اینترنت بازی Redfall
یحیی رحیمی

بازی Redfall نیازمند اتصال دائم اینترنت است

یحیی رحیمی 13 بهمن 1401 بدون دیدگاه
158 بازدید

بازی جدید استودیو آرکین و شرکت بتسدا بدون اتصال دائم به اینترنت اجرا نخواهد شد. Redfall با ارائه روندی چندنفره به دنبال کشاندن دوستان به فضایی آخرالزمانی و مبارزه با خون‌‌آشام‌ها است. بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت اصلی به‌تازگی آپدیت شده است و نیاز به اتصال اینترنت به جزو شروط بازی اضافه شده است.

گفتنی است دنوو به‌عنوان قفل بازی Redfall استفاده شده است و در کنار آن، نیاز به اتصال مداوم به اینترنت هم وجود دارد. این شرط حتی در صورت بازی به‌صورت تک‌نفره و فردی هم برجای خود قرار دارد. به نظر می‌رسد که اطلاعات باید از سرورهای مخصوص بتسدا منتقل شوند و اجرای بازی آن‌چنان که طرفداران انتظار داشتند ساده نیست. بازی‌کنان باید اکانت بتسدا داشته باشند و آن را به اکانت استیم یا پروفایل ایکس‌باکس متصل کنند. درصورتی‌که حساب کاربری بتسدا ندارید، بهتر است یکی بسازید تا از آخرین سندباکس آرکین بی‌بهره نمانید.

عبارت «همیشه آنلاین» هیچ‌گاه به مذاق طرفداران بازی خوش نیامده است. بسیاری ترجیح می‌دهند که بازی‌ها را به‌صورت فردی و آفلاین تجربه کنند و اتصال به اینترنت را تنها برای بازی‌های کاملاً آنلاین می‌پسندند. ازآنجایی‌که ردفال نیازمند اتصال اینترنت است، مشخص نیست که کیفیت این اتصال باید چطور باشد و آیا اطلاعات زیادی به‌طور مداوم رد و بدل می‌شود و چقدر حجم برای تجربه بازی نیاز است. در حال حاضر تنها می‌دانیم که تجربه بازی Redfall بدون اینترنت غیرممکن است.

اینترنت بازی Redfall

اتصال اینترنت، شرط اجرای بازی Redfall

اجباری شدن اتصال آنلاین از سویی باعث فشار آوردن به سرورهای بازی می‌شود. اکثر بازی‌های آنلاین در روزهای ابتدایی با فشار زیادی از سوی بازی‌کنان مواجه شده‌اند و حتی سرورها از دسترس خارج شده‌اند. این می‌توانند محدودیتی دردسرساز برای افرادی باشد که تنها بازی می‌کنند و علاقه‌ای به بازی آنلاین و گروهی ندارند. بتسدا به بازی‌کنان اطمینان خاطر داده است که بازی تک‌نفره آرکین قرار است همانند Dishonored، رضایت طرفداران را جلب کند.

یکی دیگر از مشکلات اجرای بازی به‌صورت آنلاین، احتمال قطعی در میانه‌ی بازی است. ممکن است که سرور از دسترس خارج شود یا اینکه اینترنت فرد با مشکل مواجه شود. بازی Marvel’s Avengers از جمله نمونه‌هایی است که بازی‌کنان را با مشکل مواجه کرده است. در نهایت صنعت بازی به‌سوی عناوین آنلاین قدم برمی‌دارد و به نظر می‌رسد که سرویس‌های اشتراکی و چندنفره در حال گسترش هستند. دلیل ساخت بازی ردفال نیز پیروی از روند محبوب اخیر است.

بازی Redfall از طریق سرویس گیم پس هم در دسترس خواهد بود. اجرای تمامی بازی‌های گیم‌پس نیازمند اتصال آنلاین است و همین باعث می‌شود تا نیاز به اتصال اینترنت در ردفال چندان به چشم نیاید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.