tom-clancy-s-rainbow-six-siege-ubisoft-rainbow-six-
یحیی رحیمی

شکایت یوبی‌سافت از هکرهای حملات DDoS بازی Rainbow Six Siege

یحیی رحیمی 29 دی 1398 بدون دیدگاه
718 بازدید

یوبی‌سافت اخیرا به طور رسمی از یک وب سایت و همچنین افراد مختلفی در سراسر جهان شکایت کرده است. این افراد تا به حال حملات DDoS را علیه سرورهای بازی Rainbow Six Siege انجام داده اند و در این میان یک وب سایت بیشتر از همه به چنین حملاتی دست زده است و باعث اختلال در سرورهای بازی شده است و به یوبی‌سافت لطمه زده است.

بر اساس اسناد حقوقی منتشر شده توسط Polygon، یوبی‌سافت شکایت رسمی خود را از وب سایت SNG.OnE به ثبت رسانده است. در متن شکایت گفته شده است که افرادی از این وب سایت سعی در ایجاد حملات DDoS روی سرورهای بازی Rainbow Six Siege داشته اند. این وب سایت سرورهای حمله را فراهم می کند و به صورت اشتراک ماهانه آن را می فروشد. از جمله اهداف حمله های دیگر می توان به Fortnite، FIFA 20 و Call of Duty نیز اشاره کرد.

اسم 16 شخص نیز در متن شکایت دیده می شود. تا به حال افراد زیادی سعی کرده اند که برای بازی های آنلاین مشکل ایجاد کنند و از این طریق بازی را هک کنند. آخرین بار در ماه سپتامبر بود که یوبی‌سافت از حمله های DDoS و DoS روی سرورهای خود گفت و تا به حال کاربران زیادی در بازی نیز شناسایی شده اند و به طور دائم از فعالیت در این بازی محروم شده اند.

به هر حال یوبی‌سافت اقدامات جدی را علیه این افراد شروع کرده است و هر فردی که بخواهد دست به چنین کاری بزند نیز در امان نخواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شکایت علیه این افراد می تواند مشکل را حل کند؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.