بهترین بازی های والیبال اندروید
سارا هابطی

با بهترین بازی های والیبال اندروید آشنا شوید

سارا هابطی 19 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,004 بازدید

والیبال، یکی از برترین رشته‌های گروهی به شمار می‌آید که بین 12 بازیکن جریان پیدا می‌کند که هر تیم شامل 6 بازیکن می‌شود. جالب اینجاست بدانید که این ورزش در ابتدا به نام Mintonette شناخته می‌شد که توسط فردی به نام ویلیام جی مورگان در سال 1895 اختراع شد. با گذشت زمان کم کم افراد بیش‌تری به این ورزش پرتحرک و هیجان‌انگیز علاقمند شدند و در نهایت اینگونه شد که الان در عصری حضور پیدا کردیم که بدون شک می‌توان گفت این رشته ورزشی از بهترین و محبوب‌ترین رشته‌ها به حساب می‌آید. حال از آنجایی که صنعت بازی‌های ویدیویی پیشرفته شده‌اند و سیستم‌های تلفن‌های هوشمند بستری فوق‌العاده برای ایجاد هر عنوانی در هر ژانری را فراهم کرده‌ است. از این رو ما می‌خواهیم در میان بهترین بازی های اندروید به سراغ آشنایی با بهترین بازی های والیبال اندروید برویم که توانستند در چند سال اخیر موفقیت قابل توجهی را به دست بیاورند. همراه پارسی گیم باشید.

ورزش والیبال را این‌بار در بهترین بازی‌ های اندروید تجربه کنید

امروزه اکثریت افراد به خاطر وجود مشغله کاری و نبود زمان کافی برای تجربه ورزش‌های مورد علاقه خود به سمت تجربه بازی‌های شبیه‌ساز کشیده شدند و زمان بیکاری خود را با انجام آن‌ها پر می‌کنند. بازی های والیبال اندروید در ابتدا به شکل دو بعدی و با گرافیک ساده‌ای عرضه شدند که با همان شکل و شمایل باز هم توانستند شور و هیجان ویژه‌ای را میان طرفدارانشان به وجود بیاورند و به نوعی انقلاب بزرگی در تلفن‌های همراه ایجاد کنند.

بنابراین می‌توان گفت بازی های والیبال موبایل طرفداران منحصر به فرد خودش را دارد، به طوری که هرساله تعداد زیادی از این عناوین در مارکت اندروید برای معرفی به طرفداران ایجاد می‌شود. بدون حرف اضافه‌ای اجازه دهید به سراغ معرفی بهترین بازی های والیبال موبایل برویم و ببینیم کدام یک از آن‌ها را می‌توان در زمان‌های بیکاری به سراغشان رفت.

1) بازی Beach Volleyball 3D

بازی Beach Volleyball 3D

بازی Beach Volleyball 3D از جمله بازی های والیبال اندروید است که سازندگان آن ادعا می‌کنند واقع‌گرایانه‌ترین گرافیک و بهترین طراحی و اجرا را برای آن برنامه‌ریزی کردند، به طوری که بتواند در اکثریت گوشی‌های هوشمند بالاترین کیفیت را از خود نشان دهد. شاید دلیل اصلی این ادعا این باشد که گرافیک بازی Beach Volleyball حالت سه‌بعدی دارد و بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که والیبالیست آن‌ها به چه صورت به توپ ضربه بزند.

بدون شک هر بازی موبایلی تنها با استقبال طرفداران می‌تواند خودش را ثابت کند که خوشبختانه بازی Beach Volleyball 3D با دریافت امتیاز 4 از پلی‌استور و دانلود بیش از 10 میلیون کاربر خودش را به گیمرهای علاقمند به اثبات رسانده است. همانطور که از نام این بازی مشخص است شما مهارت‌های والیبالی خود را در کنار ساحل به چالش خواهید کشید و به نوعی باید به انجام والیبال ساحلی بپردازید.

والیبال ساحلی در سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پس از موج‌سواری، غواصی و فوتبال ساحلی، در رتبه چهارم محبوب‌ترین ورزش‌های ساحلی قرار دارد. بازی Beach Volleyball 3D از همان قانون اصلی والیبال ساحلی پیروی می‌کند؛ در سه ست با دو تیم دو نفره اجرا می‌شود. بنابراین هر تیمی که سه ست کامل بازی را برنده شوند، پیروز میدان خواهد بود.

بازیکنان با انتخاب شخصیت مدنظر خود و شخصی‌سازی آن، مهارت‌های والیبالی خود را به چالش می‌کشند و براساس توانایی خود از پنج حالت سختی بازی که شامل آسان، عادی، سخت و افسانه می‌شود، استفاده کنند. اگر فکر می‌کنید توانایی بالایی در والیبال ساحلی دارید، کافیست یک بار به سراغ تجربه بازی Beach Volleyball 3D بروید و از پشت سر گذاشتن چالش‌های آن لذت ببرید.

2) بازی Blobby Volleyball

بازی Blobby Volleyball

شاید در نگاه اول این بازی به نظرتان کودکانه و خنده‌دار برسد، اما طولی نمی‌کشد که با وارد شدن به بازی و رویارویی با گیم پلی؛ تصوراتتان به کلی تغییر می‌کند و شما می‌مانید و بازی Blobby Volleyball که به شدت سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. ظاهر یا گرافیک بازی از آنچه که گیم پلی بازی برایتان بازگو می‌کند، بسیار متفاوت‌تر است و شما شاید با دیدین این حجم از تفاوت شگفت‌زده خواهید شد.

بازی Blobby Volleyball از حالت چند نفره آنلاین و تک نفره پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید برای سرگرمی بیش‌تر و تجربه هیجان‌انگیزتر به انجام بازی به صورت آنلاین چند نفره بپردازید. برای پیروزی در این عنوان باید به معنای واقعی سریع بوده و تمرکز بالایی در ضربه زدن به توپ داشته باشید؛ زیرا در صورت یک لحظه تردید با شکست بدی مواجه خواهید شد. اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده با حجم کم می‌گردید، بازی Blobby Volleyball می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

3) بازی Volleyball Champions 3D

بازی Volleyball Champions 3D

بشتابید بشتابید که قرار است شما را با یکی از بهترین بازی های والیبال اندروید به نام Volleyball Champions 3D که توسط استودیو Giraffe Games Limited ساخته شده است، آشنا کنیم که توانسته در مدت کوتاهی به امتیاز فوق‌العاده 4.4 برسد و تا به امروز بیش از 10 میلیون کاربر آن را تجربه کردند. گرافیک دوست‌داشتنی با همکاری گیم پلی روان بازی منجر شدند تا عنوان Volleyball Champions 3D به اثری عالی برای تجربه علاقمندان به ورزش والیبال تبدیل شود.

شما در این بازی به عنوان یک والیبالیست حرفه‌ای عمل می‌کنید و باید براساس نوع انتخاب خود در سطح‌های مختلفی به انجام بازی بپردازید و خوشبختانه وجود حالت آنلاین و چند نفره باعث شده تا تجربه بازی لذت‌بخش‌تر شود. شما با تنظیم کردن حالت بازی روی آنلاین چند نفره، می‌توانید با دوستان خود به انجام بازی بپردازید و به آن‌ها نشان دهید والیبالیست حرفه‌ای چه کسی است!

اگر برای یک مسابقه چالش‌برانگیز آماده نیستید، یک گزینه تک نفره نیز در دسترس است که می‌توانید از رقابت با حریفان هوش مصنوعی لذت ببرید. همچنین با برنده شدن در مسابقات یا دستیابی به اهداف خاص، سطوح جدیدی از بازی را باز کنید و با به دست آوردن قدرت‌های مختلف چالش‌های سخت را به راحتی پشت سر بگذارید. ناگفته نماند که شما با به دست آوردن امتیازات مختلف می‌توانید قابلیت‌های بازیکن خود از جمله Defence، Attack، Speed و Serve را بهبود بخشید. اگر به این سبک از عناوین علاقه دارید، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا به سراغ تجربه بازی شگفت‌انگیز Volleyball Champions 3D بروید.

4) بازی Spike Masters Volleyball

بازی Spike Masters Volleyball

اگر به دنبال یک عنوان سرگرم‌کننده و زیبا می‌گردید که بتواند زمان‌های بیکاری شما را به بهترین حالت ممکن از بین ببرد، بازی Spike Masters Volleyball پیشرویتان قرار دارد. بازی برای افرادی که هنوز در رشته ورزشی والیبال مبتدی هستند، بسیار مفید است؛ زیرا هرکدام از قوانین ورزش والیبال از حرکت سرویس گرفته تا دریافت و پاس را به بازیکنان آموزش می‌دهد و آن‌ها به سادگی با این ورزش محبوب آشنا می‌کند.

بازی Spike Masters Volleyball دارای حالت چند نفره و تک نفره است و شما با انتخاب بازیکن مورد نظر خود و شخصی‌سازی آن می‌توانید به انجام بازی بپردازید و مهارت‌های والیبالی خود را به چالش بکشید. گرافیک ساده و گیم پلی روان این عنوان باعث می‌شود که بازیکنان ساعت‌ها به صفحه نمایشگر گوشی هوشمند خود خیره بمانند و متوجه گذر زمان نشوند.

بازی توسط استودیو Spear Consulting doo ساخته شده است و تا به امروز توانسته امتیاز 4.1 را از سوی مخاطبان دریافت کند و همچنین با بیش از 1 میلیون نفر به تجربه آن پرداختند. همانطور که گفتیم یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایی که بازی Spike Masters Volleyball به بازیکنان ارائه می‌کند، آموزش و ارائه تمام تاکتیک‌های ورزش والیبال به علاقمندان است.

5) بازی Roll Spike Sepak Takraw

بازی Roll Spike Sepak Takraw

با بررسی‌های مختلف بالاخره تصمیم گرفتیم بازی Roll Spike Sepak Takraw را در لیست بهترین بازی های والیبال اندروید قرار دهیم؛ دلیل اصلی این بررسی طولانی هم این بود که این بازی شکل دیگری از ورزش والیبال را به علاقمندان این ورزش نشان می‌دهد و بازیکنان برای ضربه زدن به توپ، به جای دست از پا استفاده می‌کنند. گرافیک درخشان و گیم پلی سرگرم‌کننده بازی به‌گونه‌ای است که شما از تجربه آن سیر نخواهید شد.

وارد استادیوم‌های مختلف شوید، بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت تجربه شگفت‌انگیزی را برای خودتان رقم بزنید. یه جورایی تلفیقی از قیچی برگردون ورزش فوتبال و تاکتیک‌های ورزش والیبال را در ذهن خودتان تصور کنید، نتیجه آن بازی Roll Spike Sepak Takraw می‌شود. اگر دوست دارید به شکل دیگری به تجربه ورزش والیبال بپردازید و از دید دیگری به این ورزش پرجنب و جوش نگاهی بیاندازید، بازی Roll Spike Sepak Takraw گزینه کاملا مناسبی است.

6) بازی Volleyball Arena

بازی Volleyball Arena

کمی از بازی‌های گرافیکی و واقع‌گرایانه فاصله بگیریم و به سراغ دنیای فانتزی و سرگرم‌کننده بازی Volleyball Arena برویم که با گیم پلی هیجان‌انگیز و والیبالیست‌های بامزه خود توانسته توجه طرفداران را به خود جلب کند. شیوه انجام بازی به صورت 1v1 است، به این گونه‌ که هر لحظه ممکن است بازی به نفع یا ضرر شما به پایان برسد و بازیکنان با تمام توان خود باید مهارت‌های خود را به چالش بکشند تا بتوانند در زمان مشخص شده؛ برنده مسابقه شوند.

بازی Volleyball Arena با گرافیک انیمیشنی خود چشم هر طرفداری را به خود جلب می‌کند، به طوری که او دوست نداشته باشد از انجام بازی دل بکند. با پیروزی در مسابقات مختلف؛ سطح توانایی‌های بازیکن خود را افزایش دهید و در نهایت قدرت خود را برای شرکت در مسابقات سخت‌تر بالا ببرید. در ابتدای بازی آیتم و قدرت‌ها قفل هستند، اما با پیروزی در مسابقات مختلف می‌توانید قفل آن‌ها را باز کنید و توانایی‌های بازیکن خود را افزایش دهید. از لندن تا پکن سفر کنید و در مسابقات مختلف مهارت‌های والیبالی خود را به چالش بکشید و تجربه لذت‌بخشی را برای خودتان رقم بزنید.

7) بازی Volleyball Championship

بازی Volleyball Championship

یکی از حرفه‌ای‌ترین بازی‌هایی که می‌توانید در لیست بهترین بازی های والیبال اندروید پیدا کنید، بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز Volleyball Championship است. این بازی گرافیک بسیار بالایی ندارد ولی با گیم پلی فوق هیجانی و جالب خود ساعت‌ها اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. شما در حالت رسمی ورزش والیبال یعنی 6 در برابر 6 قرار می‌گیرید و به جای یک بازیکن باید کل تیمتان را مدیریت کنید.

به طور کلی 60 تیم از سراسر دنیا از جمله کشور ایران نیز در این بازی حضور دارد و شما می‌توانید در یک تورمنت جهانی با حضور 36 تیم برتر دیگر شرکت کنید. در ابتدای بازی شما می‌توانید با انجام دیدارهای دوستانه مهارت‌های خودتان را افزایش دهید تا بتوانید در مسابقات جهانی قدرتمندتر ظاهر شوید. بازی از دید و زاویه دیگری یک بازی والیبالی را به بازیکنان نشان می‌دهد، به طوری که آن‌ها راحت‌تر بتوانند تیم خود را مدیریت کنند و برای پیروزی آن استراتژی مناسبی را مدنظر داشته باشند. عیلرغم داشتن گیم پلی پیچیده، بازی Volleyball Championship می‌تواند تجربه کاملی را از ورزش والیبال به علاقمندان ارائه دهد و اوقات خوشی را برایشان رقم بزند.

کلام آخر

با افزایش محبوبیت ورزش والیبال در سراسر جهان، تعجبی ندارد که شاهد ارائه تعداد زیادی از بازی‌های ویدیویی در این سبک و سیاق باشیم تا افراد عاشق این ژانر بتوانند به سراغ تجربه آن‌ها بروند. همانطور که می‌دانید جذابیت این ورزش بیش‌تر در کنار دوستان و خانواده نمایان می‌شود و غیر از این مورد، ورزش والیبال علاوه بر این‌که به افزایش سلامتی شما می‌افزاید بلکه استقامت بدنی شما را نیز بسیار بالا می‌برد.

البته بازی های والیبال موبایل هم می‌توانند به اندازه خود و در موقعیت‌های مختلف شما را با محتوای جالب خود سرگرم کنند و تجربه جالبی را برایتان رقم بزنند. در نهایت امیدواریم از مطالعه محتوای بهترین بازی های والیبال اندروید لذت برده باشید و اگر بازی مدنظرتان در لیست نبود؛ می‌توانید آن را با تیم پارسی گیم و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی های والیبال اندروید جذابیت زیادی در میان بازی‌های کنسولی دارند؟

برای پاسخ این سوال می‌توانیم بگوییم که همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد. برخی افراد صرفا بازی‌های کنسولی را به عنوان بازی‌های ویدیویی قبول دارند و برخی دیگر بالعکس. به همین خاطر جواب قاطعی برای این سوال وجود ندارد، تنها می‌توان گفت که هر سبکی طرفداران خودش را دارد و این مورد دلیلی بر جذاب بودن یا نبودن یک سبک نمی‌شود.

۱
آیا بازی های والیبال موبایل را می‌توان به صورت آنلاین انجام داد؟

بله، به طور معمول بازی‌هایی که در پلی استور ارائه می‌شوند قابلیت آنلاین چند نفره را نیز با خود دارند و علاقمندان به تجربه حالت آنلاین می‌توانند به سراغ آن بروند. از طرفی بازیکنان که به حالت آنلاین علاقه‌ای ندارند، می‌توانند با هوش مصنوعی به انجام بازی بپردازند.

۲
آیا تمامی سخت افزارهای گوشی‌های هوشمند قابلیت انجام بازی های والیبال اندروید را دارند؟

پاسخ این سوال قطعا بله است، زیرا اکثریت بازی های والیبال اندروید از گرافیک بالایی برخوردار نیستند و گوشی‌های میان‌رده به راحتی می‌توانند آن‌ها را اجرا کنند و سیستم عامل اندروید 2 به بالا کاملا جوابگوی اجرای بازی‌های والیبالی است.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.