شروع بازی The Last Of Us Part 2 (لست اف اس پارت 2)
محمد صادق شجاعی

شروع بازی The Last Of Us Part 2 قرار بود به شکل دیگری باشد

محمد صادق شجاعی 20 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,411 بازدید

بر اساس کتاب هنری رسمی بازی The Last of Us Part 2 (لست اف اس پارت 2)، سازندگان قصد داشتند این اثر را به شکل متفاوتی شروع کرده و قرار بود شخصیت ابی به صورت دیگری وارد زندگی جول و الی شود.

پس از آن که سریال اقتباسی از سری The Last of Us توانست موفقیت‌های بسیاری به دست بیاورد، شبکه HBO تصمیم گرفت که فصل دوم این اثر را تایید کند. با استناد به توییت نیل دراکمن، خالق سری لست اف اس و رئیس استودیو ناتی داگ، فصل بعدی سریال The Last of Us داستان دومین بازی مجموعه مذکور را پوشش خواهد داد.

به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان چشم انتظار اضافه شدن کاراکتر ابی به جمع شخصیت‌های سریال هستند. این احتمال وجود دارد که فصل دوم سریال لست اف اس مسیر متفاوتی نسبت به بازی The Last of Us Part 2 را دنبال کرده و ابی به شکل دیگری وارد داستان شود.

ادامه این مطلب داستان سری بازی‌های لست اف اس را فاش می‌کند

ابی یکی از شخصیت‌های کلیدی بازی The Last of Us Part 2 است. اولین رویارویی جول و ابی به زمانی بر‌می‌گردد که برادران میلر او را از دست انبوهی از مبتلایان نجات می‌دهند. ابی خیلی زود متوجه می‌شود مردی که جانش را نجات داده، قبلا پدرش را کشته است.

در ابتدا سازندگان بازی The Last of Us Part 2 شروع متفاوتی را در نظر داشتند. به واسطه کتاب هنری رسمی این اثر مشخص شده که ابی نقشه دقیق‌تری برای رسیدن به جول داشته است. بر این اساس، ابی قصد داشته که به محل زندگی جول و الی نفوذ کرده و ظاهرا با مردی که پدرش را به قتل رسانده، دوست شود. در قالب یکی از طرح‌های مفهومی بازی The Last of Us Part 2 می‌توانید ببینید که جول و ابی در کنار هم مشغول پایکوبی هستند.

شروع بازی The Last Of Us Part 2 (لست اف اس پارت 2)

اپیزود جدید سریال The Last Of Us زودتر از موعد مقرر پخش می‌شود

در شرح این کانسپت آرت آمده است: «در طرح اولیه ابی قصد داشت وارد مراسم جشن و پایکوبی شده و به بخشی از زندگی جول تبدیل شود». مراسم جشن در ابتدای بازی The Last Of Us Part 2 قرار داشته و طی آن بازیکنان با یکی از کاراکتر‌های مهم و تاثیر‌گذار این اثر یعنی دینا آشنا می‌شوند.

در یک پست منتشر شده در دریت در رابطه با کانسپت آرت، تعداد زیادی از طرفداران اذعان کرده‌اند که نفوذ ابی به جکسون منطقی‌تر از مواجهه تصادفی او و جول است. این احتمال وجود دارد که در ادامه اعمال تغییرات داستانی در سریال The Last Of Us، سازندگان از طرح اولیه استفاده کنند و شاهد حضور ابی در کنار جول باشیم. پنجمین قسمت از این سریال به دلیل جلوگیری از تداخل با Super Bowl، زودتر از موعد و در بامداد روز شنبه پخش خواهد شد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.