زمان انتشار بازی Judas
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Judas اثر جدید خالق بایوشاک مشخص شد

یحیی رحیمی 19 بهمن 1401 بدون دیدگاه
155 بازدید

گزارش مالی اخیر شرکت Take-Two Interactive به موارد مختلفی از جمله میزان فروش بازی Red Dead Redemption 2 و آینده آثار جدید پرداخت. استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک‌تو در کنفرانس مالی ادعا کرد که 87 بازی قرار است در بین مارس 2023 تا مارس 2025 منتشر شوند. رسانه IGN تائید کرد که بازی Judas، اثر جدید کن لوین، خالق بازی بایوشاک نیز در میان این آثار قرار دارد و در سال 2025 شاهد انتشار آن خواهیم بود.

زلنیک اذعان کرد که شرکت تیک‌تو در طی چند سال اخیر با مشکلاتی مواجه بوده و انتشار بازی‌ها با تأخیر مواجه شده‌اند، اما مدعی است که وضعیت ثابت شده است. تقریباً تمامی بازی‌های این شرکت آمریکایی با تأخیر مواجه شدند و احتمال آن وجود دارد که انتشار 87 بازی جدید آن‌ها بار دیگر به تعویق بیفتد. مدیرعامل به انتشار بازی‌ها در موعد مقرر امیدوار است و می‌گوید که شرایط آن‌ها نسبت به چند سال پیش بهبود یافته است. این می‌تواند روی انتشار بازی GTA 6 نیز تأثیر بگذارد.

Judas اولین بازی استودیو Ghost Story Games به‌حساب می‌آید. این استودیو توسط خالق بازی بایوشاک تأسیس شده است و اولین تریلر آن در نمایشگاه گیم اواردز 2022 نمایش داده شد. به نظر می‌رسد که توسعه بازی در طی چند سال اخیر در جریان بوده است. گفتنی است کن لوین پس از انتشار بازی BioShock Infinite در سال 2013، تصمیم به تأسیس استودیو شخصی گرفت و تولید اولین بازی نیز سال‌هاست که در جریان است. گزارش‌های پیشین نشان داد که طبع جدی کن لوین باعث شده تا اکثر کارمندان پس از مدتی از استودیو استعفا بدهند.

زمان انتشار بازی Judas

زمان انتشار بازی Judas

شباهت‌های زیادی میان بازی Judas و بایوشاک وجود دارد. دنیای رباتیک در پیش روی بازی‌کنان قرار دارد و شخصیت اصلی نیز باید در جهانی که به آشفتگی کامل رسیده، نجات یابد و از مهلکه بگریزد. کن لوین هنگام معرفی بازی جوداس گفت: «ما استودیو گوست استوری گیمز را تأسیس کردیم تا میراث بایوشاک و سیستم شاک 2 را ادامه دهیم.» این گفته نشان داد که بازی جدید او با همان حال و هوا ساخته شده است و عمق آن نسبت به بقیه افزایش یافته است.

گزارش سال گذشته بلومبرگ نشان داد که تولید بازی جدید کن لوین به مشکل خورده است. شرایر مدعی شد که کارگردانی بازی به مذاق کارمندان خوش نیامده و اینکه هر بار یک استراتژی تازه برای تولید بازی انتخاب شده و این مسئله روی تولید بازی اثر مستقیم گذاشته است. زمان انتشار بازی Judas پس از سال‌ها توسعه مشخص شده است و با توجه به صحبت‌های زلنیک، فاصله زیادی با دریافت اثر نداریم.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.