wolfenstein-youngblood
یحیی رحیمی

حالت Co-Op بازی Wolfenstein: Youngblood داستانی غیرخطی به وجود آورده است

یحیی رحیمی 29 تیر 1398 بدون دیدگاه
705 بازدید

بازی Wolfenstein: Youngblood در حال ایجاد یک تجربه کاملا متفاوت با نسخه های قبلی است. این بازی نه تنها تمرکز زیادی روی حالت Co-Op به خرج داده است، بلکه این بازی به صورت گروهی روی دیگر بخش ها نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای نمونه بازی Wolfenstein: Youngblood به بازیکنان اجازه خواهد داد تا مرحله را به هر شیوه ای که می پسندند پیش ببرند.

همچنین گیم پلی بازی نیز حالتی غیر خطی دارد و نحوه پیشرفت در آن روی داستان نیز تاثیر خواهد گذاشت. بر اساس صحبت های موسس استودیو MachineGames به نام Jerk Gustafsson که تولید کننده اصلی بازی نیز هست، طبیعت Co-Op این بازی، تاثیر فوق العاده ای روی دیگر بخش ها گذاشته است. او اخیرا گفتگویی با VGC داشته است و در مورد اینکه چگونه توسعه دهندگان به دنبال راهی برای ایجاد تفاوت بین بازی Wolfenstein: Youngblood با نسخه های قبلی بودند صحبت کرده است:

JerkGustafssonمن حس خوبی در مورد آن دارم. کمی ترسناک است اگر واقع بین باشیم زیرا که ما در حال انجام کارهای زیادی با این بازی هستیم و در مقایسه با قبل فوق العاده تغییر کرده ایم. بخش های جدیدی در بازی وجود دارند که قبلا انجام نداده ایم. حالت Co-Op و هچنین غیرخطی بودن مراحل. من از حالت Co-Op رضایت کامل دارم و تجربه سرگرم کننده است که بتوان با دوستانتان بازی کرد.

این چیزی است که ما به عنوان نسل بعدی از آن پرده برداری کردیم. حالت Co-Op چیزی جدید و تازه را به بازی اضافه می کند. البته یک سری چالش های نیز اضافه شده اند و دلیل آن نیز نبود تجربه در این مورد است. حس می کنم نیاز به چنین مرحله ای داشتیم. Co-Op باعث شد که ما به صورت غیرخطی فکر کنیم و این در مورد داستان و گیم پلی صادق است.

بازی Wolfenstein: Youngblood حدود 25 تا 30 ساعت گیم پلی دارد و با توجه به زمان پایین توسعه بازی، هزینه ساخت نیز نصف شده است. به هر حال این بازی قرار است این هفته و در تاریخ 26 ژوئیه برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.