یحیی رحیمی

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در دسته بازی‌های مخصوص بزرگ‌سال قرار گرفت

یحیی رحیمی 13 دی 1397 بدون دیدگاه
981 بازدید

تنها سه ماه تا انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice مانده است و رفته‌رفته میزان اخبار منتشرشده از بازی در حال بالا رفتن است و تا زمان انتشار اخبار زیادی را در مورد این بازی خواهیم شنید. هنوز اطلاعات زیادی از بازی نمی‌دانیم و به‌تازگی رده سنی بازی مشخص‌شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

Sekiro: Shadows Die Twice یک اکشن ماجراجویی است که توسط استدیو From Software توسعه داده‌شده است و همچنین ناشر آن نیز Activision است. داستان بازی در مورد یک نینجا به نام Sekiro است که به دنبال انتقام از سامورایی است که به او تاخته است و پادشاهش را گروگان گرفته است.
با توجه به رده سنی منتشرشده بازی باید گفت که بازی رده M یا بالغ را گرفته است که مربوط به سن‌های 17 سال به بالاست.

رده سنی بازی شامل خشونت شدید درصحنه‌های مبارزه و همچنین وجود خون در هنگام کشتن دشمنان است. از صحنه‌های خشونت‌آمیز بازی می‌توان به فروکردن شمشیر در سینه یک فرد و فوران خون اشاره کرد. با توجه به چنین صحنه‌هایی باید گفت که رده سنی گفته‌شده کاملاً منطقی است.

استدیو بازی هیچ‌گونه نشانی از وجود خریدهای درون بازی یا ریز تراکنش‌ها نداده است. این موضوع خبر خوبی برای خریداران این عنوان است و هرگونه شک و گمان قبلی در مورد انتشار آن توسط Activision برطرف می‌کند. جدیداً خریدهای درون بازی آن روح قدیمی بازی‌ها کشته‌اند و سروکله زدن با آن‌ها سخت است و اینکه بعضی بتوانند با پرداخت پول پیشرفت کنند رمق بازیکن را می‌گیرد.

Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در تاریخ 22 مارس امسال برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شود. استدیو From Software برنامه‌های زیادی در سر دارد و همان‌طور که در اخبار قبلی گفتیم احتمالاً سورپرایزهایی برای ما داشته باشد. اگر به دنبال یک بازی سبک مبارزه ای ژاپنی هستید حتما این بازی را تجربه کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.