پایان بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)
محمد صادق شجاعی

بازی Dead Space Remake دارای دو پایان خواهد بود

محمد صادق شجاعی 4 بهمن 1401 1 دیدگاه
334 بازدید

لیست تروفی‌های بازی Dead Space Remake نشان می‌دهد که این اثر استودیو Motive دارای دو پایان است. با این حال، هنوز مشخص نیست که چگونه باید به این پایان بازی دد اسپیس ریمیک رسید و در قالب آن شاهد چه مواردی خواهیم بود.

بازی Dead Space Remake به زودی روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده و بالاخره طرفداران سبک ترس و بقا می‌توانند در قالب نسخه بازسازی این اثر کلاسیک، باری دیگر کنترل ایزاک کلارک را در دست بگیرند. استودیو Motive به عنوان سازنده اثر مذکور، جزئیات زیادی از تغییرات و ویژگی‌های نسخه ریمیک ارائه کرده است. با این حال یک ویژگی مخفی در بازی دد اسپیس وجود دارد که تا‌کنون به آن اشاره نشده است. این ویژگی، وجود یک پایان دوم است.

همان‌طور که TrueTrophies گزارش کرده، لیست تروفی‌های بازی Dead Space Remake در قالب پایگاه داده پلی استیشن منتشر شده است. به این واسطه می‌توانیم متوجه شویم که در این اثر ترس و بقا با چه چالش‌هایی رو‌به‌رو خواهیم بود. اگر‌چه بسیاری از چالش‌ها برای افرادی که نسخه اصلی را تجربه کرده‌اند، آشنا به نظر می‌رسند، اما چند مورد جالب‌توجه در بین تروفی‌های بازی دد اسپیس ریمیک دیده می‌شود.

پایان بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)

Dead Space Remake دارای حالت نیو گیم پلاس است

جالب‌ترین تروفی بازی Dead Space Remake، یک تروفی نقره‌ای به نام Reunion است که بازیکنان را موظف می‌کند برای دریافت آن «پایان مخفی را در هر سطح دشواری مشاهده کنند». استودیو Motive تا‌کنون هیچ اشاره‌ای به وجود پایان مخفی در بازی دد اسپیس ریمیک نکرده است. به همین دلیل سازنده اثر مذکور قصد داشته آن را به عنوان یک ویژگی غافلگیر‌کننده، پنهان نگه دارد.

سایر تروفی‌های بازی Dead Space Remake عادی بوده و بخش‌های زیادی از این اثر را فاش نمی‌کنند. با این حال در قالب آن‌ها متوجه می‌شویم که اثر مذکور دارای سطح دشواری Impossible بوده و بازیکنان می‌توانند از ویژگی نیو گیم پلاس استفاده کنند. همچنین لیست تروفی‌های دد اسپیس ریمیک حاوی خبر خوشحال‌کننده‌ای برای بازیکنان است. بر این اساس تروفی دشواری که بازیکنان را موظف به تمام کردن بخش ADS Cannon با حداقل 50 درصد سپر می‌کرد، حذف شده است.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ahmad

    مهمان

    با اون گندی که در کالیستو پروتوکل زده بهتره داخل ریمیک این دد اسپیس حداقل یه کم از اون خرابکاری ها رو جمع کنه

    پاسخ دهید