دانلود بازی Escape Academy Escape from the Past برای PC
دانلود بازی Escape Academy Escape from the Past برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Escape Academy Escape from the Past برای PC

پارسی گیم 22 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,916 بازدید

دانلود بازی Escape Academy Escape from the Past برای کامپیوتر

Escape Academy Escape from the Past یک بازی ویدئویی جذاب و سرگرم کننده است که تجربه هیجان انگیز تبدیل شدن به استاد اتاق فرار را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در این DLC پیش درآمد، بازیکنان در زمان سفر کرده و به روزهای اولیه آکادمی منتقل می‌شوند. داستان بازی حول مجموعه‌ای از حوادث اسرارآمیز است که در آکادمی اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که مدیر مدرسه مشکوک شود که یکی از اعضای هیئت علمی قصد قتل او را دارد. در تلاش برای کشف حقیقت، مدیر مدرسه شما را به عنوان مأمور مخفی برای تحقیق در مورد معلمان مشکوک استخدام می‌کند. همان‌طور که بازیکنان در طول بازی پیشرفت می‌کنند، باید در پنج اتاق کاملاً جدید که هر کدام با چالش و معما پر شده است حرکت کنند و سرنخ‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند.

بازی Escape Academy Escape from the Past به طور مؤثر بین تعلیق و گیم پلی تعادل برقرار می‌کند و بازیکنان را درگیر و مشتاق می‌کند تا حقیقت پشت سری حوادث را کشف کنند. یکی از نقاط قوت Escape Academy Escape from the Past در طراحی اتاق و تنوع پازل آن نهفته است. هر اتاق با موضوعات مختلف آکادمیک طراحی شده است و یک عنصر آموزشی به گیم پلی بازی اضافه می‌کند. پازل‌ها به خوبی ساخته شده‌اند و بازیکنان را به چالش می‌کشد تا خلاقانه فکر کنند و از مهارت‌های حل مسئله خود استفاده کنند. بازی تعادل خوبی بین سختی و دسترسی برقرار می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که هم علاقه‌مندان باتجربه اتاق فرار و هم تازه‌واردان می‌توانند از این تجربه لذت ببرند. پس اگر از این افراد هستید، آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Escape Academy Escape from the Past یک بسته الحاقی برای عنوان محبوب Escape Academy است. این DLC بر روی دنیای موجود Escape Academy گسترش می‌یابد و یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و پر از تعلیق را ارائه می‌دهد. گنجاندن داستان پیش درآمد درک عمیق‌تری از ریشه‌های آکادمی ارائه می‌دهد و به شخصیت‌های بازی عمق می‌بخشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape Simulator Wild West و Escape Academy Escape From Anti Escape Island را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Escape Academy Escape from the Past برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Visit the Escape Academy of yesteryear in Escape from the Past. This prequel DLC (included in the Escape Academy Season Pass) puts players in control of Sandra Solange and Eel Barnes all the way back when they began their journey as students at the Academy!
After a harrowing “accident” at an Academy sporting event nearly results in the death of Headmaster Horatio Windsor, he becomes certain that one of his faculty members is trying to MURDER HIM! Convinced that the murderer has eyes everywhere, he enlists Sandra and Eel as his undercover agents to investigate each of the suspected teachers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.