مبین نعمت‌اللهی

زمان انتشار بازی Riders Republic مشخص شد

مبین نعمت‌اللهی 23 خرداد 1400 بدون دیدگاه
844 بازدید

سرانجام یوبی‌سافت شب گذشته نمایشی جامعی از بازی Riders Republic را در کنفرانس مطبوعاتی خود تحت‌عنوان Ubisoft Forward ارائه داد و در کنار نمایش گیم‌پلی، زمان انتشار آن را نیز اعلام کرد.

عنوان Riders Republic که توسط تیم Ubisoft Annecy در دست توسعه است، یک بازی جهان‌باز ورزشی‌ست که این امکان را به بازی‌کنندگان می‌دهد که به تنهایی و یا همراه با دوستانشان به تجربه‌ی بازی‌های ورزشیِ تابستانی و زمستانی بنشینند. برخلاف عنوان قبلی این تیم بازی‌سازی یعنی Steep، بازی Riders Republic از تنوعی به قله‌های آلپ و پارک‌های ملی معروف ایالت‌متحده از جمله Bryce Canyon, Yosemite Valley, Sequoia Zion Park و بسیاری دیگر برخوردار است.

در نمایش گیم‌پلی بازی در رویداد Ubisoft Forward شما می‌توانید خود را سرگرم بسیاری از فعالیت‌های رقباتی با دیگر کاراکترهای حاضر در بازی کنید. بعد از شکل دادن شخصیتتان، می‌توانید با دیگر بازیکن‌ها ملاقاتی را ترتیب دهید، از رویداد‌های پیش‌رو مطلع شوید و در فضای عمومی Rider’s Ridge کاراکترتان را شخصی‌سازی کنید. از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به Trick Battleهای 6 در مقابل 6 و رقابت‌های 50 نفره بر روی کنسول‌های نسل بعد و رقابت‌های 20 نفره بر روی کنسول‌های نسل حاضر اشاره داشت.

تعداد بالایی از فعالیت‌های ورزشی به شما پیشنهاد می‌شود، فعالیت‌هایی که شما را به پایین آمدن از کوه‌های سرد و یخیی بر روی اسنوبرد و یا دوچرخه‌سواری بر روی تپه‌های ناهموار سوق می‌دهد. مشارکت در این گونه فعالیت‌ها برای شما ستاره به دنبال می‌آورد و پیروزی و یا شکستتان دست‌آوردی مهم در دنیای بزرگ Riders Republic محسوب می‌شود چرا که به دنبال آن‌، می‌توانید قله‌های ترقی را یکی‌ پس از دیگری طی کنید و فرصت‌های کسب اسپانسر و دعوت به رقابت‌های ورزشی را بدست آورید.

عنوان Riders Republic از قابلیت‌های Cross-Play و پشتیبانی از انتقال داده‌های بین‌پلتفرمی بر روی تمامی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی پشتیبانی کرده و برای انتشار در تاریخ 2 سپتامبر بر روی پلتفرم‌های PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S برنامه‌ریزی شده است. این درحالی‌ست که هم‌اکنون می‌توانید برای نسخه‌آزمایشی بازی از طریق وب‌سایت یوبی‌سافت ثبت‌نام کنید.

در پارسی گیم بخوانید:

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.