Star-Wars-Squadrons
یحیی رحیمی

بازی Star Wars: Squadrons معرفی شد؛ عرضه در ماه اکتبر

یحیی رحیمی 27 خرداد 1399 بدون دیدگاه
494 بازدید

کمپانی Electronic Arts به تازگی تریلر معرفی بازی Star Wars: Squadrons را منتشر کرده است و بالاخره این بازی به صورت رسمی از سوی استودیو Motive Studios معرفی شد. هر چند که تریلر اولیه بازی اطلاعات چندانی در اختیار ما قرار نمی دهد اما گمانه زنی ها و صحبت های پیرامون بازی بخش بزرگی از بازی را برای ما روشن می کند.

در بازی Star Wars: Squadrons می توان هر دو سمت نبرد را انتخاب کرد. یا در سوی New Republic جنگید یا اینکه طرف امپایر را گرفت. بازی بیشتر پیرامون نبردهای داخل سفینه و حالت هوانوردی دارد. خود تریلر دو گروه 5 نفره را در مقابل هم نشان می دهد اما وب سایت اصلی بازی نوشته است که نبردهای بزرگی نیز وجود دارند و همچنین یک سری مکان هایی استفاده شده اند که نمونه آن را هیچ گاه مشاهده نکرده ایم.

بازیکنان همچنین فرصت آن را خواهند داشت تا سفینه خود را به هر طریق که می پسندند تغییر دهند و حتی سیستم های فنی خود جت جنگی خود را نیز طوری تغییر دهند که مطابق استایل بازی آن‌ها باشد. برای نمونه می توانید موتور قدرتمندی انتخاب کنید یا اینکه یکی را برگزینید که دارای سرعت بیشتری است. علاوه بر بخش مولتی پلیر شاهد بخش داستانی نیز هستیم که البته هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

Star-Wars-Squadron

گفتنی است بازی Star Wars: Squadrons روی کنسول های واقعیت مجازی نیز در دسترس خواهد بود. هر چند که بازی فعلا برای نسل فعلی کنسول ها و PS4، Xbox One و PC معرفی شده است، احتمال عرضه آن روی نسل بعدی نیز وجود دارد. توسعه دهنده همین طور گفته است که این بازی از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می کند و البته روز 2 اکتبر مصادف با 11 مهر روی هر دو فروشگاه های اپیک گیمز و استیم هم منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.