Star Wars Jedi: Survivor
یحیی رحیمی

انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor برای PS4 و Xbox One

یحیی رحیمی 11 مرداد 1402 3 دیدگاه
483 بازدید

دنباله بازی Star Wars Jedi Fallen Order به‌صورت انحصاری برای نسل نهم کنسول‌ها منتشر شد و برعکس بازی اول در دسترس کاربران نسل هشتم قرار نگرفت. استودیو ریسپاون فرایند پورت بازی برای کنسول‌های Xbox One و PS4 را آغاز کرده است و در مرحله آغازین قرار دارد. الکترونیک آرتز در گزارش مالی جدید به انتشار Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های قدیمی اشاره کرد.

شرکت EA در کنفرانس مالی اخیر به پروژه‌های آینده اشاره کرد. یکی از این پروژه‌ها، پورت بازی جدید جنگ ستارگان برای کنسول‌های نسل هشتم مانند PS4 و Xbox One بود. Star Wars Jedi: Survivor تنها برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری منتشر شد. ریسپاون به دنبال ارائه یک تجربه نسل نهم بود، اما به نظر می‌رسد که ناشر بازی به دنبال افزایش فروش است و دستور داده تا این اثر برای نسل هشتم نیز پورت شود. شرکت EA به لطف فیفا 23‌ و بازی Jedi Survivor، رشد درآمد چشم‌گیری در طی سه‌ ماه گذشته داشته است.

به نظر می‌رسد که نسخه نسل هشتم بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار نیست در ماه‌های آینده منتشر شود. تولید بازی در مرحله ابتدایی است و نشان می‌دهد که زمان بسیار زیادی تا انتشار باقی مانده است. EA اعلام کرد که نسخه نسل جدید بازی نیز آپدیت‌های تازه‌ای دریافت می‌کند و عملکرد آن بهبود خواهد یافت. گفتنی است بازی هنوز مشکلات زیادی دارد و به‌خصوص نسخه کامپیوتر با باگ‌ها و چالش‌هایی مواجه است که تجربه اثر را غیرممکن کرده است. ریسپاون می‌گوید که اولویت آن‌ها بهبود وضعیت نسخه سری ایکس بازی است که نسبت به نسخه PS5 مشکلات زیادی دارد.

Star Wars Jedi: Survivor بازی PS4

انتشار Star Wars Jedi: Survivor برای نسل هشتم

ریپساون در مورد تاریخ انتشار نسخه جدید بازی اظهارنظر نکرده است. بدون شک گرافیک بازی تا حد ممکن پایین آورده می‌شود و نرخ فریم نیز به 30 فریم در ثانیه محدود خواهد شد. ممکن است وضوح بازی روی کنسول‌های PS4 و Xbox One به 720p کاهش پیدا کند. این بازی با در نظر گرفتن سخت‌افزار نسل جدید ساخته شده است و پورت آن برای نسل هشتم، کار ساده‌ای نخواهد بود. باید دید گرافیک بازی نسبت به نسخه اصلی چه تفاوتی خواهد داشت. به نظر می‌رسد که EA با هدف رشد میزان فروش و درآمد بازی این تصمیم را گرفته باشد.

طرفداران واکنش مناسبی به خبر جدید نشان ندادند. بسیاری نوشتند که هنوز مشکلات بازی اصلی رفع نشده است و آن‌ها روی پورت بازی برای پلی‌استیشن 4 کار می‌کنند. گفتنی است دلیل مشکلات شدید بازی، رکوردزنی کارگردان در زمینه زمان تولید بوده است. استیگ آسموسن در مصاحبه‌ای قبل از انتشار بازی گفت که آنها تنها سه سال مشغول تولید این بازی تراز اول بودند و حتی نمی‌خواستند انتشار بازی را به تعویق بیندازند و درخواست EA برای تأخیر بیشتر را هم رد کرده‌اند. منتظر دریافت خبرهای بیشتر در مورد Star Wars Jedi: Survivor باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    بازی کی میدن یا الکی نمیدن همون اول با ps5 بدین ه ماهه نیومده چشام دراومد میاد بازی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهرداد

    مهمان

    کی میدین بیرون برا ps4

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به مهرداد

      نویسنده

      هنوز در مرحله اول ساخت قرار داره و تاریخ انتشار اصلا مشخص نیست.