تاخیر نسخه کامپیوتر Last of Us Part 1
یحیی رحیمی

نسخه کامپیوتر Last of Us Part 1 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 15 بهمن 1401 3 دیدگاه
922 بازدید

استودیو ناتی‌داگ رسماً اعلام کرد که انتشار نسخه کامپیوتر بازی Last of Us Part 1 به دلیل نیاز به پیرایش و پولیش بیشتر تا روز 28 مارس (8 فروردین) تاخیر می‌خورد. تاخیر Last of Us Part 1 برای کامپیوتر کوتاه است و طرفداران کافی است سه هفته بیشتر منتظر بمانند تا تجربه‌ای پویا و بدون مشکل داشته باشند. استودیو در پیامی رسمی، دلیل تاخیر بازی را توضیح داد.

ناتی‌داگ با اشاره به محبوبیت سریال لست آو آس و استقبال طرفداران، خبر اعلام تاخیر نسخه کامپیوتر را اعلام کرد: «ما اول اعلام کردیم که نسخه کامپیوتر Last of Us Part 1 روز سوم مارس منتشر می‌شود. اما تصمیم گرفته‌ایم که عرضه را چند هفته‌ای به تاخیر بیندازیم. در این میان، از عشق و حمایت شما از لست آو آس در طی چند هفته اخیر غافلگیر شده‌ایم. اینکه علاقه شما نسبت به اقتباس HBO‌ را می‌شنویم و تصاویر زیبایی که از بازی تهیه می‌کنید را می‌بینیم و می‌فهمیم چطور دنیا و شخصیت‌هایی که استودیو ما یک دهه پیش خلق کرده، هر روز طرفداران جدیدی پیدا می‌کند.»

استودیو در ادامه افزود: «می‌دانیم که چه تعدادی از زمان انتشار لست آو آس پارت 1 برای PS5، دوباره داستان را تجربه کرده‌اند و از افرادی که می‌خواهند با انتشار نسخه کامپیوتر هم برای اولین بار آن را تجربه کنند، آگاه هستیم. ما می‌خواهیم که انتشار Last of Us Part 1 برای کامپیوتر به بهترین شکل ممکن انجام شود. این چند هفته اضافه به ما اجازه می‌دهد تا نسخه‌ای از بازی را آماده کنیم که مطابق استاندارد و انتظار شماست. از اینکه بازی برای یک پلتفرم جدید منتشر می‌شود هیجان‌زده‌ایم و از حمایت و اشتیاق شما تشکر می‌کنیم. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.»

تاخیر نسخه کامپیوتر Last of Us Part 1

تاخیر نسخه کامپیوتر Last of Us Part 1

سریال لست آو آس که اقتباسی تلویزیونی از بازی اول است، توانسته امتیازهای عالی دریافت کند و میلیون‌ها نفر بیننده جذب کند. پخش سریال باعث شد تا فروش بازی برای PS5 حدود 238 درصد افزایش پیدا کند. همچنین ریمستر PS4 نیز از زمان پخش سریال تابه‌حال حدود 322 درصد رشد فروش داشته است. نیل دراکمن، کارگردان سریال و بازی به‌تازگی گفته است که احتمال ساخت Last of Us Part 3 بسیار ضعیف است و آن‌ها همان‌طور که از آنچارتد فاصله گرفتند، به این سری بازی هم پایان می‌دهند. درعین‌حال شایعاتی از ساخت آنچارتد 5 منتشر شده است.

بازی The Last of Us Part 1 در واقع بازسازی اثری است که برای PS3 منتشر شد و سپس برای PS4 ریمستر شد. تمامی بافت‌های گرافیکی از ابتدا طراحی شده‌اند و این باعث شده تا بهترین تجربه ممکن ارائه شود. گفتنی است این بازی مخصوص نسل نهم منتشر شده است و نسخه کامپیوتر آن بدون شک نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است. منتظر انتشار اثر در روز هشتم فروردین 1402 باشید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    امیررضا

    مهمان

    فروشش انفجاری رفته بالا در psبعد سریال لست به خاطر همین تاخیرخورده نسخهpc

    پاسخ دهید
  • Avatar

    داداشم فورزا

    مهمان

    خب مشکلی سر تاخیر نیست اما یعنی لست اف اس به کل تمام شده است درسته یا غلت

    پاسخ دهید
  • Avatar

    EHSAN

    مهمان

    ? خسته شدیم کی میاد پس

    پاسخ دهید