یحیی رحیمی

آپدیت جدید کارت گرافیک های Nvidia: آماده سازی برای Detroit: Become Human

یحیی رحیمی 21 آذر 1398 بدون دیدگاه
848 بازدید

مدت هاست که طرفداران زیادی منتظر عرضه بازی MechWarrior 5: Mercenaries هستند و امروز بالاخره این اتفاق افتاد می توانید این بازی را دریافت کنید و مانند روزهای قدیمی به کشت و کشتار و تخریب بپردازید. اما قبل از همه لازم است که کارت گرافیک خود را آپدیت کنید و به لطف Nvidia می توانید از آخرین گرافیک ممکن استفاده کنید.

اگر کارت گرافیک شما از سری GeForce است حالا یک آپدیت خوب برای کارت گرافیک شما در نظر گرفته شده است و هدف آن نیز بهبود تجربه کاربری در اجرای بازی های جدید است. این آپدیت که 441.66 WHQL نام دارد آماده دانلود است و به نظر می رسد که به دلیل انتشار بازی MechWarrior 5: Mercenaries و Detroit: Become Human عرضه شده باشد.

درایورهای Game Ready معمولا بهترین تجربه کاربری را برای بازی های جدید به عمل می آورند. این درایور جدید تا آخرین توان خود را برای بهبود بازی و برطرف کردن باگ های احتمالی به کار می گیرد و در صورتی که روز اول بازی را دانلود کنید، می توانید بدون مشکل آن را تجربه کنید.

این آپدیت همچنین برای بهبود تجربه کاربری MechWarrior 5: Mercenaries نیز عرضه شده است و یک سری بهبودها در زمینه صفحه نمایش های G-Sync ایجاد می کند و به طور کلی 60 نوع صفحه نمایش جدید به لیست پشتیبانی شده ها اضافه شده اند که می توانید در وب سایت رسمی Nvidia آن‌ها را ببینید.

علاوه بر اینها مشکلات مختلف بازی های GTA V و همچنین Sniper Elite 4 نیز برطرف شده اند و اگر از کاربران ویندوز 7 هستید نیز باید گفت که مشکل کرش کردن هنگام اجرای World of Warcraft حل شده است. می توانید از این لینک آپدیت جدید کارت گرافیک های Nvidia را دریافت کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.