دانلود بازی Atari 50 The Anniversary Celebration برای PC
دانلود بازی Atari 50 The Anniversary Celebration برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Atari 50 The Anniversary Celebration برای PC

پارسی گیم 25 آبان 1401 1 دیدگاه
6,648 بازدید

دانلود بازی Atari 50 The Anniversary Celebration برای کامپیوتر

کمپانی بازی و کنسول سازی Atari از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های تاریخ صنعت گیم است. نام این کمپانی با تاریخ غنی و پربار بازی‌ها گره خورده و امکان جدا کردنشان وجود ندارد. حتی با در نظر گرفتن این موضوع که دیگر بازی‌های قدیمی Atari را نمی‌شود با استانداردهای امروزی تجربه کرد، باز هم از نظر تاریخی ارزش بالایی دارند. این جشن گرفتن گذشته دقیقاً اتفاقی است که در سالگرد پنجاه سالگی این کمپانی با انتشار پکیجی به نام Atari 50 The Anniversary Celebration رخ داده است.

بازی Atari 50 The Anniversary Celebration مجموعه‌ای از بهترین و کلاسیک‌ترین آثار منتشر شده بر روی کنسول‌های قدیمی Atari است که شامل 100 عنوان رنگارنگ و تأثیرگذار هستند. این بازی‌ها همگی از اولیه‌ترین اصول و گرافیک‌های صنعت گیم بهره می‌برند و در کمال سادگی، ارزش معنوی بالایی را برای هر گیمری که به تاریخ صنعت گیم علاقه‌مند باشد، ایفا می‌کنند. اگر حتی ذره‌ای برایتان مهم است که بازی‌ها از ابتدا چگونه بودند و به کجا رفتند، این پکیج را تجربه کنید.

برخی از مهم‌ترین آثاری که در مجموعه Atari 50 The Anniversary Celebration قرار گرفته‌اند، شامل: Tempest 2000، Food Fight، I, Robot، Airworld، Swordquest، Haunted House، Neo Breakout، QuadraTank و کلی عنوان جذاب دیگر می‌شوند. البته بازی‌های مهم و جنجالی مانند E.T. The Extra-Terrestrial که باعث نابودی تقریبی تمام صنعت گیم شده بود، به دلیل مشکلات لایسنس، از این پکیج جامانده‌اند. در هر صورت تجربه این مجموعه، بسیار ضروری است.

بازی Atari 50 The Anniversary Celebration مجموعه شامل 100 عنوان جذاب و کلاسیک از کمپانی قدیمی Atari 50 The Anniversary Celebration است. این بازی‌ها از سبک‌ها و نمونه‌های اولیه صنعت گیم تشکیل شده‌اند و با اینکه با استانداردهای امروزی خیلی خوب کنار نیامده‌اند، ولی همچنان از نظر تاریخی، ارزش تجربه کردن را دارند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Teenage Mutant Ninja Turtles The Cowabunga Collection و Capcom Fighting Collection را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Atari 50 The Anniversary Celebration برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit Required)
Processor: Intel i3 @ 3.0GHz or AMD equivalent.
Memory: 8 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 4800 Series, Nvidia GeForce 8800GT or greater
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Join the celebration! Atari 50: The Anniversary Celebration takes you on an interactive journey through 50 years of video games.
At the heart of Atari 50 are the Interactive Timelines, which combine historical trivia, digital artifacts, over 60 minutes of new interviews, documentary footage, and playable games into one cohesive experience. When you encounter a game in the Timelines, you can immediately play it without losing your place.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مسعود روشن

    مهمان

    سلام و ممنون بابت ارائه این بازی ، واقعا با این بازیها خاطره ها داریم ممنون که قرار دادید♥️

    پاسخ دهید