بلوپوینت گیمز (استودیو Bluepoint Games)
سارا هابطی

استودیو بلوپوینت گیمز با تمام توان روی پروژه‌های جدید مشغول کار است

سارا هابطی 4 بهمن 1401 بدون دیدگاه
133 بازدید

از زمانی که استودیو بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) در سال 2021 به دیگر استودیوهای شرکت PlayStation Studios پیوست، در سکوت خبری مشکوکی برای معرفی پروژه‌های بعدی خود فرو رفت. حال در طی جدیدترین خبر به دست رسیده، بالاخره این استودیو محبوب قصد دارد از سکوت خارج شود. براساس گفته پیتر دالتون، رئیس بخش فناوری بلوپوینت گیمز، این استودیو در حال حاضر با تمام توان مشغول کار روی پروژه‌های جدید خود است.

استودیو بلوپوینت گیمز قبل از ارائه این خبر در قالب یک کارت تبریک سال نو میلادی اشاره‌های مختلفی به پروژه‌های بعدی خود داشتند. در این کارت تبریک سال نو چهار جعبه وجود داشت که سه جعبه آن باز شد. این جعبه‌ها به ریمیک بازی Demon’s Souls، ریمیک Shadow of the Colossus و God of War Ragnarok (انجام کارهای پشتیبانی) اشاره داشت. حال یک جعبه باقی مانده است که هنوز هیچ اطلاعات رسمی از این پروژه در دسترس نداریم و احتمالا این استودیو سخت مشغول کار روی همین پروژه معرفی نشده یا به اصطلاح جعبه چهارم است.

پیتر دالتون، رئیس بخش فناوری بلوپوینت گیمز بعد از اخراج چندین نفر از شرکت مایکروسافت با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد: «ما با تمام توان خود سخت مشغول کار روی پروژه خود هستیم و البته چند موقعیت شغلی جدید را نیز به وجود آوردیم. شخصا علاقه زیادی به همکاری با برنامه‌نویسان رندرینگ (Rendering) هستم. اگر علاقمند به این فرصت شغلی هستید، مشتاق آشنایی با شما هستیم».

بلوپوینت گیمز (استودیو Bluepoint Games)

استودیو بلوپوینت گیمز سخت مشغول کار روی پروژه جدید

همچنین دالتون درباره زمان دقیق معرفی پروژه جدید گفت: «هر زمان که وقتش برسد بازی جدید را معرفی می‌کنیم. ارائه هر چیز خوبی، زمان‌بر است و این استودیو هر زمان که آماده باشد به معرفی پروژه‌های خود خواهد پرداخت». البته باید گفت که شایعات بسیار زیادی در رابطه با این پروژه معرفی نشده وجود دارد. در سال 2021 اشخاصی مدعی شدند این استودیو مشغول کار روی چندین پروژه است که یکی از آن‌ها ریمیک بازی متال گیر سالید (Metal Gear Solid) است.

کمی بعد از این ماجرا در همان سال، اینسایدرها فاش کردند که بلوپوینت گیمز هم‌اکنون دو پروژه مهم و محبوب در دست ساخت دارند؛ یک بازی اصلی مثل Marvel’s Spider- Man: Miles Morales و یک ریمیک از یک اثر محبوب. همچنین اذعان داشتند که پروژه‌های در دست ساخت آن‌ها هیچ ارتباطی با نسخه‌های متال گیر سالید ندارد. در نهایت در همان سال 2021 نیک بیکر، از XboxEra، اعلام کرد که یک ریسمتر از بازی بلادبورن (Bloodborne) برای پلی استیشن 5 در دست توسعه است. اما از این ادعا هم هیچ خبر رسمی منتشر نشد و باز هم در حد همان شایعه باقی مانده‌اند. در آخر مثل همیشه باید منتظر انتشار خبرهای بیش‌تر در آینده باشیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.