Star Wars Jedi Survivor
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Star Wars Jedi Survivor: فورس ماژور

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1402 1 دیدگاه
571 بازدید

مجموعه جنگ ستارگان یکی از محبوب‌ترین عناوینی است که تابه‌حال در صنعت سرگرمی دیده شده است. سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی از این مجموعه کولاک کرده‌اند، اما همین گفته را می‌توان در مورد بازی‌ها نیز تکرار کرد. بازی Star Wars Jedi Fallen Order نشان داد که می‌توان بازی فوق‌العاده‌ای از این سری ساخت. حال پس از چند سال از انتشار این اثر، نوبت به دنباله آن، بازی Star Wars Jedi Survivor رسیده است. در این مطلب نگاهی به نمرات و نقد بازی Star Wars Jedi Survivor خواهیم انداخت.

ساخت دنباله از یک بازی ویدیویی کار ساده‌ای نیست. باید مشخص کرد که آیا دنبال ساخت یک اثر جدید هستید یا اینکه می‌خواهید ادامه بازی پیشین را بسازید. داستان کال کستیس در بازی دوم، گسترده‌تر و جذاب‌تر شده است. مکان‌های بیشتری برای کاوش اضافه شده است و مهم‌تر از همه، سیستم‌های گیم‌پلی به‌مراتب بهتر از بازی اول بوده‌اند. بررسی اولیه و نقدها نشان می‌دهد که با یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان تا به امروز روبه‌رو هستیم.

نقد بازی Star Wars Jedi Survivor

با نگاه به نقد بازی Star Wars Jedi Survivor در وب‌سایت‌ها و مجلات مختلف، می‌بینیم که به‌ندرت از طراحی بازی ایراد گرفته شده است. استیگ آسموسن، کارگردان بازی God of War 3 بار دیگر نشان داده که یکی از بهترین‌ها است. بازی جدید استار وارز عملکرد بی‌نظیری داشته است و جزو عناوینی است که باید حتماً بازی کنید. در ادامه خلاصه‌ای از نظر منتقدان را ارائه می‌کنیم.

نقد بازی Star Wars Jedi Survivor

VGC – امتیاز 10/10

Jedi: Survivor بهترین نسخه جنگ ستارگان است. یک ماجراجویی مهیج با شخصیت‌های عالی در کنار مبارزات متنوع و هوشمندانه و جهان‌های قابل جستجو جدید. اگر مشکلات عملکرد بازی را کنار بگذاریم، بدون شک با یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان روبه‌رو هستیم که تابه‌حال ساخته شده است و کاری می‌کند که بخواهیم ماجراهای بیشتری از کال کستیس و BD-1 را دنبال کنیم.

نقد بازی Star Wars Jedi Survivor

IGN – امتیاز 9/10

بازی Star Wars Jedi: Survivor میراث Fallen Order را به‌خوبی استفاده می‌کند و آنگاه دابل جامپ می‌کند و وارد یکی از نبردهای افسانه‌ای با شمشیر لیزری می‌شود. این بازی به‌جای آنکه ما را به خانه اول بازگرداند و کاری کند که همه‌چیز را از نو بیاموزیم، به ما اعتماد می‌کند و کنترل کامل یک جدای را در اختیار ما قرار می‌دهد. Survivor ترکیبی از جهان‌های بزرگ‌تر و متنوع‌تر را در کنار بازگشت شخصیت‌های به‌یادماندنی قرار می‌دهد. اگرچه داستان بازی قابل حدس است، اما همچنان دنبال کردن آن سرگرم‌کننده است. اگر ریسپاون بازی سوم را بسازد، بهترین سه‌گانه جنگ ستارگان در 30 سال اخیر را خواهیم داشت.

نمرات Star Wars Jedi Survivor

GamesRadar – امتیاز 9/10

ریسپاون به‌آرامی مرزهای بازی Fallen Order را گسترش می‌دهد و این کار را با احترام و عشق به منابع اصلی و شخصیت‌ها انجام می‌دهد. این بازی یک دنباله عالی است که گاهی از بلندپروازی‌اش ضربه می‌خورد. ماجراجویی جدید کال یک روایت جاافتاده و پر پیچ خم را پیش می‌کشد و قهرمانان و چالش‌هایی را معرفی می‌کند که دقیقاً باید یک داستان جنگ ستارگان مدرن به آن‌ها بپردازد. ریسپاون با گسترش داستان کال کستیس همراه او، وی را به قهرمان فوق‌العاده بعدی جنگ ستارگان تبدیل کرده است و این بدون شک، عالی‌ترین بازی جدید جنگ ستارگان است.

  1. سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi Survivor

نقد بازی Star Wars Jedi Survivor

GameSpot – امتیاز 8/10

Survivor به شیوه‌‌ای هدفمند، بازی پیشین را ارتقاء می‌دهد. این بازی مکانیک‌های مبارزه را بهتر می‌کند، سبک مبارزه با شمشیرهای لیزری را تنوع می‌بخشد، پازل‌ها و سکوبازی خسته‌کننده را کاهش می‌دهد و کمتر به داستان‌ و سنت‌های فرعی استار وارز می‌پردازد تا یک داستان فوق‌العاده در مورد یک جدای بگوید که سعی می‌کند تا یک نیروی شیطانی ظالم را شکست دهد. بازی در نهایت به این نتیجه می‌رسد که نمی‌توان همیشه برای خیر جنگید، بلکه باید به شیوه‌ای درست این کار را کرد. با یک بازی جنگ ستارگان فوق‌العاده روبه‌رو هستیم که مشکلات فنی روی کامپیوتر و PS5 اندکی نمایش بازی را خدشه‌دار کرده است.

نقد بازی Star Wars Jedi Survivor

نمرات بازی Star Wars Jedi Survivor

با پرداختن به نقد بازی Star Wars Jedi Survivor نوبت آن است نگاهی به امتیازهای کلی بیندازیم. اثر جدید ریسپاون توانسته میانگین امتیاز 86 را از متاکریتیک دریافت کند. خلاصه‌ای از امتیازهای بازی به شرح زیر است:

NME – 100
PlayStation Universe – 95
Game Informer – 93
Worth Playing – 91
GAMINGbible – 90
Destructoid – 90
Push Square – 90
Wccftech – 83
VG247 – 80
Dexerto – 80
Eurogamer Poland – 70
TheGamer – 70

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمود

    مهمان

    بازیش جالبه.نذاشتید فایلشو ،موندین اگر کرک شد بذارید؟

    پاسخ دهید