پخش انیمه NieR: Automata Ver1.1a (نیر اتوماتا)
محمد صادق شجاعی

پخش انیمه NieR: Automata Ver1.1a متوقف شد

محمد صادق شجاعی 4 بهمن 1401 بدون دیدگاه
818 بازدید

وب سایت رسمی انیمه NieR: Automata Ver1.1a اعلام کرده که پخش قسمت‌های جدید این اثر اقتباسی تا زمان نامعلومی به تعویق افتاده است. بر این اساس تنها سه قسمت از انیمه نیر اتوماتا پخش شده و پس از آن مجددا قسمت‌های اول تا سوم تکرار می‌شود.

پخش انیمه NieR: Automata Ver1.1a به عنوان یکی از آثار فصل زمستان، از ماه میلادی جاری آغاز شد. این انیمه که از یک بازی ویدیویی با همین نام اقتباس شده، توسط یوکو تارو، کارگردان بازی Nier: Automata نوشته شده و ریوجی ماسویاما، در کنار نویسندگی، کارگردانی آن را نیز بر‌عهده داشته است.

تا‌کنون سه قسمت از انیمه NieR: Automata Ver1.1a به نام‌های Or not to [B]e ،city e[S]cape و break ti[M]e پخش شده است که بخش‌هایی از وقایع بازی را به تصویر می‌کشند. بینندگان در قالب این انیمه اقتباسی تلاش می‌کنند تا متوجه شوند چرا بعد از گذشت سال‌ها از انتشار بازی Nier: Automata، بالاخره یوکو تارو به ساخت آن رضایت داده و چه هدفی را دنبال می‌کند.

ظاهرا برای پیدا کردن پاسخ باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم. این امر از آن جهت است که به تازگی از طریق وب سایت رسمی و همچنین حساب رسمی توییتر، اعلام شده است که روند پخش قسمت‌های آینده انیمه NieR: Automata Ver1.1a به تعویق افتاده است. لازم به ذکر بوده این اعلامیه برای تاخیر یک هفته‌ای که در دنیای انیمه‌ها بسیار مرسوم بوده و با نمایش خلاصه قسمت‌های قبل جبران می‌شود، نیست. در عوض، نمایش انیمه نیر اتوماتا به طور کامل متوقف شده و تا اطلاع ثانوی اپیزود جدیدی از آن پخش نخواهد شد. این تاخیر حداقل سه هفته به طول می‌انجامد، زیرا قرار است هر سه قسمت تکرار شوند.

پخش انیمه NieR: Automata Ver1.1a (نیر اتوماتا)

زمان پخش مجدد انیمه NieR: Automata Ver1.1a اعلام نشده است

اطلاعیه منتشر شده از سوی سازندگان انیمه NieR: Automata Ver1.1a، از ادامه گسترش ویروس کرونا به عنوان عامل تعویق یاد می‌کند. اخیرا شیوع ویروس مذکور افزایش یافته و به تاخیر در تولید انیمه مذکور منجر شده است. تنها انیمه نیر اتوماتا تحت تاثیر قرار نگرفته و سایر آثار نیز با مشکلاتی رو‌به‌رو شده‌اند. برای مثال به دلیل شیوع کرونا، قسمت آخر فصل اول Mobile Suit Gundam: The Witch from Mercury با تاخیر در سرویس‌های استریم منتشر شد.

پس از آن که موج کرونا در ماه اکتبر کاهش پیدا کرده بود، شیوع کنونی این ویروس در ژاپن در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. به این واسطه آمار مبتلایان به اوج خود رسیده و زندگی افراد زیادی مختل شده است. با این حال کرونا تنها یکی از عوامل تعویق در پخش منظم انیمه‌ها است. به دلیل پروسه تولید فشرده، تاخیر در نمایش آثار امری مرسوم و رایج است.

در صورتی که تولید انیمه NieR: Automata Ver1.1a با مشکل مواجه شده بود، تعویق در پخش به دلیل شیوع کرونا، فرصت کافی را در اختیار سازندگان قرار خواهد داد تا کار خود را با آرامش بیشتری انجام دهند. در حال حاضر بینندگان این انیمه و طرفداران بازی نیر اتوماتا باید منتظر بمانند تا ببینیم آیا برنامه پخش از سر گرفته شده یا چه زمانی تاریخ نمایش قسمت‌های بعدی اعلام می‌شود.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.