اتومبیل بازی Forza Motorsport
یحیی رحیمی

بازی Forza Motorsport از 500 اتومبیل مختلف پشتیبانی می‌کند

یحیی رحیمی 6 بهمن 1401 بدون دیدگاه
132 بازدید

ایکس باکس و استودیو Turn 10 اولین ویدیو گیم‌پلی بازی Forza Motorsport را در رویداد جدید مشترک با بتسدا نمایش دادند. کهنه‌کاران استودیو با قرار گرفتن جلوی دوربین مایکروسافت به شرح بازی جدید پرداختند و این‌که مکانیسم‌هایی در این اثر به کار رفته است. فورتزا موتوراسپرت دارای 500 اتومبیل مختلف و بیست پیست کاملاً جدید هنگام انتشار است و به تعداد آن‌ها پس از انتشار افزوده خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی، وجود پانصد اتومبیل مسابقه‌ای کاملاً واقعی است. می‌توانید تمامی آن‌ها را سفارشی‌ کرد و بیش از هشت‌صد آیتم مختلف برای اسپرت کردن به کار برد. مدرن‌ترین اتومبیل‌های مسابقه در بازی با جزئیات منحصر به فرد طراحی شده‌اند که نمونه آن‌ها را در بازی دیگری نخواهید دید. خودروها رفتار به‌خصوص در پیست از خود نشان می‌دهند و تکنیک‌ها و فناوری‌های جدید باعث شده تا نورپردازی روی بدنه خودرو و بازتاب نور بسیار دقیق و زیبا به نظر برسد. طراحی خودروها در بهترین حالت ممکن قرار دارد و این بازی از گرافیک مخصوص نسل نهم به‌خوبی استفاده می‌کند.

سیستم صدای بازی پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته است. صدای موتور با کوچک‌ترین اصلاح، تغییر پیدا می‌کند و علاوه بر اتومبیل، صدای پیست مسابقه با دقت بسیار زیادی شبیه‌سازی شده است. بازی Forza Motorsport از صدای مخصوص دالبی پشتیبانی می‌کند و تمامی صداها با آخرین فناوری موجود ساخته شده‌اند. تجربه رانندگی در بازی بسیار سرگرم‌کننده طراحی شده است و فیزیک اتومبیل‌ها نیز چند پله نسبت به بازی Forza Motorsport 7 پیشرفت کرده است. واقعی‌ترین بازی رانندگی چند سال اخیر را اواخر امسال تجربه خواهید کرد.

اتومبیل بازی Forza Motorsport

اتومبیل‌های بازی Forza Motorsport

بیست محیط و پیست مسابقه برای بازی طراحی شده‌اند. تمامی پیست‌ها از روی واقعیت الگوبرداری شده‌اند و ابتدا چندین ترابایت فایل‌های مربوط به فوتوگرامتری پردازش‌شده‌اند و سپس تمامی المان‌ها در پیست، دستی اصلاح شده‌اند. این باعث می‌شود تا پیست مسابقه با واقعیت تغییری آن‌چنانی نداشته باشد. مکان‌های تازه‌ای از جمله آفریقای جنوبی به بازی اضافه شده‌اند و طبق گفته استودیو، سطح جزئیات پیست‌ها حدود ده برابر افزایش یافته است. ری‌تریسینگ به‌طور مداوم فعال است و همچنین تصاویر کاملاً سه‌بعدی باعث شده تا گرافیک بازی منحصر به فرد باشد.

تغییرات آب و هوا و روز و شب تأثیر جدی روی روند فورتزا موتوراسپرت می‌گذارد. برای نمونه فضای بارانی می‌تواند رانندگی را تغییر دهد و تجربه‌ای جدید و متفاوت ارائه کند. استودیو Turn 10 حدود بیست سال است در حال توسعه بازی فورتزا است و تمام مهارت و تجربه خود را برای ارائه بهترین بازی رانندگی جدید در Forza Motorsport به کار بسته است. ایکس باکس در پایان همچنان از اعلام تاریخ انتشار Forza Motorsport طفره رفت، اما می‌دانیم که این اثر در سال 2023 برای کامپیوتر و ایکس‌باکس سری منتشر می‌شود. نگاهی به ویدیو گیم پلی برای دریافت اطلاعات بیشتر بیندازید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.