رویداد سالگرد بازی Elden Ring (الدن رینگ)
علیرضا نظری

زمان برگزاری رویداد سالگرد بازی Elden Ring اعلام شد

علیرضا نظری 19 بهمن 1401 بدون دیدگاه
288 بازدید

تنها چند روز تا اولین سالگرد انتشار بازی Elden Ring (الدن رینگ) باقی مانده است و شرکت Bandai Namco یک رویداد ویژه را به مناسبت یک سالگی این اثر اکشن نقش آفرینی جهان باز معرفی کرده است.

بازی Elden Ring تا به اینجای کار موفقیت‌های تجاری زیادی را کسب کرده است. با این حال، شرکت باندای نامکو به عنوان ناشر این اثر، به مناسبت اولین سالگرد عرضه آن، جشن ویژه‌ای را در 25 فوریه (6 اسفند) در استکهلم، سوئد برگزار می‌کند. طرفدارانی که نمی‌توانند شخصا در این مکان حضور داشته باشند، می‌توانند از طریق پخش زنده در توییچ آن را تماشا کنند. طبق گفته باندای نامکو، جزئیات بیشتر این رویداد در روزهای آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

صفحه رسمی شرکت بندای نامکو در توییتی نوشت: «به جشن یک سالگی الدن رینگ ما در استکهلم خوش آمدید. در 25 فوریه، از همه شما دعوت می‌کنیم تا با حضور خود، این رویداد را با ما در استکهلم جشن بگیرید. این رویداد همچنین به صورت زنده از توییچ پخش خواهد شد. اطلاعات بیشتر  به زودی اعلام می‌شود.»

رویداد سالگرد بازی Elden Ring، میزبان «هدایا، مسابقات PvP (بازیکن در مقابل بازیکن)، جوایز انحصاری و غیره» خواهد بود. در حالی که هیچ صحبت رسمی در مورد بسته الحاقی مورد انتظار این بازی وجود ندارد، اما طرفداران به شدت امیدوار هستند که جزئیات این بسته الحاقی در رویداد سالگرد الدن رینگ اعلام شود.

رویداد سالگرد بازی Elden Ring (الدن رینگ)

رویداد ویژه بازی الدن رینگ

مثل همیشه، بهتر است که انتظار نمایش بخش‌های متعددی در این رویداد را نداشته باشید. اگرچه منابع مختلف تایید کرده‌اند فرام سافتور در حال توسعه یک پروژه برای بازی Elden Ring است که هم اکنون در دست ساخت قرار دارد. در حالی که استودیو قبلاً نیز اعلام کرده بود که کار آن‌ها با این بازی هنوز به اتمام نرسیده است و همچنان از آن پشتیبانی می‌شود.

Elden Ring در پایان سال 2022 افزایش چشمگیری در فروش خود داشت و تا پایان اولین ماه از سال جاری بیش از 400 جایزه بهترین بازی سال را از نشریات بازی‌سازی و سرگرمی به دست آورد و بالاتر از بازی The Last of Us Part 2، به عنوان پرافتخار‌ترین بازی در تمام دوران لقب گرفت. با توجه به موفقیت‌های بازی و محبوبیت مداوم آن در بین بازیکنان، تصور اینکه سازندگان آن بخواهند روی ساخت محتوای بیشتر برای آن تمرکز کنند، دور از انتظار نیست و بسیاری از طرفداران هیجان‌زده هستند تا ببینند آینده‌ی بازی چه خواهد شد. در همین حال، فعلا باید تا انتشار جزئیات رسمی در این باره صبر کنیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.