بازی Elden Ring
مهدی ملکی

بازی Elden Ring احتمالاً به زودی رونمایی جدیدی را تجربه کند

مهدی ملکی 24 آذر 1399 بدون دیدگاه
648 بازدید

گاهی اوقات حرف زدن از یک عنوان به قدری سخت می‌شود که شما ترجیح می‌دهید اصلاً درباره آن‌ها حرف نزنید و تنها به بازی کردنشان بپردازید؛ این موضوع مخصوصاً برای بازی‌های شرکت From Software رخ می‌دهد و شما خیلی از اوقات نیاز به ساعت‌ها وقت خواهید داشت تا بتوانید فلسفه داستان‌های آن‌ها را بگشایید. بنابراین نباید توقع داشته باشید که چنین عناوین پیچیده‌ای تنها در یک تریلر چند دقیقه‌ای چیزی را در ذهن شما فرو کنند. اگر تاکنون به این درک رسیده‌اید، به نظر می‌رسد وقت آن است که به تدریج آماده نمایش Elden Ring شد.

با توجه به اشارات جف گراب، نویسنده وب‌سایت GamesBeat احتمال دارد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رونمایی مفصلی از بازی Elden Ring باشیم.

آخرین باری که از بازی یادشده اخبار نسبتاً مهمی را شنیدیم، مربوط به زمانی بود که همکاری جورج آر آر مارتین نویسنده نامی، با توسعه‌دهندگان این عنوان تایید شد. به هر حال از زمان تا به حال هیچ خبر رسمی به بازی مذکور اشاره نکرده است و تمام رسانه‌ها اخبار زرد را پوشش داده‌اند.

آقای گراب که اکنون به یکی از منابع غیررسمی ولی موثق تبدیل شده، اشاره کرده است که شاید چندان با یک رونمایی دیگر فاصله نداشته باشیم:

Jeff Grubb

آن‌ها مشخصاً روی این بازی کار می‌کنند؛ آن‌ها بازی را داخل مراسم The Game Awards نمایش ندادند اما فکر می‌کنم اگر بخواهند می‌توانند این کار را انجام دهند. به نظرم الان آن‌ها در همین شرایط هستند اما خوب بیاید یک یا دو ماه هم به آن‌ها زمان بدهیم. من در این مورد یک چیزی شنیده‌ام که می‌توانم بگویم: تنها کمی بیشتر صبر داشته باشید، فقط کمی. این به معنی چند روز آینده نیست و البته فکر هم نمی‌کنم که به معنای چند هفته باشد اما مطمئن هستم که اصلاً چندین ماه طول نخواهد کشید.

بازی Elden Ring ابتدا در کنفرانس E3 2019 شرکت مایکروسافت معرفی شد و همان‌طور که می‌دانید تا به حال با یک سکون کرکننده طرف بوده‌ایم. بیاید کمی بیشتر، تنها کمی صبر کنیم.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.