آپدیت Spider-Man Remastered
یحیی رحیمی

آپدیت Spider-Man عملکرد بازی در سیستم‌های ضعیف را بهتر کرد

یحیی رحیمی 6 اسفند 1401 بدون دیدگاه
820 بازدید

شرکت سونی همچنان در حال رفع ایرادات نسخه کامپیوتر بازی Spider-Man Remastered است. پچ جدید که برای PC منتشر شده است، تغییرات کلی ایجاد می‌کند و عملکرد بازی در سیستم‌هایی که دارای تعداد هسته پردازنده زیادی هستند را برطرف می‌کند. آپدیت جدید مارول اسپایدرمن، نحوه‌ی اجرای بازی رو سیستم‌های متوسط را بهبود می‌بخشد و بازی را بهینه می‌کند.

پچ 2.217.1.0 با هدف بهبود عملکرد بازی در سیستم‌هایی با پردازنده Ryzen 7 & 9 و همچنین اینتل Core i7 & i9 نسل یازده به قبل منتشر شده است. این به‌روزرسانی ایرادی که باعث می‌شد تا بازی در میزان فریم کم، فریز شود هم برطرف شده است. اگر سیستم قدرتمندی در اختیار ندارید و بازی برای شما فریز می‌شد، این آپدیت مشکل را برطرف می‌کند. ایرادی که باعث کرش کردن بازی در ویندوز 11‌ می‌شد حذف شده است و در نهایت افرادی که از استیم دک برای تجربه بازی استفاده می‌کنند، عملکرد بهتری خواهند دید.

یکی از مهم‌ترین تغییرات آپدیت Spider-Man Remastered مربوط به میزان استفاده از حافظه پردازشی کارت گرافیک یا VRAM است. در صورتی که میزان VRAM کارت گرافیک شما کمتر از چهار گیگابایت است و همچنین رم شما نیز به هشت گیگابایت محدود شده است، باید توجه کنید که آپدیت جدید از مشکلات شما خواهد کاست. هدف سونی از انتشار آپدیت، بهبود عملکرد بازی برای سیستم‌های ضعیف‌تر است که امروزه در صنعت بازی کمتر به آن‌ها توجه می‌شود.

آپدیت Spider-Man Remastered

جزئیات آپدیت Spider-Man Remastered

چندین آپدیت از زمان انتشار تابه‌حال برای بازی مارول اسپایدرمن منتشر شده است. تمامی آپدیت‌ها با هدف بهبود عملکرد بازی در دسترس قرار گرفته‌اند و تعدادی قابلیت جدید هم اضافه شده است. برای نمونه آپدیت ماه اکتبر 2022، امکان استفاده از قابلیت DLSS 3 را فعال کرد و اجرای بازی برای کارت‌ گرافیک سری انویدیا RTX 40 را ساده‌تر کند. این بازی از فناوری Intel XeSS هم پشتیبانی می‌کند که نمونه مشابه DLSS برای کارت گرافیک گیمینگ اینتل است.

نسخه کامپیوتر بازی Spider-Man Remastered از مانیتورهای عریض و فوق عریض پشتیبانی می‌کند که ویژگی انحصاری نسخه کامپیوتر است. عملکرد بازی و محتوای آن هیچ تفاوتی با نسخه PS4 و PS5 ندارد و همان بازی را با ظاهر بهتر و امکان شخصی‌سازی سخت‌افزاری در دسترس قرار گرفته است. بازی فرعی این سری به نام Miles Morales هم برای کامپیوتر در دسترس است. گفتنی است اینسامنیاک گیمز سخت مشغول تولید مارول اسپایدرمن 2 است و این بازی در رویداد تابستانی سونی نمایش داده خواهد شد. برای دریافت آپدیت Spider-Man Remastered کافی است به استیم سر بزنید. به‌روزرسانی جدید هنوز برای نسخه کرک‌شده در دسترس نیست.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.