ساخت بازی Uncharted 5
یحیی رحیمی

آگهی تبلیغاتی پلی استیشن به بازی Uncharted 5 اشاره می‌کند

یحیی رحیمی 11 بهمن 1401 بدون دیدگاه
352 بازدید

یک کلیپ کوتاه از یک بازی ویدیویی منتشر شده است که شخصیت کلیدی و تازه‌ای از یک بازی را نمایش می‌دهد. بسیاری آگهی تبلیغاتی سونی را مربوط به نسخه جدید آنچارتد می‌دادند و معتقدند که بازی Uncharted 5 قرار است به‌زودی معرفی شود. سونی این آگهی را به‌منظور تبلیغ کنسول PS5 منتشر کرده است. همچنین تبر بزرگ کریتوس در مرکز شهر لندن یافت شده است و به نظر می‌رسد که خبرهایی مهم در مورد سری بازی God of War اعلام شوند.

آگهی تبلیغاتی با عنوان «زنده از PS5» شامل چند صحنه از بازی‌های مختلف پلی‌استیشن از جمله گاد آو وار، هورایزن و گرن توریسمو است. به نظر می‌رسد که سونی، کمپین تبلیغاتی امسال را آغاز کرده است و به‌تازگی هم آگهی از بازی Spider-Man 2 نمایش داده است. این نشان می‌دهد که بازی مرد عنکبوتی امسال منتشر می‌شود. در میان تمامی این تیزرها، یک کلیپ کوتاه بیش از همه چشم‌نوازی کرده است و هیچ‌کس نتوانسته آن را تشخیص دهد و بداند که این تیزر مربوط به کدام بازی است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، یک زن جوان داخل یک غار مرموز قرار دارد و مشعل به دست گرفته است. می‌توان دید که او به سراغ یک شیء باستانی می‌رود و در میانه‌ی یک ماجراجویی است. در تیزر بعدی می‌توان این شخصیت را دید که خاک روی یک اثر باستانی را فوت می‌کند و آن را بررسی می‌کند. این دو کلیپ قابل شناسایی نیستند و همین باعث می‌شود تا عده‌ای بگویند که پروژه‌ای معرفی‌نشده در حال ساخت است و سونی به این شکل، طرفداران را تهییج کرده است.

ساخت بازی Uncharted 5

بازی Uncharted 5 در حال ساخت؟

سونی در مطلب تبلیغاتی در مورد آگهی جدید نوشت که اشاره‌ای به تجربه‌های فوق‌العاده که در جهان PS5 رخ می‌دهند شده است. سونی در ادامه نوشته است که آیا می‌توانید تمام ارجاع‌ها به بازی‌های پلی‌استیشن را پیدا کنید؟ این نشان می‌دهد که تمامی تیزرهای جدید مربوط به یک بازی هستند. گفتنی است پایان بازی Uncharted 4 طوری بود که امکان ادامه دادن با شخصیت‌های پیشین وجود نداشت، اما دختر نیتن دریک به‌نام کسی (Cassie) می‌تواند همین دختری باشد که در تیزر دیده می‌شود.

تعدادی از طرفداران سونی می‌گویند که تیزر جدید مربوط به بازی Uncharted 5 است. این در حالی است که نیل دراکمن به‌تازگی گفته است که کار آن‌ها با مجموعه بازی آنچارتد تمام شده است و این بازی به پایان راه رسیده است. وی همچنین می‌گوید که پایان بازی The Last of Us 2 کامل بود و مگر آنکه داستانی گیرا و متقاعدکننده برای نسخه سوم پیدا کنند، در غیر این صورت بازی سوم ساخته نمی‌شود. یک آگهی استخدامی مربوط به سونی نشان داد که روی مجموعه بازی آنچارتد تمام نشده است.

چندین نفر به ناتی‌داگ پیوسته‌اند تا روی پروژه‌ای تازه کار کنند. گفتنی است آگهی استخدامی دیگری نشان داد که ناتی‌داگ با کمک یک استودیو دیگر روی یک «فرنچایز محبوب» کار می‌کند. نظر شما چیست؟ آیا بازی آنچارتد 5 ساخته می‌شود؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.