مدیرعامل شرکت یوبی سافت (Ubisoft)
محمد صادق شجاعی

مدیرعامل یوبی سافت از کارکنان این شرکت عذرخواهی کرد

محمد صادق شجاعی 4 بهمن 1401 بدون دیدگاه
99 بازدید

ایو گیلمو، مدیرعامل شرکت Ubisoft (یوبی سافت)، اخیرا جلسه‌ای را با کارکنان این شرکت فرانسوی برگزار و در قالب آن از گفته‌های خود عذرخواهی کرده است.

در حال حاضر شرکت Ubisoft از نظر مالی و نیروی انسانی با شرایط پر‌تلاطمی رو‌به‌رو است. پس از توقف ساخت سه بازی معرفی نشده و به تعویق افتادن تاریخ انتشار بازی Skull and Bones برای ششمین بار، مدیر‌عامل شرکت فرانسوی به کارمندان گفت که آن‌ها وظیفه دارند شرایط را بهبود بخشیده و یوبی سافت را به دوران اوج برگردانند. این گفته‌های ایو گیلمو با واکنش منفی کارکنان رو‌به‌رو شد و استودیو پاریس تصمیم به اعتصاب گرفت. حال مشخص شده که مدیرعامل یوبی سافت از کارکنان این شرکت عذرخواهی کرده است.

شرکت Ubisoft به دلایل مختلفی از جمله وجود چالش‌های بزرگ در صنعت ویدیو گیم، عملکرد ضعیف بازی‌های Mario + Rabbids: Sparks of Hope و Just Dance 2023 و تغییر ساختار آتی، با مشکلات مختلفی رو‌به‌رو شده است. به تازگی گزارشی در رسانه Kotaku منتشر شده که طبق آن یک جلسه پرسش و پاسخ در داخل شرکت یوبی سافت به منظور رسیدگی به تغییر ساختار برگزار شده است. در این جلسه ایو گیلمو، مدیرعامل یوبی سافت، از مقصر دانستن کارکنان در وضعیت شرکت عذرخواهی کرد.

بر اساس گفته منابع، ایو گیلو چنین بیان کرده است: «من بازخورد‌های شما را شنیدم و متاسفم که از گفته‌های من این‌گونه برداشت شد. زمانی که گفتم ارائه بازی‌ها در زمان مقرر و با کیفیت مورد‌نظر بر عهده شما است، می‌خواستم این ایده را منتقل کنم که اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به استعداد و انرژی شما نیاز دارم. بازی‌سازی یک حرکت جمعی است که از خودم و تیم مدیریت شروع می‌شود تا شرایطی را برای موفقیت تمامی کارکنان در کنار هم ایجاد کنیم.»

مدیرعامل شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

احتمال اخراج بخشی از کارکنان یوبی سافت وجود دارد

ایو گیلمو در مورد احتمال دنبال کردن رویه اخیر شرکت‌های مطرح مثل مایکروسافت و اخراج بخشی از کارکنان واضح صحبت نمی‌کند. وی در این باره گفته است: «مسئله انجام کارهای بیشتر یا کمتر نیست، بلکه پیدا کردن راه‌هایی برای انجام آن‌ها به شکلی متفاوت است.»

با استناد به گزارش رسانه Kotaku، برخی از اعضای شرکت یوبی سافت همچنان احساس می‌کنند که تیم مدیریت با کارکنان سطح پایین‌تر ارتباط ندارد. جلسه پرسش و پاسخ این شرکت که یک ساعت به طول انجامید، هیچ توجهی به فراخوان اخیر برای اعتصاب در استودیو پاریس نکرده است. اتحادیه کارگری Solidaires Informatique از کارکنان این استودیو خواسته است که در پاسخ به اضهارات ایو گیلمو دست به اعتصاب بزنند. بنا بر گزارش‌ها، این اعتصاب در روز 27 ژانویه (7 بهمن) به مدت نیم روز انجام خواهد شد.

شرکت یوبی سافت در سال 2022 عملکرد بسیار ضعیفی داشته و هیچ‌یک از آثار این شرکت پر‌فروش ظاهر نشدند. همچنین چندین پروژه این شرکت به تعویق افتاده یا پروسه تولید آن‌ها متوقف شده است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.