Forza Horizon 5 Rally Adventure
یحیی رحیمی

بسته الحاقی Rally Adventure بازی Forza Horizon 5 معرفی شد

یحیی رحیمی 5 اسفند 1401 بدون دیدگاه
505 بازدید

بسته الحاقی دوم بازی Forza Horizon 5 بزرگ‌تر از قبلی، محتوای تازه‌ای اضافه می‌کند و مناطق بیشتری از بازی را فعال می‌کند. با انتشار دی‌ال‌سی Rally Adventure پا به منطقه‌ای کاملاً جدید به نام Sierra Nueva‌ خواهید گذاشت که ‌فضایی کاملاً بیابانی دارد و مخصوص رالی در کویر ساخته شده است. اتومبیل‌های تازه‌ای را می‌توانید انتخاب کنید که مخصوص رالی اضافه شده‌اند و سپس با دوستان خود به رقابت بپردازید.

طبق توضیحات رسمی، بسته الحاقی Forza Horizon 5 Rally Adventure مخصوص عاشقان رالی ساخته شده است. با انتخاب یک اتومبیل آف‌رود به دل کویر بزنید و یکی از مهیج‌ترین رقابت‌های ممکن را تجربه کنید. فضای منطقه‌ی جدید طوری است که گرد و خاک به‌طور پیوسته پدیدار می‌شود و می‌توانید دریفت‌های بسیار جذابی بکشید و حریف را وارد طوفان شن کنید. ده اتومبیل مخصوص رالی اضافه می‌شوند و مأموریت‌های جدید هم پدیدار خواهند شد.

منطقه‌ی جدید فورتزا هورایزن 5 که حالت کویری دارد، مستقل از نقشه اصلی خواهد بود. این بخش دارای فستیوال مخصوص به خود است و فیزیک منحصر به فردی دارد. با سفر به منطقه کویری، مسابقات رالی حرفه‌ای را تجربه کنید و اگر مراحل بازی را تمام کرده‌اید، دلیل تازه‌ای برای بازگشت پیدا کرده‌اید. اتومبیل‌های جدید از جمله Ford F-150 مدل 2022 و همچنین آئودی اسپرت کواترو S1 مدل 1986 اضافه شده‌اند و قرار است که خودروهای بیشتری در ادامه معرفی شوند.

بسته الحاقی Forza Horizon 5 Rally Adventure

لذت رالی در کویر با Forza Horizon 5 Rally Adventure

وسعت منطقه‌ی جدید بسیار زیاد است و باعث می‌شود تا نقشه‌ی Forza Horizon 5 به وسیع‌ترین نقشه‌ی استفاده‌شده در یک بازی رانندگی تبدیل شود. درحالی‌که منطقه‌ی جدید حالت کویری دارد، اما طراحی تمام بخش‌ها یکسان نیست و تنوعی ساختمان‌ها و زیست‌بوم مخصوص را خواهید دید. برای نمونه پوئبلو آرتزا یک معدن رهاشده است که مخصوص رقابت‌های رالی است و در کنار آن، مناطق وسیع‌تر بیابانی قرار دارد و نخلستان‌های زیبایی را خواهید دید. برای آشنایی با تمامی مناطق به تماشای تریلر معرفی Forza Horizon 5 Rally Adventure بپردازید.

علاوه بر منطقه‌ی جدید، حالت کریر مخصوص رالی اضافه می‌شود. این بخش مجزا از بازی اصلی و بسته الحاقی پیشین عمل می‌کند. می‌توانید یکی از سه تیم بزرگ رالی را انتخاب کنید و سپس با مراحل ویژه‌ای همراه شوید. گزینه‌های بیشتری برای اسپرت خودرو اضافه شده است و امکان آنکه اتومبیل خود را به یک غول رالی تبدیل کنید وجود دارد. به نظر می‌رسد که استودیو پلی‌گراند گیمز تمام جنبه‌های مسابقات رالی بیابانی و کویر را رعایت کرده است.

بسته الحاقی جدید برای افرادی که نسخه پریمیوم فورتزا هورایزن 5 را خریده‌اند، رایگان خواهد بود. در غیر این صورت باید 35 دلار برای باندل تمامی DLCها بپردازید یا اینکه همین محتوا را با پرداخت بیست دلار دریافت کنید. Rally Adventure روز 29 مارس (9 فروردین) برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.