سازنده The Last of Us
ارحام ادبخواه

سازنده The Last of Us ساخت یک بازی جدید را تایید کرد

ارحام ادبخواه 21 مرداد 1402 بدون دیدگاه
1,265 بازدید

همان‌طور که انتظار می‌رفت استودیو ناتی داگ در حال کار روی پروژه جدیدی است که گمانه زنی‌های بسیاری حول آن شکل گرفته. سازنده بازی The Last of Us روی یک ویدیو گیم جدید کار و نیل دراکمن در حال نگارش داستان آن است.

نیل دراکمن که یکی از اعضای اصلی استودیو ناتی داگ محسوب می‌شود و سابقه کارگردانی بازی The Last of Us Part 2 دارد، از طریق حساب اینستاگرام خود کار روی یک پروژه جدید را تایید کرد. اگر به حساب شخصی دراکمن مراجعه کنید، می‌توانید عبارت «نویسنده/کارگردان یک بازی معرفی نشده» را در بایوگرافی وی ببینید. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این بازی جدید می‌تواند قسمت سوم The Last of Us باشد و داستان الی را ادامه دهد؛ اما مدارک زیادی وجود دارند که ساخت یک لست آف آس جدید را رد می‌کنند.

علاوه بر این، بسیاری از افراد دیگر اعتقاد دارند که سازنده The Last of Us در حال توسعه یک مجموعه جدید و اورجینال است که تا به حال آن را ندیده‌ایم. پس از اینکه بازی The Last of Us Part 2 در سال 2020 منتشر شد، ناتی داگ تمرکز خود را روی سریال تلوزیونی و بازسازی نسخه اول گذاشت و این موضوع برخی از طرفداران را ناراحت کرده است. همچنین بازی چندنفره لست آف آس هم که شایعاتی حول انتشار آن منتشر شده بود، در عرض این سه سال ریست شده. این شایعات می‌گویند که روند توسعه این بازی آنلاین از سر گرفته شده است.

بازی بعدی ناتی داگ ممکن است یک مجموعه جدید باشد

با گذر از این بحث‌ها باید بدانید که نیل دراکمن در اوایل سال جاری میلادی مصاحبه جالبی داشت. او اشاره کرد که تیم ناتی داگ پروژه بعدی خود را انتخاب کرده است، اما فعلا نمی‌خواهند آن را معرفی کند. دراکمن توضیح داد:«می‌دانم که طرفداران واقعا بازی The Last of Us Part 3 را می‌خواهند. من به طور مستمر این خواسته را می‌شنوم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما روی پروژه بعدی کار می‌کنیم. تصمیم همین حالا هم گرفته شده است. منتها نمی‌توانم از هویت این بازی رونمایی کنم.»

سازنده The Last of Us

اواخر سال پیش بود که طرفداران با تجربه نسخه بازسازی شده The Last of Us به نشانه‌های جالبی رسیدند؛ نشانه‌هایی که ظاهرا به ساخته بعدی سازنده The Last of Us اشاره دارند. این نشانه‌ها در واقع یک سری تصاویر مفهومی هستند که در نسخه اورجینال بازی وجود نداشتند و صرفا به نسخه ریمیک اضافه شده‌اند. این تصاویر صحنه‌های فانتزی و تخیلی را به نمایش می‌کشند که در طی آن یک جنگجو در حال مبارزه با یک اژدها بزرگ است که از دهانش آتش بیرون می‌آید. تصویر دیگری نیز که باید به آن اشاره کنیم، یک تک شاخ بالدار را به ما نشان می‌دهد.

به هر حال، باید بدانید که نیل دراکمن و تیم سازنده The Last of Us یک ایده جذاب برای شما سوم دارد، اما هنوز معلوم نیست که به سراغ آن می‌روند یا خیر. علاوه بر این، در این دور و زمانه ساخت بازی‌های تراز اول خیلی طول می‌کشد و احتمالا باید حالا حالاها منتظر نشر اطلاعات بیش‌تر در مورد پروژه بعدی ناتی داگ بمانیم. کسی چه می‌داند، شاید این پروژه جدید بازی چندنفره لست آف آس باشد یا همان ویدیو گیم فانتزی که در مورد نشانه‌هایش صحبت کردیم.

نظر شما در مورد بازی بعدی سازنده The Last of Us چیست؟ به نظر شما دراکمن با بایوگرافی حساب اینستاگرام خود چه منظوری دارد؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.