ماد Fallout London
یحیی رحیمی

ماد لندن بازی Fallout 4 سال 2023 از راه می‌رسد

یحیی رحیمی 6 تیر 1401 بدون دیدگاه
487 بازدید

در حالی که مدت‌ها تا زمان انتشار بازی فال‌اوت 5 و الدر اسکرولز 6 باقی مانده، عاشقان بازی‌های بتسدا این خلأ را با مادهای عظیم و باورنکردنی پر می‌کنند. یکی از مادهای جنجالی بازی Fallout 4 به نام Fallout London با سفر به بریتانیا و شهر لندن، تریلر تازه‌ای دریافت کرده و حال می‌دانیم که این محتوای جدید در سال 2023 و هم‌زمان با استارفیلد در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش پارسی گیم، ماد لندن بازی Fallout 4 بالاخره زمان انتشار رسمی پیدا کرده است و قرار است در همان سالی که استارفیلد در دسترس قرار می‌گیرد؛ منتشر شود. این ماد بلندپروازانه سال گذشته میلادی معرفی شد و شاهد محتوای مستقل از بتسدا بودیم که به‌عنوان یک بسته الحاقی معرفی شد. طبق آخرین اخبار بازی، ماد Fallout London در سال 2023 میلادی منتشر می‌شود. تریلر جدید ما را برای تجربه این محتوا تهییج می‌کند.

مادهای بسیار متنوعی در مورد بازی فال‌اوت 4 ساخته‌شده‌اند؛ اما ماد فال‌اوت لندن با تمام آن‌ها تفاوت دارد و پیشرفت خیره‌کننده صنعت مادسازی را نشان می‌دهد. دلیل تفاوت این ماد تنها سفر به بریتانیا و افزودن شهر کاملا جدید نیست؛ بلکه محتوای انبوهی توسعه یافته که می‌تواند آن را به یک بازی مستقل تبدیل کند. ویدیو 18 دقیقه‌ای که در ماه مه میلادی پخش شد؛ بخش‌های عظیمی از ماد Fallout 4 را نشان داد و با آن آشنایی کامل پیدا کردیم؛ اما بازه انتشار اعلام نشد.

ماد Fallout 4 ماد Fallout London

ماد لندن Fallout 4

خوشبختانه تیم توسعه‌دهنده با یک تریلر معرفی رسمی از زمان انتشار ماد Fallout London رونمایی کردند. جالب است که این ماد عظیم در سالی که استارفیلد منتشر می‌شود در دسترس قرار می‌گیرد و بدون شک سال آینده، بهترین دوره برای عاشقان بازی‌های نقش‌آفرینی خواهد بود. می‌توانید در زیر نگاهی به این تریلر بیندازید که بخش‌هایی از لندن مانند بیگ بن، ساختمان MI6 و چرخ و فلک London Eye را نشان می‌دهد. پرداختن به لندن پس از آخرالزمان هسته‌ای در نوع خود تحسین‌برانگیز است و عمق جزئیات به‌نوعی است که تفاوت چندانی با محتوای اصلی بازی نشان نمی‌دهد.

در صورتی که کسی به شما می‌گفت که ماد Fallout London یک بسته الحاقی مخصوص بازی Fallout 76 است؛ بدون شک آن را قبول می‌کردید و در وجود آن شک نمی‌کردید. نکته قابل‌توجه در مورد ماد Fallout 4 نیز حضور سیلوستر مک‌کوی و کالین بیکر از بازیگران دکتر هو سابق است و این خود دلیل مهمی است که برای انتشار این ماد مستقل هیجان‌زده شوید. در خبر دیگری، تیم توسعه‌دهنده ماینکرافت دانجنز در حال کار روی محتوای جدید بازی Fallout 76 هستند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.