی را نظاره‌گر باشیم.

بازی Starfield / استارفیلد

رویداد بازی Starfield

جای تعجب نیست که بازی Starfield در حال حاضر بیشترین علاقه‌مندی را در استیم دارد. این نخستین IP جدیدی است که توسط استودیوی بازیسازی Bethesda، توسعه دهنده فرنچایزهایی از جمله Elder Scrolls و Fallout، در بیست و پنج سال گذشته طراحی شده است. به علاوه اینکه، این اولین بار است که جریان بازی در یک جهان علمی تخیلی اتفاق می‌افتد تا ایده‌های فضایی آینده را به تصویر بکشد.

استارفیلد، این اثر نقش‌آفرینی جهان باز ابتدا قرار بود در یازدهمین سالگرد انتشار پرفروش‌ترین بازی بتسدا تا امروز یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim، در تاریخ ماه نوامبر 2022 عرضه شود. با این حال، استارفیلد به نیمه اول سال 2023 همراه با Redfall از استودیو Arkane به تعویق افتاد. در حالی که انتشار بازی ردفال، پس از رونمایی از گیم‌پلی آن در رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا، در 2 می (12 اردیبهشت) تایید شده است، طرفداران Starfield همچنان منتظر هستند تا جزئیات کامل بازی خود را هر چه سریع‌تر دریافت کنند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.