پارسی گیم

دانلود بازی Ether One برای PC

پارسی گیم 26 بهمن 1398 بدون دیدگاه
5,034 بازدید

دانلود بازی Ether One برای کامپیوتر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به حل معماهای داستانی مربوط به زندگی دیگران بوده و حاضرید به منظور این هدف، مثل یک کارآگاه خصوصی از وقایع مختلف گذشته یادداشت ‌برداری کرده و مدام آن‌ها را مرور کنید تا بلاخره با دنبال کردن سر نخ‌ها و به‌هم چسباندن حقایق مانند قطعات پازل، قضیه را حل نمایید. حالا تصور کنید قدرت نفوذ به خاطرات دیگران را دارید و شرکتی نیز شما را به منظور حل مشکل افرادی خاص، استخدام می‌کند. این موضوع می‌تواند دست‌مایه‌ی داستان مناسب برای یک بازی ویدیویی مهیج باشد. Ether One اولین ماجراجویی شخصی است که توسط شرکت مستقل انگلیسی White Paper Games ساخته شده و به شکنندگی ذهن انسان می‌پردازد. هم‌چنین اولین بازی تولیدی این استودیو بود که در مارس 2014 برای مایکروسافت ویندوز و نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 آن در 5 مه 2015 منتشر شد. افکار “جین تامپسون” یک زن 69 ساله را که مبتلا به زوال عقل است، بررسی کرده و آرامش را به زندگی‌اش بازگردانید.

بازیکن نقش “Restorer” به معنی ترمیم کننده را بر عهده دارد، فردی که توانایی طرح ریزی خودش را در ذهن کسی دارد که از بیماری روانی رنج می‌برد. او کارمند یک شرکت بازیابی حافظه آینده نگر به نام موسسه اتر طب تله پاتی است. این موسسه قادر به تولید شبیه سازی‌های سه بعدی از خاطرات آسیب دیده و بازیابی آن‌ها است. Restorer وظیفه دارد تا در ذهن جین نفوذ کرده، درباره‌ی گذشته‌اش تحقیق ‌کند و با استفاده از جزئیاتی که در شهر Pinwheel به دست می‌آورد، به روند درمان بیمار کمک می‌نماید. این پروژه توسط دکتر فیلیس ادموندس هدایت می‌شود که حین مرور خاطرات، در نقش راهنما ظاهر می‌گردد. او ادعا می‌کند که این پروژه در آستانه از دست دادن بودجه خود است و پرونده “جین” آینده مؤسسه را رقم خواهد زد. اولین ماجراجویی با خاطرات کودکی بیمار در روستایی ساحلی آغاز می‌گردد، جایی در انگلیس که آبادانی‌اش، شدیدا به معادن قلع و آهن متکی است. یک حادثه هولناک در معادن که جان ده‌ها تن از شهروندان آن‌جا را گرفته و رابطه‌ی جین با پسری به نام توماس، که بعداً با او ازدواج می‌کند، اتفاقاتی هستند که در هنگام بازسازی خاطرات، با آن‌ها روبرو می‌شوید. ارتباط آن‌ها با بیماری، همان بخش معماگونه‌ی بازی هستند که حل این معماها مانند روشن شدن لامپ‌هایی در مغز جین عمل کرده و در نهایت قادر به پاک کردن زوال عقل از ذهن هستند. با پیشروی در داستان، به معماهایی پیچیده‌تر بر خواهید خورد زیرا افکار بیمار با افزایش سن، ناپایدار و متزلزل می‌شوند.

یک بازی ماجراجویی در سبک اکتشافی و با دیدگاه شخص اول است که مهم‌ترین بخش آن، حل پازل‌های داستانی است. بازی تقریباً پنج ساعت طول می‌کشد. پس از معرفی فرضیه بازی به بازیکن، شهر Pinwheel (محل اصلی بازی) برای او باز می‌شود. باید کمان‌های قرمز رنگی را که به اشیاء گره خورده، جمع کند. هنگامی که یک معما حل شد، حافظه‌ای را که نشان می‌دهد می‌توان باز کرد. معماها ممکن است شامل پیدا کردن یا حمل و نقل اجسام معینی باشد و در طول بازی دشوار و جذاب‌تر شده، هرج‌ومرج موجود در افکار شخص مبتلا به زوال عقل را شبیه سازی می‌کنند. بازیکن هم‌چنین می‌تواند به هر نقطه از یک خاطره تله‌پورت شود و با یک اتاق مجازی که در آن اشیاء (از خاطرات برداشته شده) ذخیره می‌شوند، ارتباط برقرار نماید. این اشیاء معمولاً هیچ کاربرد عملی ندارند اما با تصویر بازی و هدف آن گره خورده‌اند. این اتاق نیز، به بازیکن اجازه داده تا به مناطق اصلی حافظه‌ی بیمار دسترسی پیدا کند و از این مناطق خاطرات خود را مرور کند. بازیکن به دلیل این‌که هرگز مطمئن نیست، چه چیزی مهم است و یا نیست، تشویق به برداشتن همه‌ی اجسام پیدا شده می‌شود. گیم‌پلی بازی بر اساس دو رویکرد قابل انتخاب، تغییر می‌کند. اولی در یک مسیر اکتشاف عاری از معماهای دشوار قرار دارد که می‌توانید داستان را با سرعت تمام کنید. دیگری یک جریان عمیق‌تر و پرماجرا است که در آن می‌توانید چالش‌های پیچیده‌ای را برای بازیابی وقایع در حال تغییر زندگی بیماران حل کرده تا به آرامش زندگی آن‌ها کمک کنید.

مسیرهای موازی باعث شده که این بازی در نزد طیف وسیعی از بازیکنان ماهر و علاقه‌مندان این سبک محبوب گردد. هم‌چنین از وب‌سایت‌های معتبر و حرفه‌ای نمرات بالایی دریافت کرد و از سوی منتقدان پذیرای نظرات مثبتی شد که به خاطر شخصیت‌پردازی قوی، تصویرسازی مناسب از بیماری زوال عقل، گرافیک و فضای رمزآلود، مورد تحسین عده‌ی بی‌شماری از آن‌ها قرار گرفت. چندین داور نیز، از جو و غوطه‌وری در بازی تمجید کردند. یکی از معدود بازی‌های این ژانر است که ساخت آن حدود سه سال طول کشیده و گروه توسعه حتی، در هنگام تبلیغ برای بازی بعدی خود با عنوان The Occupation اظهار داشتند که “آن‌ها چیزهای زیادی را از تولید Ether One یاد گرفته‌اند” جالب است بدانید این دو بازی در یک جهان قرار دارند.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista, 7 or 8
Processor: 2.2+ Ghz Dual-Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 460 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Windows XP is not supported for Ether One. Laptop equivalent GPU’s struggle in comparison to desktop GPU’s. VR: Ether One currently only supports the DK1 Oculus developer kit. We’re hopefully going to provide updated Oculus support in future updates.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista, 7 or 8
Processor: 2.6+ Ghz Dual-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 560 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Windows XP is not supported for Ether One. Laptop equivalent GPU’s struggle in comparison to desktop GPU’s. VR: Ether One currently only supports the DK1 Oculus developer kit. We’re hopefully going to provide updated Oculus support in future updates.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ether One is a first-person adventure game developed by British independent company White Paper Games. It was the studio’s debut game and was originally released for Microsoft Windows on March 25, 2014. A PlayStation 4 edition was released on May 5, 2015. In Ether One, the player assumes the role of a “Restorer”, whose job is to investigate the thoughts of Jean Thompson, a 69-year-old woman diagnosed with dementia. The player must reconstruct Thompson’s memories using three-dimensional simulations of the details she can remember in the town of Pinwheel, solving puzzles that become more obtuse throughout the gameplay, as the patient’s thoughts continue to grow more unstable. Ether One took around three years to complete and was released to positive critical reception, particularly for its atmosphere and immersive themes, while its narrative divided critics. The game’s portrayal of dementia in the Jean Thompson character was also praised by numerous critics, such as The New Yorker and Kotaku.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.