Hyper Scape
یحیی رحیمی

بازی بتل رویال مجانی یوبی‌سافت به نام Hyper Scape معرفی شد

یحیی رحیمی 13 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,214 بازدید

چند روز پیش شایعه ای در مورد معرفی یک عنوان بتل رویال مجانی از سوی یوبی‌سافت به نام Hyper Scape منتشر شد. یوبی‌سافت امروز به صورت رسمی از این بازی جدید رونمایی کرده است و همه چیز را کف دستمان گذاشته است.

Ubisoft به جای یک معرفی سنتی، تصمیم گرفت که از رویدادی استریم محور استفاده کند. برای همین بازی را از طریق چندین استریمر مختلف در یوتیوب و توییچ معرفی کرد. چندین استریمر معروف به یک باره شروع به معرفی بازی و انجام آن پرداختند و این باعث شد که به یک باره افراد زیادی جذب استریم و بازی Hyper Scape شوند.

بازی Hyper Scape یک عنوان آینده نگر در ژانر بتل رویال است که با دوربین اول شخص پیش می رود. بازی ساخته استودیو Ubisoft Montreal است که قبلا بازی هایی چون Rainbow Six Siege را توسعه داده است. بازی مانند دیگر عناوین بتل رویال پیش می رود و گیم پلی مشابهی دارد.

در مورد فضای بازی هایپر اسکیپ باید گفت که بازی در سال 2054 میلادی قرار دارد و 100 نفر وارد جزیره ای می شوند تا در مسابقاتی خونین شرکت کنند و برای بقایشان تا سر حد مرگ بجنگند. یکی از قابلیت های جالب بازی، هک نام دارد. با استفاده از آن علاوه بر غارت سلاح، می توان یک سری قابلیت های هجومی و دفاعی را هم به نمایش گذاشت. برای نمونه خود را غیب کرد و به میانه گروه دشمن نفوذ کرد یا اینکه از تیم خود توسط ایجاد یک دیوار نامرئی دفاعی کرد.

تمامی سلاح ها و ویژگی های شخصیتی را می توان ارتقا داد تا اثر بیشتری در مسابقه بعدی بگذارند و به نوعی توانا وارد میدان نبرد شد. در مورد آیتم ها باید گفت که با همگام سازی اکانت بازی با توییچ، قادر به دریافت آیتم های بیشتر و افزایش سرعت پیدا کردن آیتم ها خواهید بود. از امروز می توان در نسخه بتای محدود بازی Hyper Scape شرکت کرد و باید دقت کرد که تنها کاربرانی از اروپا و آمریکای شمالی آن هم به صورت محدود و گزیشنی قادر به اجرای بازی خواهند بود.

فعلا تاریخ انتشار بازی هایپر اسکیپ مشخص نیست.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.