Top Eleven 2020
پارسی گیم

دانلود بازی Top Eleven برای اندروید

پارسی گیم 22 بهمن 1402 بدون دیدگاه
2,309 بازدید

دانلود بازی Top Eleven Be a Soccer Manager برای اندروید

همه ما به خوبی با ورزش فوتبال و محبوبیت جهانی آن آشنا هستیم. این بازی علاوه بر دنیای واقعی، در قالب بازی‌های ویدئویی نیز طرف‌داران بسیاری برای خود جمع کرده است. با اینکه بازی‌های زیادی، رخ دادن اتفاقات یک مسابقه را برای بازیکنان شبیه سازی می‌کنند، ولی شاید تنها انجام یک مسابقه فوتبال برای همه جذاب نباشد. شاید خیلی‌ها بخواهند در قالب یک مربی فوتبال قرار گرفته و به مدیریت یک تیم افسانه‌ای بپردازند. اینجاست که بازی‌هایی مانند Top Eleven Be a Soccer Manager وارد میدان می‌شوند.

پادشاه مدیریت فوتبال

بازی Top Eleven Be a Soccer Manager یک شبیه ساز مدیریت تیم فوتبال است که توسط استودیوی Nordeus ساخته شده است. شما در این بازی کنترل یک مربی و مدیر تیم فوتبالی را به دست گرفته و باید با استفاده از استراتژی‌های مختلفی مانند چیدن ترکیب بازیکنان، خرید و فروش، نظارت بر تمرین‌ها و البته انتخاب حریفان، تیم خود را از فرش به عرش برسانید. با پیشروی در جریان بازی و کسب تجربیات بیشتر، تیم شما از یک گروه محلی و کم اهمیت، به بزرگ‌ترین تیم فوتبال تمام دوران تبدیل می‌شود.

کنترل تمامی تیم‌های بزرگ

بازی Top Eleven Be a Soccer Manager با بیش از 15 میلیون بازیکن هم‌زمان، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی و در کل بازی‌های موبایلی در دنیا است. دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد؛ مانند حضور اکثر تیم‌های فوتبالی مشهور دنیا و تمامی استادیوم‌های شناخته شده که می‌توانید در آن‌ها بازی کنید. شما می‌توانید از بین هزاران بازیکن واقعی تیم خیالی محبوب خود را تشکیل داده و با بالا رفتن از نردبان‌های موفقیت، تبدیل به شناخته شده‌ترین و مورد احترام ترین تیم فوتبال در جهان شوید.

گرافیک خیره کننده

از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Top Eleven Be a Soccer Manager می‌توان به گرافیک واقع‌گرایانه سه بعدی آن اشاره کرد. پس از اینکه تمرینات و شخصی سازی‌های تیمتان انجام شد، باید آن را به جنگ حریفان خطرناک بفرستید. این مسابقات به طور کاملاً زنده با انیمیشن و صداگذاری بی‌نظیر در مقابل چشمانتان پخش شده و شما را حیرت زده می‌کند. Top Eleven Be a Soccer Manager در حال حاضر بدون شک خوش ساخت‌ترین و مهم‌ترین بازی مدیریت فوتبال در بازار تلفن‌های هوشمند است.

ویژگی‌های بازی Top Eleven Be a Soccer Manager

  1. رابط کاربری ساده و زیبا
  2. قابلیت خرید و فروش بازیکنان
  3. امکان تماشای زنده بازی تیمتان
  4. گرافیک زیبای سه بعدی
  5. حالت‌های مولتی پلیر و رقابتی
  6. توانایی ساخت تیم افسانه و رویایی‌تان

بازی Top Eleven Be a Soccer Manager در سبک مدیریت تیم فوتبال ساخته شده است. این بازی یکی از بهترین نمونه‌های بازار در این ژانر و مخصوصاً برای پلتفرم‌های اندروید است. شما می‌توانید با کلی قابلیت جذاب، تیم فوتبال رؤیایی خود را ساخته و پیشرفت دهید. در نهایت نیز می‌توانید با گرافیکی زیبا، شاهد عملکرد این تیم به صورت زنده در ورزشگاه باشید.

بازی Top Eleven Be a Soccer Manager هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Soccer Manager 2022  و Online Soccer Manager را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Top Eleven Be a Soccer Manager برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Top Eleven
Top Eleven 2020
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Nordeus
  • سبک : ورزشی
  • نسخه : v24.16
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 194 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز از میانگین رای 0 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید

توجه: بازی اینترنتی و آنلاین است پس در تمام طل بازی اینترنت خود را روشن بگذارید!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.