دانلود بازی Dread Delusion برای PC
دانلود بازی Dread Delusion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dread Delusion برای PC

پارسی گیم 7 بهمن 1401 بدون دیدگاه
4,015 بازدید

دانلود بازی Dread Delusion برای کامپیوتر

بازی سازان مستقل موفق شده‌اند به فرمول‌هایی دست پیدا کنند که آن‌ها را از دیگر آثار بزرگ درون صنعت متمایز کرده و هویتی متفاوت برایشان به ارمغان بیاورد. یکی از جالب‌ترین نمونه‌هایی که به تازگی منتشر شده، عنوانی با نام Dread Delusion از استودیوی Lovely Hellplace است. عنوانی که به ما قول یک بازی نقش آفرینی جهان آزاد با حس و حال دهه 90 میلادی را می‌دهد. خوشبختانه این بازی به قول‌های خود وفا کرده و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین آثار ژانر اکشن و نقش آفرینی ساخته شده است.

بازی Dread Delusion بیشتر از Elder Scrolls وام گرفته است. شما حتی به عنوان یک زندانی، ماجراجویی خود را آغاز می‌کنید و برای هر جنایتی که در طی خلق شخصیت انتخاب می‌کنید، محکوم می‌شوید؛ سپس آزاد شده و بلافاصله توسط قدرت اصلی بازی به کار گرفته می‌شوید. برای رسیدن به اهدافشان، این قدرت‌ها می‌تواند از فردی با استعدادهای شما استفاده کند. شما می‌توانید شخصیت خود را به گونه‌ای طراحی کنید که زبانی تیز داشته باشد، ولی در استفاده از شمشیر و جادو دست و پا چلفتی باشد.

بر اساس شیوه‌ای که کاراکتر خود را درون Dread Delusion می‌سازید، این بازی مأموریت‌ها و نحوه چیدمان آیتم و دشمنانش را تغییر می‌دهد تا با استایل بازی شما ست شود. از نظر ظاهری و گرافیکی با یکی از خیره کننده‌ترین گرافیک‌های کلاسیک بازی های دهه 90 میلادی طرف هستیم که در بازی های مستقل مدرن زیادی دیده می‌شود. سازندگان موفق شده‌اند آن اتمسفر غریب را باری دیگر تکرار کرده و یکی از سرگرم کننده‌ترین نقش‌آفرینی‌های اکشن جدید را خلق کنند. آن را از دست ندهید.

بازی Dread Delusion عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی است. این بازی از روی آثار بزرگ و کلاسیکی مانند سری Elder Scrolls الهام گرفته و گیم پلی ای اعتیادآور را به همراه شخصیت‌های جالب و داستانی درگیرکننده به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. اگر طرف‌دار نقش‌آفرینی‌های قدیمی دهه 90 هستید، تجربه Dread Delusion را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pentiment و State of Mind را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dread Delusion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: Intel Core i3-2100 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world is broken. Its surface seethes with an undead curse, while humanity clings to flying continents in the sky. From mushroom forests to undead mausoleums, strange places and people await you. But will you find a way to heal this world – or seek power and profit for yourself? With a beautiful retro 3D aesthetic, Dread Delusion is an open world RPG focused on player choice. Uncover a rich, interactive narrative through the game’s quests, or pick a direction and explore by yourself.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.