دانلود بک آپ بازی Heroes and Generals WWII برای PC
دانلود بک آپ بازی Heroes and Generals WWII برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Heroes and Generals WWII برای PC

پارسی گیم 6 بهمن 1401 2 دیدگاه
11,161 بازدید

دانلود بازی Heroes and Generals WWII برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Heroes and Generals WWII

Heroes and Generals WWII یک بازی رایگان در سبک MMOFPS است که اساساً به این معنی است که یک تیرانداز اول شخص مولتی پلیر در مقیاس بزرگ است. علی‌رغم اینکه بازی از درگیری‌ها و مسابقات زیادی تشکیل شده است، یک جنگ بزرگ کلی را که همان جنگ جهانی دوم است را هم به همراه دارد. این نبرد کلی باعث شده تا همه مسابقات و درگیری‌ها به آن متصل شود و فصل‌های بازی با هر یک از سه کشور درگیر ادامه می‌یابد: ایالات متحده، آلمان‌ها و روس‌ها یک جناح رقیب هستند.

این بازی با یک اسلحه مسلسل عادی در جناح شما آغاز شده و باید با انجام مأموریت‌های مختلف، به مرور سکه‌هایی را آزاد کنید که به شما اجازه خرید ابزار بهتری را می‌دهند. این سیستم از خیلی جهات شبیه به بازی World of Tanks بوده، با این حال حتی از آن بازی نیز واقع‌گرایانه‌تر است و یافتن ابزار مناسب جنگی مدت زمان زیادی از وقتتان را به خود اختصاص می‌دهد. بازی حتی شامل چندین حالت مختلف مولتی پلیر هم می‌شود تا تنوع نبردها حفظ شده و بازیکنان به سرعت از نبردها خسته نشوند.

Heroes and Generals WWII در ارائه نبردهای معتبر جنگ جهانی دوم و اجازه دادن به بازیکنان برای مبارزه در تئاترهای بزرگ جنگی کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. در انتخاب سلاح‌ها، پیوست‌ها و آیتم‌هایی که با بازی به دست می‌آورید، عمق زیادی وجود دارد. نبردهای تیراندازی اول شخص بازی بسیار استاندارد بوده و حس خوب و واقع‌گرایانه‌ای دارد. اگر از عاشقان بازی های اکشن و جنگ جهانی دوم هستید، بدون شک به شما تجربه عنوان جذاب Heroes and Generals WWII را توصیه می‌کنیم.

بازی Heroes and Generals WWII عنوانی در سبک شوتر اول شخص با موضوع جنگ جهانی دوم است. این بازی حالت‌های مختلفی برای ارائه داشته و شما امکان انتخاب جناحی که می‌خواهید در آن بازی کنید را دارید. اگر از دوست داران نبردهای واقع‌گرایانه جنگی هستید، بدون اتلاف وقت Heroes and Generals WWII را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII و Strategic Command WWII War in Europe را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Heroes and Generals WWII برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 and up
Processor: 2GHz CPU w. dual-core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI HD 4810 / Nvidia 9600GT or higher
Storage: 3 GB

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel i5 / AMD Ryzen 5 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD HD 6870 or higher
Storage: 3 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Heroes & Generals WWII is a full on, all-out WAR experience. Thousands of players fighting one massive clash of nations. The first to capture 15 cities takes the glory.
Fight alongside newfound brothers from all over the world in multiple battles raging persistently as Generals strategize and deploy resources to assist their men. As a soldier everything you do influences the war. Experience the rush of close quarter combat, the pleasure of picking off the enemy at range, the power of unleashing hell from a tank or wreaking havoc from an aircraft. The choice is yours.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سعید طاهر

    مهمان

    سلام بازی انلاین هست یا افلاین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سید یونس در پاسخ به سعید طاهر

      مهمان

      دوست عزیز بازی دیگه در دسترس نیست