دانلود بازی Spike Volleyball برای PC
دانلود بازی Spike Volleyball برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spike Volleyball برای PC

پارسی گیم 18 بهمن 1397 130 دیدگاه
82,907 بازدید

دانلود بازی Spike Volleyball برای کامپیوتر

یک شبیه‌سازی ورزشی جدید از بازی والیبال، یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها را Bigben Interactive با طرح اولیه‌ای از Black Sheep، در ماه‌های ابتدایی سال 2019 منتشر کرد. طرفداران بالاخره قادر خواهند بود تمام احساسات ورزش موردعلاقه خود را در هر دو کنسول Xbox One، PlayStation 4 و PC تجربه کنند.

پس از گذشت سال‌ها، این بازی اولین شبیه‌سازی والیبال است با 50 تیم ملی مرد و زن، به‌واسطه‌ی کپی‌برداری از بازیکنان حرفه‌ای، طراحی شده‌اند که با احترام این رشته را بازیابی کنند. سرعت، قدرت، رفلکس و کار گروهی: تمام عناصر و جزئیات برای ایجاد یک تجربه‌ی ورزشی جذاب، با هم ترکیب شده‌اند! هم‌چنین سازندگان این امکان را در اختیار شما گذاشته‌اند تا تیم خود را ساخته و با جذب بازیکنان دلخواهتان آن را به بالاترین سطح برسانید، با تمرین بیشتر مدیریت کرده و در چندین مسابقات بین‌المللی شرکت کنید، تاکتیک‌های خود را تغییر دهید تا حریف خود را گیج کنید و قهرمان جهان شوید!

والیبال در عین سادگی، با تغییر تاکتیک‌ها و چیدمان بازیکنان در زمین می‌تواند به یکی از پیچیده‌ترین ورزش‌ها تبدیل شود. طراحان این بازی نیز با درک صحیح این موضوع و با استفاده از تاکتیک‌هایی که توسط یک مربی واقعی ساخته‌شده است، هم‌زمان با شبیه‌سازی نزدیک به واقعیت مهارت‌های اصلی مانند اسپک، دریافت، شیرجه، دفاع و … گیم‌پلی بازی را واقعی و جذاب ساخته‌اند. در بخش فضاسازی و محیط بازی، سازندگان کار خود را با بهره‌گیری از پخش تلویزیونی واقعی مسابقات والیبال و هم‌چنین موتور Unreal Engine 4، به نحو احسن پیش برده‌اند. همیشه برای دوستداران سبک بازی‌های ورزشی سؤال بود که با وجود بازی‌های متعدد فوتبال، بسکتبال و حتی تنیس و راگبی چرا برای والیبال بازی در سطح بالا و قابل‌رقابت ارائه نشده، صادقانه بیان کنیم آخرین بازی شبیه‌سازی‌شده والیبال در سال 2009 با نام International Volleyball نتوانست آن‌چنان رضایت علاقه‌مندان را جلب کند؛ اما امیدواریم Spike Volleyball آغازگر تحولی مثبت و پیشرفت در عرضه هرساله‌ این بازی‌ها باشد.

ساختار Menu بازی نیز شباهت زیادی به دیگر بازی‌های معتبر ورزشی مانند سری FIFA دارد و امکان انتخاب فراوان بین بازی دوستانه تا دوره‌ای و شرکت در مسابقات متعدد بین‌المللی در 13 عرصه مختلف، بازی انفرادی یا با یک بازیکن دیگر به صورت شبکه یا آنلاین و تجربه‌ی همه هیجان‌های والیبال، به شما این امکان می‌دهد تا ساعت‌ها بدون خستگی از بازی کردن لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 6870
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: A PC-compatible game controller is required to play Spike Volleyball.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7 64bit
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD Phenom II X4 945
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 or AMD Radeon HD 6770
DirectX: Version 10
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: A PC-compatible game controller is required to play Spike Volleyball.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

50 national teams, men’s and women’s, go head to head in a realistic indoor volleyball simulation. Speed, reflexes, teamwork: all the elements needed for success are there for a spectacular sports experience. Manage your own team and take it to the highest level. Enter multiple international tournaments, change your tactics to catch your opponent off guard and become world champions! Spikes, blocks, floaters… Master the skills of volleyball and experience all the thrills of one of the most complex team sports played today, realistically reproduced with the powerful Unreal Engine 4.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 62 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 130 دیدگاه
  • Avatar

    death runner

    مهمان

    سلام اون دسته از افرادی که نمیتونن به بازی ورود کنم. کافیه اول نرم افزار KEYBOARD SPLITTER XBOX رو دانلود و اجرا و تنظیماتشم درست کنید. کار این نرم افزار جا زدن کیبورد به جای دسته هست و میتونید تمام بازی هایی که نیاز به دسته دارن رو به راحتی با کیبورد اجرا کنید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پژمان

    مهمان

    سلام..
    این فایل روی پلستیشن 2 هم اجرا میشه

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 130 دیدگاه