بازی جدید استودیو Moon سازنده سری Ori
محمد صادق شجاعی

استودیو سازنده سری Ori از بازی بعدی‌اش می‌گوید

محمد صادق شجاعی 18 بهمن 1401 بدون دیدگاه
221 بازدید

توماس مالر، مدیر نوآوری استودیو Moon، اعلام کرده است که بازی بعدی این استودیو دارای سبک هنری مشابه سری Ori خواهد داشت.

استودیو مون به واسطه موفقیت‌های گسترده بازی‌های Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps توانسته است خود را در سبک مترویدوانیا به اثبات رسانده و در بین بهترین بازی‌ساز‌ها قرار بگیرد. پس از انتشار این دو بازی، زمان آن رسیده بود که استودیو مذکور مسیر جدیدی را دنبال کند.

در اواخر سال 2019 تایید شد که بازی بعدی استودیو Moon یک IP جدید در سبک اکشن نقش‌آفرینی خواهد بود. با این وجود هیچ اطلاعات دقیقی از این اثر تازه استودیو سازنده سری Ori ارائه نشده است. حال توماس مالر، مدیر نوآوری استودیو مون، در قالب انتشار پست‌هایی در شبکه اجتماعی توییتر، در مورد بازی بعدی این استودیو صحبت کرده است.

طبق گفته‌های کارگردان سری Ori، استودیو Moon در محصول جدید خود از سری زلدا الهام گرفته است. توماس مالر در این باره گفته است: «سری اوری حکم ماریو را برای ما داشت. این بار قصد داریم اثری با الهام از زلدا بسازیم. از زمانی که برای اولین بار در اواخر سال 2015 نمونه‌های اولیه پروژه جدید را آماده کردیم، چنین هدفی را دنبال می‌کردم. سپس تمرکز خود را به بازی Ori and the Will of the Wisps معطوف کردیم. به این واسطه پروژه جدید زمان بیشتری در اختیار داشت و توانستیم آن را به یک اثر اکشن نقش‌آفرینی کامل تبدیل کنیم.»

بازی جدید استودیو Moon سازنده سری Ori

بازی جدید استودیو سازنده سری Ori انحصاری نخواهد بود

مدیر نوآوری استودیو Moon در ادامه تایید کرده است که بازی جدید این استودیو دارای سبک هنری مشابه سری Ori خواهد بود. وی در این باره چنین گفته است: «بسیار حیاتی بوده که بازی‌های ما یک سبک هنری منحصر‌به‌فرد داشته باشند، به طوری که تنها با نگاه کردن به یک تصویر کوچک متوجه شوید استودیو مون آن را ساخته است. بازی‌های زیادی وجود دارد که شبیه به هم هستند. کارگردانی هنری اهمیت زیادی دارد.»

با این وجود که بازی‌های سری Ori روی پلتفرم‌های ایکس باکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار گرفته‌اند، اما کاربران پلی استیشن قادر به تجربه این آثار نیستند. توماس مالر در توییت‌های خود اشاره کرده که بازی جدید استودیو Moon یک اثر مولتی پلتفرم بوده و انحصاری ایکس باکس نخواهد بود.

در سال 2020 اعلام شد که استودیو مون با شرکت Private Division برای انتشار محصول بعدی خود قرارداد همکاری امضا کرده است. در صورتی که گزارش‌ها حقیقت داشته باشند، در طول ساخت پروژه جدید، استودیو سازنده سری Ori با مشکلات مختلفی مواجه شده است. بر این اساس، چند تن از کارمندان سابق استودیو Moon به دلیل فرهنگ کاری نابرابر و ظالمانه به انتقاد از آن پرداخته‌اند. همچنین در گزارش‌ها ادعا شده است که مایکروسافت به دلیل آگاهی از این مشکلات، تصمیم گرفته است که بازی بعدی استودیو مذکور را منتشر نکند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.