بهترین بازی های فوتبالی اندروید
سارا هابطی

بهترین بازی های فوتبالی اندروید که باید تجربه کنید

سارا هابطی 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,558 بازدید

فوتبال، یکی از ورزش‌هایی است که هیچ‌وقت از محبوبیت آن کاسته نمی‌شود و هرساله میلیون‌ها نفر به تماشا و تشویق تیم خود به ورزشگاه‌ها می‌روند و به عنوان یک هوادار بی‌وقفه به طرفداری و کری‌‌خوانی با دیگر طرفداران تیم‌های رقیب می‌پردازند. ورزش فوتبال هیچ محدودیتی در سن و سال ندارد و همینطور مختص به سرزمین یا کشور خاصی نمی‌شود به همین خاطر طرفداران آن از سراسر جهان می‌توانند تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. این میزان از محبوبیت، بهانه خوبی برای استودیوهای بازی‌سازی بوده تا بتوانند بهترین عناوین خود را برای این طرفداران پرشور فوتبالی به بازار ارائه کنند و همچنین از این صنعت پولساز جا نمانند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین بازی های فوتبالی اندروید بپردازیم، پس همراه ما باشید.

بهترین بازی های فوتبالی اندروید؛ وارد شدن به مستطیل سبز پرحاشیه

شاید تبدیل شدن به یک فوتبالیست معروف و حرفه‌ای آرزوی خیلی از افراد باشد، اما اگر روراست باشیم کم‌تر فردی می‌تواند به این آرزوی بزرگ و هیجان‌انگیز دست پیدا کنند و رسیدن به این رویا امری بسیار دشوار و سخت خواهد بود؛ با این حال غیر ممکن نیست. در این صورت افرادی که نمی‌توانند رویای خود را به حقیقت تبدیل کنند، می‌توانند به سراغ تجربه عناوینی بروند که می‌تواند به بهترین شکل ممکن آن حس و حال واقعی تبدیل شدن به یک مربی یا فوتبالیست حرفه‌ای را برای آن‌ها تداعی کند.

خوشبختانه غیر از کنسول‌های خانگی، امروزه بازار تلفن‌‌های هوشمند داغ است و سخت افزارهای آن‌ها به بهترین حالت ممکن طراحی شدند تا بتوانند هر عنوانی را به خوبی اجرا کنند. در گذشته توسعه‌دهندگان محدودیت‌های بسیار زیادی در ارائه یک عنوان با کیفیت موبایلی داشتند، اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سخت افزارهای قدرتمندتر و وجود صفحه نمایشگر بزرگ‌تر در گوشی‌های هوشمند، حال دیگر سیستم عامل این تلفن‌های همراه بستری بسیار عالی برای ارائه تمامی عناوین در هر سبکی را فراهم کرده‌اند.

به گونه‌ای که امروزه شاهد تنوع بسیار بالایی در بازی‌های موبایلی هستیم که قابلیت غرق کردن بازیکنان در دنیایی به دور از استرس و اضطراب را دارند. با این حال بازی های فوتبالی اندروید چند سالی می‌شود که بازارشان داغ‌تر از همیشه بوده و شعله‌های محبوبیت این سبک ذهن طرفداران را در برگرفته، از این رو ما نیز می‌خواهیم سری به این بازار بزنیم و ببینیم در میان بهترین بازی های اندروید، کدام یک از این بهترین بازی های فوتبالی اندروید می‌توانند به بهترین شکل مستطیل سبز پرحاشیه و هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه کند.

1) بازی Football Manager Mobile 2023

بازی Football Manager Mobile 2023

با انجام بازی Football Manager Mobile 2023 به مدیر یک باشگاه تبدیل شوید و برای تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبالی سال تلاش کنید. با معرفی یک از برترین بازی های فوتبالی اندروید شروع می‌کنیم که به بهترین حالت ممکن می‌تواند شما را در یک مدیر لایق و حرفه‌ای قرار دهد. شما با ذهن خلاق و فوتبالی خود باید به گونه تیم خود را مدیریت کنید که بتواند به شانس اول قهرمانی تبدیل شود.

این بازی توسط شرکت شناخته‌شده و محبوب SEGA توسعه داده شده و به نوعی جزء معدود عناوین فوتبالی مدیریتی است که توانسته به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند. طرفداران این عنوان آن را نیز با نام اختصاری FM 23 Mobile نیز می‌شناسند و تا به امروز از آن استقبال خوبی به عمل آورده‌اند. باید گفت که بازی FM 23 Mobile پورت کامپیوتری هم دارد و اگرچه ماهیت کلی آن‌ها تقریباً یکسان بوده اما تفاوت‌های گرافیکی و ظاهری متعددی در این میان وجود دارد.

جالب اینجاست نسخه‌های اندرویدی و آی‌او‌اس این بازی نیز با یکدیگر کاملا تفاوت دارند که مهم‌ترین تفاوت آن‌ها نمایش بازی‌ها به شکل سه‌بعدی در ورژن آی‌او‌اس و به شکل دوبعدی و ساده در ورژن اندرویدی است. هنوز دلیل اصلی این تفاوت گرافیکی در نسخه‌های مختلف وجود ندارد و سازندگان نیز در این رابطه توضیحات خاصی را ندادند. با این حال تنها می‌توان گفت که تفاوت نسخه موبایلی و کامپیوتری در همین اندازه بوده و دیگر بخش‌های بازی در تمامی نسخه‌ها مشابه یکدیگر است.

2) بازی Dream League Soccer 2023

بازی Dream League Soccer 2023

بدون شک یکی از بهترین سری بازی‌های فوتبالی که می‌توانید پیدا کنید، مجموعه آثار Dream League Soccer است که توانسته به بهترین حالت ممکن و به شکل کاملا واقع‌‌گرایانه زمین و مسابقات جهانی فوتبال را برای طرفداران به تصویر بکشد. خوشبختانه بازی Dream League Soccer 2023 که به نام اختصاری DLS 2023 نیز شناخته می‌شود تا به امروز توانسته امتیاز 4.5 را از طرفداران دریافت کند و با بیش از 100 میلیون بار از سوی کاربران دانلود شود.

این بازی دارای دو حالت آفلاین و آنلاین بوده و بازیکنان می‌توانند در هر زمانی به تجربه این اثر زیبا و خارق‌العاده بپردازند. در واقع بازی DLS 2023 یکی از سرسخت‌ترین رقیب‌های عناوین پرطرفدار فیفا و PES به حساب می‌آید و استودیو First Touch Games Ltd  به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین شبیه‌سازهای ممکن را به طرفداران ارائه کرده است. گرافیک و گیم پلی بازی به بهترین شکل طراحی و اجرا شدند و توانستند تجربه نابی از یک عنوان باکیفیت و خوش ساخت فوتبالی را به طرفداران منتقل کنند. اگر طرفدار بازی های فوتبالی اندروید هستید، توصیه می‌کنیم در اولین فرصت به سراغ تجربه عنوان شگفت‌انگیز Dream League Soccer 2023 بروید.

3) بازی eFootball PES 2023

بازی eFootball PES 2023

پس از عرضه موفقیت‌آمیز بازی‌های PES 2018 و 2022 حال شاهد عرضه نسخه 2023 آن هستیم که شرکت کونامی قصد دارد برای چندمین بار طرفداران خود را به وجد بیاورد و تجربه لذت‌بخشی را برای آن‌ها رقم زند. همانطور که احتمالا می‌دانید سری بازی‌های PES سالیان سال است که به عنوان پرطرفدارترین و محبوب‌ترین آثار فوتبالی میان طرفداران شناخته می‌شوند و کم‌تر کسی نام آن‌ها را در میان بهترین بازی‌های ویدیویی نشنیده است.

این عنوان نیز یکی دیگر از رقیبان سرسخت سری بازی فیفا به حساب می‌آید که توسعه‌دهندگان آن در تلاش‌اند تا بتوانند سری بازی‌های فیفا را کنار بزنند و اثر خودشان در صدر جدول بازی‌های فوتبالی قرار گیرد. اگر یکی از طرفداران پروپاقرص عناوین فوتبالی هستید، بدون شک از تجربه بازی eFootball PES 2023 لذت خواهید برد. پس همین حال آب در دستتان است، زمین بگذارید و به سراغ تجربه یکی از برترین بازی های فوتبالی اندروید بروید. با این تفاسیر، به نظرتان این بازی می‌تواند محبوبیت بازی فیفا را پشت سر بگذارد؟

4) بازی FIFA Soccer

بازی FIFA Soccer

دنبال یک اثر شبیه‌ساز حرفه‌ای هستید که بتواند مسابقات فوتبال را به شکل واقعی روی پلتفرم موبایل به تصویر بکشد؟ خب بیش‌تر از این درون دریای بازی‌های فوتبالی غرق نشوید، زیرا برترین و جذاب‌ترین عنوان در این سبک بازی FIFA Soccer است که استودیو الکتروتیک آرتز به خوبی توانسته از پس ساخت آن بربیاید و عنوانی قابل احترام را به بازیکنان ارائه کند. موردی که باعث جذابیت بیش‌تر بازی فیفا می‌شود این است که بیش از 50 هزار بازیکن از نقاط مختلف جهان و لایسنس تیم‌های بزرگ در دل این بازی وجود دارد و می‌تواند بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

توسع‌دهندگان با ارائه به‌روزرسانی و آیتم‌های جدید باعث شدند که بازی فیفا هنوز که هنوزه تازگی خود را حفظ کند و تجربه لذت‌بخش‌تری را برای بازیکنان رقم زند. خوشبختانه همانطور که گفتیم بازی FIFA Soccer تقریبا تمامی تیم‌ها و لیگ‌های شناخته‌شده را درون خود جای داده تا بازیکنان بتوانند راحت‌تر تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنند. اگر یک طرفدار حرفه‌ای هستید، بدون هیچ حرف اضافی به سراغ تجربه بازی فیفا بروید که بدون شک یکی از محبوب‌ترین عناوین در این سبک از بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید.

5) بازی Rumble Stars

بازی Rumble Stars

آماده تجربه یک اثر خلاقانه و فانتزی با تم بازی‌های فوتبالی دارید؟ اگر حاضرید به سراغ معرفی یکی از بهترین بازی های فوتبالی اندروید به نام Rumble Stars که همین حالا می‌توانید به تجربه آن بپردازید، برویم. اگر از تجربه بازی‌های فوتبالی در یک سبک و سیاق تکراری خسته شدید، بازی Rumble Stars با گیم پلی و گرافیک هیجان‌انگیزی و بسیار جالب توجه خود شما را جذب خود خواهد کرد به طوری که چشمان خود را از صفحه نمایشگر گوشی خود برندارید.

در حقیقت عنوان خوش ساخت Rumble Stars یک بازی آنلاین و کارتی است که دو بازیکن واقعی را روبرو یکدیگر قرار می‌دهد و آن‌ها با تکنیک و استراتژی مورد نظر خود موجب پیروزی تیمشان شوند. بازیکنان با انتخاب هشت کارت از میان هزاران کارت درون مسابقات باید پیروز میدان شوند و با تکنیک منحصر به فرد خود رقیبشان را مغلوب کنند. این بازی با گرافیک بامزه و شخصیت‌های کارتونی خود مانع خستگی بازیکنان از ادامه روند بازی می‌شوند و می‌تواند آن‌ها را ساعت‌های درگیر محتوای جالب و زیبای خود کند. بازی با ترکیب مخلوطی از المان‌های کارتی و سناریوهای فانتزی توانسته از زاویه دیگری به سبک و سیاق بازی‌های فوتبالی نگاهی بیندازد و داستانی جداگونه و جذاب از این سبک را برای طرفداران تعریف کند.

6) بازی World Soccer League

بازی World Soccer League

یکی از عناوینی که با حجم نسبتا کم، اثری با کیفیت و خوش ساخت را تحویل طرفداران می‌دهد؛ بازی World Soccer League ساخته استودیو شناخته‌شده mobirix است. بازی دارای گرافیک قابل قبول و گیم پلی هیجان‌انگیزی است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کند. خوشبختانه بازی دارای مکانیسم پیچیده‌ای برای کنترل و نحوه بازیکنان درون زمین برای طرفداران ندارد و تمامی افراد می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی این است که شما می‌توانید هر تیم معروف و شناخته‌شده‌ای را درون بازی ببینید و وجود چنین قابلیتی یک امتیاز بسیار مهم و ویژه برای اثر مذکور به شمار می‌آید. وجود رویدادهای متنوع و گیم پلی واقع‌گرایانه باعث شده تا بازی دوست‌داشتنی World Soccer League با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به بازی‌های فوتبالی مواجه شود، به طوری که این طرفداران نتوانند به سادگی از کنار این بازی زیبا و شگفت‌انگیز عبور کنند.

7) بازی Mini Football

بازی Mini Football

یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی که در چند سال اخیر با ارائه آثار با کیفیت زیادی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند، استودیو پرآوازه Miniclip.com است که به تازگی با ارائه بازی جالب توجه و زیبای Mini Football توانسته هیجان خاصی را به این سبک از بازی‌های ویدیویی تزریق کند. بازی Mini Football کاملا آنلاین بوده و بازیکنان را برای شرکت در رقابتی سخت و پرهیجان روبروی یکدیگر قرار می‌دهد.

هر چالشی که بازیکنان پشت سر بگذارند با پاداش‌های خاصی روبرو خواهند شد که می‌تواند به پیشرفت تیم و ارتقاء بازیکنانشان کمک ویژه‌ای کند. شما در این بازی نه به شکل یک مربی، بلکه به طور کاملا مستقیم در نقش خود فوتبالیست‌ها در زمین فوتبال قرار می‌گیرید و با پاس کاری‌های صحیح، دریبل زدن، دویدن، توپ ربایی و در نهایت نزدیک شدن به دروازه حریف و شوت زدن‌های دقیق، امتیاز جمع می‌کنید و می‌توانید راحت‌تر رقابت‌های پیش روی خودتان را پشت سر بگذارید.

سبک و سیاق این بازی درست مثل بازی‌های معروف همین استودیو یعنی عنوان معروف و محبوب Soccer Stars است. جذابیت‌های بازی Mini Football تنها به همین موارد ختم نمی‌شود، بلکه شما با یک بازی فوتبالی اندروید روبرو هستید که به هیچ‌وجه نمی‌توان از قابلیت‌های شخصی‌سازی بازیکنان گذشت و شما با بیش‌ از 100 مورد آیتم برای شخصی‌سازی موارد مختلف در بازی روبرو هستید. به معنای کامل هرآنچه که از یک بازی فوتبالی اندرویدی انتظار دارید، بازی Mini Football در اختیارتان قرار می‌دهد. جالب است بدانید این بازی تا به امروز توانسته امتیاز خوب 4.4 را از کاربران پلی استور دریافت کند و بیش از 10 میلیون نفر تا به حال به تجربه آن پرداخته‌اند.

8) بازی Football Strike

بازی Football Strike

اگر از بازی‌های فوتبالی از بخش زدن پنالتی و هیجان آن دقایق لذت می‌برید، خب تجربه بازی Football Strike از استودیو شناخته‌شده Miniclip.com مختص خودتان است. هیجان دقایق پایانی بازی و زدن پنالتی‌ها جزء هیجان‌انگیز و پر استرس‌ترین مواقع باشد، اما تا به حال شده خودتان را جای آن بازیکنان قرار دهید و استرس واقعی آن لحظات را بخواهید درک کنید؟

بازی Football Strike قرار گرفتن در حس و حال آن دقایق را به بهترین شکل ممکن برایتان ایجاد می‌کند و شما را وارد مستطیل پرحاشیه و پرجنبش فوتبال خواهد کرد. خوشبختانه بازی از گرافیک و گیم پلی قابل قبولی بهره می‌برد و با جای دادن رویدادهای جالبی مانند Shooting Race و Free Kicks تجربه لذت‌بخشی تری را برای بازیکنان فراهم کرده است. پیشنهاد تجربه بازی Football Strike به طرفداران این سبک از بازی‌های موبایلی می‌تواند بهترین گزینه باشد و بدون شک می‌تواند آن‌ها را ساعت‌ها با محتوای جالب خود سرگرم کند. ناگفته نماند که اگر از تجربه این بازی لذت بردید، می‌توانید سراغ انجام بازی هیجان‌انگیز و زیبای Final Kick نیز بروید که می‌تواند لحظات خوبی را برایتان رقم بزند.

9) بازی Score! Hero

بازی Score! Hero

به جرات می‌توان گفت عنوان Score! Hero یکی از بهترین بازی های فوتبالی موبایل است که می‌تواند به بهترین شکل ممکن هر آنچه که طرفداران از یک بازی فوتبالی انتظار دارند را برایشان فراهم کند. شخصا برای اولین بار به عنوان یک تجربه ساده به سراغ انجام بازی Score! Hero رفتم که بعد از مدتی گذر زمان به‌گونه‌ای غیرقابل باور برایم گذشت، به گونه‌ای که اصلا باورم نمی‌شد. استودیو First Touch Games بدون شک با ارائه بازی Score! Hero انقلابی شگفت‌انگیز در این سبک از بازی‌های ویدیویی ایجاد کرد که بازار عناوین سیستم عامل اندروید را یک تکان اساسی داد. پاس بدهید، شوت بزنید و با زدن گل‌های افسانه‌ای خود به یک فوق ستاره فوتبال تبدیل شوید.

هرچه شما بیش‌تر شما چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید، بیش‌تر به تبدیل شدن به یک فوق ستاره نزدیک‌تر می‌شوید. این عنوان با گیم پلی شگفت‌انگیز و گرافیک و داستان جالب توجه خود، نوآورانه تازه را برای بازیکنان به وجود آورده است به گونه‌ای که شما از تجربه آن به هیچ‌وجه دست نخواهید کشید. کاراکتر مدنظر خودتان را بسازید، از تیم‌های ابتدایی و سطح پایین شروع کنید تا کم کم به بالاترین درجه از قابلیت برسید و بتوانید در تیم رویایی خود توپ بزنید. با این حساب بهتر است تحت هیچ شرایطی تجربه این بازی زیبا و خارق‌العاده را از دست ندهید. لازم به ذکر بوده که اگر از تجربه این عنوان لذت بردید، می‌توانید به سراغ دیگر اثر همین استودیو به نام Score! Match بروید که تجربه آن خالی از لطف نیست.

10) بازی Top Eleven

بازی Top Eleven

آیا می‌خواهید مهارت خودتان را در مدیریت یک تیم یا یک گروه خاص به چالش بکشید؟ بهترین اثر در این راه می‌توانید تجربه کنید، عنوان با کیفیت و خوش ساخت Top Eleven است که در این زمنیه بهترین بستر را برایشان فراهم می‌کند. بازی دارای حالت آنلاین بوده و بازیکنان می‌توانند با خلاقیت منحصر به فرد خود تیم رویایی خود را انتخاب کنند و برای پیروزی آن استراتژی مناسبی را در نظر داشته باشند.

هر آنچه که شما برای مدیریت تیم انتظارش را دارید از چیدمان متنوع ترکیب‌ها گرفته تا تمرین دادن بازیکنان در بخش‌ها مختلف در این بازی وجود دارد. چندین سال است که از عرضه بازی Top Eleven روی سیستم عامل اندروید می‌گذرد و خوشبختانه توسعه‌دهندگان با ارائه آپدیت و ویژگی‌های جدیدی آن را بروز نگه داشته‌اند تا بتواند طرفداران امروزی را راضی نگه دارد.

با این حال اگر روزگاری از نحوه مدیریتی تیم مورد علاقه خود راضی نبودید، می‌توانید به سراغ تجربه بازی Top Eleven بروید و با واقعیت‌های مدیریت کردن یک تیم بزرگ روبرو شوید و ذهن فوتبالی خود را برای پیروزی تیم مدنظر خود به چالش هیجان‌انگیزی بکشید. فرصت تبدیل شدن به یک سرمربی حرفه‌ای و شناخته‌شده را با انجام بازی Top Eleven به هیچ‌وجه از دست ندهید.

کلام آخر

در حالی که تاکنون عناوین زیادی از بازی‌های فوتبالی در مارکت اندروید ایجاد شده و طرفداران زیادی از آن‌ها استقبال کرده‌اند، با این تنوع در این سبک از بازی های ویدیویی بالا بوده و شما اگر دوست دارید به تجربه چند اثر باارزش که به بهترین شکل ورزش فوتبال را شبیه‌سازی می‌کنند می‌توانید تجربه بازی‌هایی همچون World Soccer League و Dream League Soccer 2023 را مدنظر داشته باشید یا این‌که می‌توانید با انجام بازی Top Eleven به عنوان یک سرمربی با چینش درست بازیکنان از یک پیروزی دلچسب لذت ببرید.

همانطور که گفتیم این سبک از بازی‌های ویدیویی دارای طرفداران بیشماری از گوشه و کناره جهان است و در هر کجای دنیا که بگردید هواداران تیم‌های مختلف را پیدا خواهید کرد که برای پیروزی تیم خود تلاش می‌کنند. با این حال ما در این مقاله به بررسی بازی های فوتبالی موبایل پرداختیم که شما می‌توانید از تجربه هر کدام لذت ببرید و دوستان خود را به نیز به انجام آن تشویق کنید. در نهایت شما عزیزان می‌توانید نظرات خودتان را با تیم پارسی گیم در میان بگذارید و در انتخاب بهترین بازی در این سبک به دیگر کاربران کمک کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی‌های فوتبالی اندروید که شما را در نقش یک مربی قرار می‌دهند کدام‌اند؟

عناوین زیادی در این سبک و سیاق قرار دارند که می‌توانند حس و حال یک مربی حرفه‌ای را به بازیکنان انتقال دهند، اما در این میان می‌توان نام‌های عناوینی همچون Top Eleven و Football Manager Mobile 2023 را برای این بخش نام برد.

۱
شناخته‌شده‌ترین عناوین در بازی های فوتبالی اندروید کدام‌اند؟

عناوین زیادی تا به امروز به مارکت اندروید آمده‌اند، اما به عنوان معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی‌های Dream League Soccer 2023 و FIFA Soccer و PES اشاره داشت.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.