PUBG Update 29
یحیی رحیمی

آپدیت شماره 29 بازی PUBG منتشر شد: با تغییرات آشنا شوید

یحیی رحیمی 2 خرداد 1398 بدون دیدگاه
724 بازدید

دیروز آپدیت جدیدی برای بازی PUBG منتشر شد و بیست و نهمین به‌روزرسانی این بازی بتل رویال جذاب است. در این آپدیت تغییرات ریزودرشتی اعمال‌شده است و برای نمونه نشانه گرهای بهتری روی نقشه قرار داده‌شده‌اند و این ارتباط بین اعضای تیم‌های دونفری و چهارنفری را بهبود می‌بخشد. با ما همراه باشید تا جزئیات این آپدیت جدید را باهم تشریح کنیم.

از تغییرات دیگر در آپدیت 29 بازی PUBG می‌توان به‌اضافه کردن گزینه‌های بیشتر در بخش Custom Match اشاره کرد و البته تمرکز اصلی نیز روی بهبود جنبه‌های فنی نقشه Vikendi بوده است. مدتی است که بازخوردها نسبت به این نقشه زیاد شده است و بسیاری باور دارند که بعضی نقاط آن از حالات بالانس خارج است و با تغییرات جدید، مبارزه در این نقشه عادلانه‌تر شده است.

بسته Survivor Pass 3: Wild Card تقریباً به آخر خط خود نزدیک می‌شود و روز 5 ژوئن به کار خود پایان خواهد داد و همان روز سرورها برای تعمیر و اصلاح خاموش خواهند شد. تا روز 26 ژوئن برای دریافت جوایز خود و خرید آیتم فرصت داریم و همچنین هنوز می‌توانید این پس را بخرید اما باید دقت کنید که زمان زیادی برای استفاده از آن باقی نمانده است. در بخش نتایج که تازه اضافه‌شده است، می‌توانید تمام آمار و ارقام در مورد جوایز به‌دست‌آمده و مراحل گذرانده را ببینید.

PUBG Update 29

بیشتر تمرکز آپدیت روی بخش گیم پلی بازی است. استفاده از تفنگ‌های تک‌تیرانداز در این آپدیت راحت‌تر شده است و بازه شلیک آن‌ها افزایش پیداکرده است؛ حتی سلاح MK47 نیز قدرت شلیک بهتری پیداکرده است و همچنین کشتن یک فرد توسط اسنایپر در وسیله نقلیه نیز سخت‌تر از قبل شده است. زمان تعویض خشاب در بازی بهتر شده است و همچنین تغییرات ریزی در زمینه قدرت و دقت تفنگ‌ها نیز ایجادشده است که به‌ندرت می‌توانید تغییر آن‌ها را تشخیص دهید.

از این به بعد می‌توانید نشانه گرهای مختلفی را روی نقشه استفاده کنید و برای نمونه 6 مارکر مختلف که بیانگر دفاع، خطر، حمله و لوت و خودرو است را می‌توانید روی نقشه به کار ببرید. در مینی مپ بازی نیز می‌توانید جهت بازیکنان هم‌تیمی خود را ببینید و مانند شکل زیر، از جای آن‌ها اطلاع خواهید یافت و نیاز به بزرگ کردن نقشه نیست.

PUBG Update 29

تغییراتی در رابط کاربری PUBG نیز ایجادشده است و چتر نجات و همچنین سلاح کمری، ظاهر بهتری پیداکرده‌اند. در بخش Custom Match نیز تغییراتی ایجادشده است و Spawn Kit های بیشتری برای بازیکنان در نظر گرفته‌شده است. آخرین تغییر آپدیت 29 بازی PUBG نیز اضافه شدن نقشه Jackal به بخش War Mode: Conquest است.

منبع: PUBG

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.