بازی موبایل Heroes of Middle-earth (ارباب حلقه ها)
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Heroes of Middle earth همچنان در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 16 بهمن 1401 بدون دیدگاه
269 بازدید

شرکت EA اخیرا روند تولید دو بازی موبایل به نام‌های Apex Legends Mobile و Battlefield Mobile را متوقف کرده است. این اقدام شرکت آمریکایی موجب شده که بسیاری از افراد آماده لغو شدن سایر آثار در حال ساخت باشند. با این وجود الکترونیک آرتز اعلام کرده است که بازی اقتباسی این شرکت از مجموعه ارباب حلقه ها یعنی بازی موبایل Heroes of Middle earth مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

لورا میل، مدیر عملیاتی شرکت EA، در جلسه گزارش مالی این شرکت اعلام کرده که استودیو Capital Games با تمام توان مشغول تولید بازی موبایل Heroes of Middle earth است. این بازی اقتباسی از مجموعه ارباب حلقه ها در ماه جولای سال گذشته در برخی از مناطق جهان منتشر شد. لورا میل از انتشار بازی مذکور در سراسر جهان در سال میلادی جاری خبر داده است.

استودیو Capital Games قبلا بازی Star Wars Galaxy of Heroes را ساخته که یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل تاریخ شرکت الکترونیک آرتز محسوب می‌شود. این اثر از طریق خرید‌های درون بازی بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته است.

به تازگی شرکت EA اعلام کرد که بازی Apex Legends Mobile از دسترس خارج شده و روند تولید بازی Battlefield Mobile متوقف می‌شود. این اقدام شرکت مذکور موجب تعجب و شگفتی بازیکنان شده است. در قبال بازی ایپکس لجندز موبایل، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که محتوای این اثر استاندارد‌های کیفی و کمی را رعایت نکرده‌اند.

بازی بتلفیلد موبایل توسط استودیو Industrial Toys در حال ساخت بود و پس از آن که به صورت محدود در دسترس قرار گرفت، شرکت EA روند تولید آن را متوقف کرد. طبق گزارش‌ها، الکترونیک آرتز در حال تعطیل کردن استودیو مذکور است. الکس سروپیان، خالق سری Halo، وظیفه مدیریت استودیو Industrial Toys را برعهده دارد.

بازی موبایل Heroes of Middle-earth (ارباب حلقه ها)

در Heroes of Middle earth می‌توانید خیر یا شر را انتخاب کنید

بازی موبایل Heroes of Middle earth یک اثر فانتزی جدید است که در دنیای ارباب حلقه ها جریان دارد. بازی مذکور این فرصت را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که شخصیت‌های مشهور سرزمین میانه را وارد نبرد بین خیر و شر کنند. داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که حلقه جدیدی با قدرت بازنویسی تاریخ در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. طبیعتا در دست داشتن این حلقه بدون نبرد نبوده و بازیکنان می‌توانند از آن در راه خیر یا شر استفاده کنند.

بازی موبایل Heroes of Middle earth تنها اثر جدید از مجموعه ارباب حلقه ها نیست. در حال حاضر آثاری از جمله Lord of the Rings: Gollum، یک بازی در سبک ساخت و ساز و بقا به نام Return to Moria و محصول مشترک شرکت‌های Take-Two و Weta Workshop معرفی شده‌اند. علاوه بر این، استودیو Standing Stone به انتشار آپدیت‌ها و پشتیبانی از بازی Lord of the Rings Online ادامه می‌دهد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.