معرفی بازی The Crew 3
علیرضا نظری

شایعه: بازی The Crew 3 به زودی معرفی می‌شود

علیرضا نظری 9 بهمن 1401 بدون دیدگاه
591 بازدید

مدتی از انتشار بازی The Crew 2، آخرین نسخه از سری بازی‌های ریسینگ جهان باز شرکت یوبی سافت، می‌گذرد و به نظر می‌رسد این سری به زودی با یک بازی کاملاً جدید روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها بازمی‌گردد. بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط کاربران توییتر فاش شده است، سومین قسمت از سری The Crew قرار است The Crew Motorfest نامگذاری شود و همچنین گفته می‌شود، تا رونمایی از این اثر فاصله‌ای زیادی نخواهیم داشت.

به گزارش پارسی گیم، بازی The Crew Motorfest اثری معرفی نشده از یوبی سافت است که به عنوان Project Orlando (پروژه اورلاندو) شناخته می‌شود. در ابتدا قرار بود این بازی به عنوان یک بسته الحاقی برای The Crew 2 ارائه شود، اما توسعه آن گسترش یافته و اکنون به یک بازی کامل تبدیل شده است. همچنین به گفته تام هندرسون، اسکرین شات‌های لو رفته از بازی که به صورت عمومی منتشر نشده‌اند، تصاویری از لوگوی بازی را با نام Motorfest نشان می‌دهند که روی پلاک‌ ماشین‌ها، منوهای بازی، بیلبوردها و موارد دیگر نمایش داده شده است.

دو بازی اول سری The Crew در ایالات متحده آمریکا که به پنج منطقه تقسیم شده و هر منطقه شامل شهرهای اصلی از جمله شیکاگو، نیویورک و لاس وگاس بود، جریان داشته‌اند. با این حال، اگر شایعات صحت داشته باشند، The Crew 3 این سری را به مسیر جدیدی خواهد برد. گفته می‌شود که بازی The Crew 3 با موتور کاملا جدیدی در حال توسعه است و تصاویر ارائه شده به وضوح نشان می‌دهد که بازی در جزیره اوآهو در هاوایی اتفاق می‌افتد. البته، تغییرات جزئی در جزیره وجود دارد، اما بازیکنان می‌توانند انتظار رانندگی در کنار آب‌های اقیانوسی و جاده‌های مرتفع کوهستانی را داشته باشند.

معرفی بازی The Crew 3

معرفی بازی The Crew 3

در چند روز گذشته، گزارش شد که پروژه اورلاندو، یک آی پی اصلی و تراز اول از یوبی‌سافت به حساب می‌آید که تا به امروز معرفی نشده است. این اثر قرار است در سال مالی 2024 منتشر شود و گمان می‌رود این همان فصل بعدی فرنچایز The Crew باشد. اگر این منابع درست باشند، به این معنی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم The Crew Motorfest بین آوریل 2023 و مارس 2024 وارد بازار شود. همچنین شواهد نشان می‌دهند که این اثر، در هفته‌ها و ماه‌های آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. از آنجایی که یوبی سافت در حال حاظر بازی را به طور رسمی معرفی نکرده است، این اطلاعات را باید در حد شایعه پذیرفت.

یوبی سافت قصد دارد تا ژانویه 2023 با معرفی فصل‌ها و خودروهای جدیدتر به همراه جوایزی برای بازیکنان، از بازی The Crew 2 پشتیبانی کند. با نگاهی به گذشته، The Crew در مراسم E3 2013 معرفی شد و در دسامبر 2014 منتشر شد. The Crew 2 سپس به همین منوال، در E3 2017 معرفی و در ژوئن 2018 منتشر شد. با در نظر گرفتن این موضوع، یوبی‌سافت می‌تواند بازی The Crew 3 را در نمایشگاه E3 2023 ماه ژوئن معرفی کند و آن را در اواخر سال 2023 یا اوایل 2024 عرضه کند. به احتمال زیاد هم این نسخه فقط برای پلتفرم‌های نسل فعلی یعنی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.