آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا
یحیی رحیمی

آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا نسخه 528.34 منتشر شد

یحیی رحیمی 4 بهمن 1401 بدون دیدگاه
605 بازدید

انویدیا امروز چهارم بهمن، آپدیت درایور کارت گرافیک جدید را برای بازی‌های جدید منتشر کرد. آپدیت GeForce Driver 528.34 مخصوص چندین بازی جدید از جمله Forspoken و Dead Space توسعه یافته است و اجرای این دو اثر تازه را بهبود می‌بخشد. گفتنی است بازی فوراسپوکن از قابلیت DLSS 2 استفاده می‌کند، اما تمامی قابلیت‌های کارت گرافیک AMD هم پشتیبانی می‌شوند و حتی نسخه کامپیوتر با حمایت این شرکت منتشر شده است.

تغییرات مختلفی در نسخه 528.34 درایور کارت گرافیک انویدیا ایجاد شده است. پشتیبانی از فناوری DLSS 3 مخصوص نسل جدید سخت‌افزار به سه بازی مهم اضافه شده است. این سه بازی شامل Hitman 3، مارول میدنایت سانز و Deliver Us Mars می‌شود. بازی آخری جزو بهترین بازی های بهمن 1401 قرار دارد و هنوز به‌طور رسمی منتشر نشده است. علاوه بر پشتیبانی از دو بازی جدید و بهینه‌سازی کارت گرافیک برای سه بازی دیگر، ایرادات مختلفی برطرف شده‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ایراداتی که مربوط به برنامه‌هایی مانند فتوشاپ، پریمیر پرو و لایت‌روم بوده با به‌روزرسانی جدید برطرف شده‌اند. میزان پایداری اپ ادوبی فتوشاپ بهتر شده است. این آپدیت روی محصولات شرکت ادوبی تمرکز کرده و عملکرد آن‌ها را در ویندوز افزایش داده است. در صورتی که هنگام پردازش تصاویر در فتوشاپ یا ویدیوها در پریمیر مشکل داشتید، حتماً درایور کارت گرافیک انویدیا را آپدیت کنید. پایداری نرم‌افزار OctaneBench هم بهبود یافته است و دیگر شاهد کرش و عدم اجرای بازی نخواهید بود.

آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا GeForce Driver 528.34

آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا GeForce Driver 528.34

انویدیا علاوه بر آپدیت درایور کارت گرافیک 528.34، نرم‌افزار مخصوص GeForce Experience را آپدیت کرده است. این نرم‌افزار از این بعد از کارت گرافیک سری RTX 40 به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند و حتی امکان ضبط ویدیو با وضوح 4K و نرم فریم، 60 در ثانیه اضافه شده است. می‌توانید بهترین تصاویر ممکن را با کارت‌های جدید انویدیا تهیه کنید. از دیگر تغییرات می‌توان به پشتیبانی کامل از بازی Portal RTX اشاره کرد که سخت‌افزاری بسیار قدرتمندی نیاز دارد.

تغییرات GeForce Experience باعث شده تا تنظیمات گرافیکی برای 51 بازی مختلف به‌صورت خودکار اعلام شوند. با نصب آپدیت دیگر نگران بهترین تنظیم گرافیکی برای بازی‌ها نباشید. مشکلی که مربوط به مینیمایز کردن بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 و پابجی بوده است هم از چشم توسعه‌دهندگان انویدیا به دور نمانده است. وضعیت اعلانات بهتر شده است و همچنین مشکلی که باعث می‌شد تا فشردن دکمه‌های ترکیبی Alt+F12 در برنامه‌های مشخصی نتیجه‌ای نداشته باشد؛ برطرف شده است.

تعدادی از کاربران گفته بودند که تنظیمات پس از روشن و خاموش کردن کامپیوتر یا حتی اجرای یک بازی جدید به حالت اول بازمی‌گشت و انویدیا مدعی است که این مشکل حل شده است. در نهایت ایرادی که باعث می‌شد تا سیستم به‌صورت خودکار پس از نصب آپدیت خاموش و روشن شود از بین رفته است. آپدیت درایور کارت گرافیک انویدیا 528.34 از سایت رسمی انویدیا قابل دانلود است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.