دانلود بازی Nimbatus The Space Drone Constructor برای PC
دانلود بازی Nimbatus The Space Drone Constructor برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nimbatus The Space Drone Constructor برای PC

پارسی گیم 27 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
3,169 بازدید

دانلود بازی Nimbatus The Space Drone Constructor برای کامپیوتر

کنسول‌های دستی و قدیمی را به یاد دارید؟ بخش بزرگی از بازی‌های آن‌ها مربوط به عبور دادن یک سفینه فضایی از میان دشمنان مختلف بود که باید با گلوله‌هایی پیکسلی، آن‌ها را از دو مسابقه خارج می‌کردیم. با ظهور کنسول‌های جدید چنین بازی‌هایی از دور خارج شدند اما هنوز توسعه‌دهندگانی چون Stray Fawn Studio پیدا می‌شوند که عشق خود را نسبت به این ژانر فراموش نکرده‌اند. این استودیو به‌تازگی با بازی Nimbatus The Space Drone Constructor پا به فضای تخیلی پیرامون کره زمین انداخته است و ما را در دنیایی تاریک و ترسناک روبه روی صدها سفینه و هزاران دشمن تشنه به خون قرار داده است. سفینه خود را بسازید و ماجراجویی خود را شروع کنید.

بازی Nimbatus The Space Drone Constructor شمارا در نقش کاپیتان نیمباتوس قرار می‌دهد. این بزرگ‌ترین کارخانه زنده در حال حرکت است که تابه‌حال در تاریخ بشر ساخته‌شده است. می‌توانید سفینه‌ها و پهپادهای مخصوص خود را در این کارخانه بسازید و آنگاه وارد جنگی سخت میان سیاره‌های مختلف شوید. همه‌جا بوی خون به مشام می‌رسد و هیچ راهی جز چرخاندن این آسیاب خون برای کسب قدرت در کهکشان پیدا نمی‌شود. هر دفعه یک سری پهپادها به سمت شما حمله خواهند کرد و تجربه‌ای هرچند چالشی اما بسیار هیجان‌انگیز را به شما خواهند چشید. می‌توانید از میان 75 قطعه مخصوص سفینه‌ای که می‌پسندید را بسازید و خوشبختانه کارگاه ساخت بازی نیز آزادی عمل کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی به‌طور کل میان سه مود مختلف روایت می‌شود. در بخش داستانی، یکی از 6 کاپیتان موجود در بازی را انتخاب خواهید کرد و سپس با سلاح‌های پیشرفته خود به جنگ آدم فضایی و گوشه‌های عجیب هستی خواهید رفت.

در حالت سند باکس اما هیچ محدودیتی نخواهید داشت و این خود شما هستید که با استفاده از قدرت تصورتان، چالش می‌سازید و به‌پیش می‌روید. در آخر بخش رقابتی هم به شما اجازه می‌دهد تا در مقابل دیگر بازیکنان قرار بگیرید و نشان دهید که آماده جنگی تا سر حد مرگ هستید. در مسیر خود با سیاره‌های مختلفی آشنا خواهید شد که هرکدام دارای منابع مختلفی است و می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. ویژگی ارتقای سفینه و سلاح‌ها هم بخشی از تجربه بازی است و قطعاً با پیشرفت درروند ماجرا، نیاز به سلاح‌های قدرتمندتری دارید. Nimbatus The Space Drone Constructor ماجراجویی بامزه بازی‌های کلاسیک است. در این سبک نگاهی به Space Engineers و No Man’s Sky هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Nimbatus The Space Drone Constructor با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2+
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia® 8800 GT / AMD® 4670 or faster
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Command the Nimbatus and craft drones out of hundreds of different parts. Survive unknown threats in a fully destructible, procedural universe, compete against other players in different arenas or enjoy complete creative freedom in the sandbox. You are the Captain of the Nimbatus – the biggest mobile drone factory ever made. Design your own unique drones to explore a physics-based universe. Survive by shooting your way through completely destructible planets in different biomes, compete against autonomous drones built by other players or enjoy complete creative freedom in the sandbox.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.