سریال Hogwarts Legacy (هاگوارتز لگسی)
علیرضا نظری

سریال Hogwarts Legacy در حال ساخت است

علیرضا نظری 7 اسفند 1401 بدون دیدگاه
947 بازدید

طبق گزارش‌ منابع وب‌سایت خبری سرگرمی Giant Freakin Robot، یک سریال تلویزیونی Hogwarts Legacy برای پخش از شبکه HBO Max در دست توسعه است. منبع این وب‌سایت که سابقه انتشار اخبار انحصاری را در کارنامه دارد، ادعا می‌کند که ساخت سریال اقتباسی هاگوارتز لگسی در مراحل اولیه توسعه است و به مانند بازی Hogwarts Legacy، احتمالا قبل از رویدادهای اصلی هری پاتر و اسپین‌آف‌های Fantastic Beasts اتفاق می‌افتد.

بر اساس این گزارش، ساخت اقتباس شایعه شده در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه بوده، اما جزئیات به خصوص آن هنوز مشخص نشده است. این خبر همچنین پس از موفقیت چشمگیر سریال The Last of Us از HBO Max اعلام شد. به طوری که این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در حال حاظر یکی از موفق‌ترین نمایش‌های موجود برای پخش است. اما در حالی که HBO به سرعت اخبار مربوط به The Last of Us را تایید کرد، هنوز شایعات مربوط به اقتباس هاگوارتز لگسی را به طور رسمی تایید یا تکذیب نکرده است.

بازی Hogwarts Legacy با انتشار در ابتدای سال 2023 به یک اثر بی‌نظیر تبدیل شده است. به تازگی، استودیو برادران وارنر مدعی شد که از عملکرد هاگوارتز لگسی پس از عرضه خوشنود است و امکان دارد این شرکت، به دنبال پیشرفت بیشتر، برای اقتباس این اثر اقدام کند. موفقیت بازی هاگوارتز لگسی ثابت کرد که هنوز بازار بسیار بزرگی برای محتوای بیشتر دنیای جادوگری وجود دارد، بنابراین علاقه آشکار HBO به ساخت سریال برای پلتفرم استریم خود چندان تعجب برانگیز نیست.

سریال Hogwarts Legacy (هاگوارتز لگسی)

ساخت سریال اقتباسی Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy در 10 فوریه (21 بهمن) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شد و از نظر تجاری شروع بسیار خوبی داشت. این بازی در حال حاضر با وجود اینکه در انتظار عرضه روی سه تا از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در سراسر جهان یعنی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار دارد، به راحتی در صدر جدول برترین‌ترین بازی‌های دنیا است. شایان ذکر است، نسخه‌های PS4 و Xbox One در تاریخ 4 آوریل 2023 (15 فروردین 1402) و نینتندو سوییچ در 25 جولای (3 مرداد) عرضه خواهد شد.

این اثر بیش از 12 میلیون نسخه فروش داشته و 850 میلیون دلار فروش طی دو هفته اول انتشار در سراسر جهان به‌دست آورده است که آن را به بزرگترین عرضه استودیو برادران وارنر در تاریخ تبدیل کرد. با این حال، موفقیت هاگوارتز لگسی نشان داد که طرفداران در سراسر جهان هنوز هم به این فرنچایز علاقه دارند و این ممکن است فرصتی عالی برای احیای هری پاتر از طریق اقتباس دیگری باشد. برادران وارنر همچنین ممکن است از اقتباس تلویزیونی اخیر The Last of Us الهام گرفته باشد. استقبال از داستان ناتی داگ در تلویزیون فوق‌العاده بوده است و توانسته مخاطبانی را که قبل از نمایش تلویزیونی هرگز طرفدار این فرنچایز نبوده‌اند را مجذوب خود کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.