میزان فروش بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

میزان فروش کل Elden Ring به بیست میلیون نسخه رسید

یحیی رحیمی 3 اسفند 1401 بدون دیدگاه
213 بازدید

فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی Elden Ring رسماً از مرز 20 میلیون نسخه گذشت. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در آخرین گزارش مالی مربوط به پایان ژوئن 2022 حدود 16.6 میلیون نسخه فروش کرده بود. شرکت باندای نامکو در گزارش جدید، میزان فروش کل الدن رینگ را بیست میلیون نسخه اعلام کرده است و با این حساب 3.4 میلیون نسخه در طی چند ماه اخیر فروخته شده است.

حساب توییتر رسمی الدن رینگ با انتشار تصویری از تمام بیست میلیون نفری که به سرزمین‌های وحشتناک بازی سفر کرده‌اند، تشکر کرد و نوشت: «از صمیم قلب بابت حمایت و همراهی شما در این سفر تشکر می‌کنیم.» طرفداران در پاسخ به توییت از نیاز به بسته الحاقی صحبت کردند و این اتفاقی است که هنوز رخ نداده است. در حالی که محتوای اضافه از جمله بخش PvP اضافه شد، اما بسیاری از نیاز به محتوای داستانی و دشمنان جدید صحبت می‌کنند.

حساب توییتر باندای نامکو نیز تصویری از بازی منتشر کرد و نوشت که تعداد بازی‌کنان به بیست میلیون نفر رسیده است. این بازی در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر در دسترس است. گفتنی است این اثر هنوز پا به پلی‌استیشن پلاس و گیم پس نگذاشته است و ناشر هیچ مبلغی از سوی صاحبان پلتفرم‌ها دریافت نکرده است. Elden Ring در حال حاضر پرفروش‌ترین بازی استودیو فرام‌سافتور است و در حالی که اسم سولز در آن دیده نمی‌شود، اما توانسته از تمامی آثار دیگر بهتر عمل کند.

میزان فروش بازی Elden Ring

میزان فروش بازی Elden Ring

الدن رینگ در فوریه سال گذشته منتشر شد و یک سال از انتشار آن می‌گذرد. این اثر توانست رکوردهای باورنکردنی را جابه‌جا کند. میزان فروش بازی همچنان ادامه دارد و گزارش مالی اخیر نشان داده که فروش بازی قابل‌توقف نیست و با شیب مناسبی در حال رشد است. Elden Ring حدود یک سال با قیمت اولیه شصت دلار به فروش می‌رسید و اخیراً تخفیف جزئی در فروشگاه‌های بازی دریافت کرد. به نظر می‌رسد که باندای نامکو علاقه‌ای به فروش بازی با قیمت‌های کمتر ندارد و ممکن است در آینده تخفیف‌های بیشتری را ببینیم.

میازاکی در مصاحبه‌ای تازه گفته است که کار او با الدن رینگ تمام نشده است. این نشان می‌دهد که همچنان محتوای تازه برای بازی در حال ساخت است. ممکن است DLC داستانی Elden Ring بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رونمایی شود. فرام‌سافتور در حال حاضر روی محصول بعدی، بازی Armored Core VI کار می‌کند و قرار نیست سولزلایک باشد. گیم‌پلی بازی به‌تازگی نمایش داده شد و این بازی قرار است سال آینده میلادی رسماً منتشر شود. گفتنی است الدن رینگ، پرافتخارترین بازی تاریخ است و سال گذشته توانست از تعداد جوایز Last of Us 2 عبور کند.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.