کارگردان بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)
سارا هابطی

کارگردان بازی Dead Space Remake از شدت ترسناک بودن این اثر خبر می‌دهد

سارا هابطی 1 بهمن 1401 بدون دیدگاه
168 بازدید

تنها چند روز تا عرضه یکی از ترسناک‌ترین آثار صنعت گیم یعنی بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک) باقی مانده و حال کارگردان آن از ترسناک‌تر بودن این اثر نسبت به نسخه اصلی گفته است.

در قالب تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از توسعه‌دهندگانی که مشغول کار روی ریمیک بازی دد اسپیس است، طی انجام مصاحبه‌ای از شدت بالای ترس در این بازی می‌گوید؛ به طوری که به گفته وی انجام بازی در هنگام شب و با استفاده از هدفون غیرممکن و فوق‌العاده ترسناک است.

این گفته به خودی خود جای تعجبی ندارد، زیرا با توجه به سابقه این فرنچایز ترسناک، می‌توان چنین توقعی از نسخه ریمیک داشت تا بتواند به خوبی آن حس ترس را به گیمرهای نسل جدید ارائه کند. همانطور که احتمالا می‌دانید نسخه 2008 سری دد اسپیس از تحسین‌شده‌ترین آثار ترسناک تمام دوران بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید.

با ارائه مصاحبه‌ای از سوی توسعه‌دهندگان، احتمالا اتفاقات ترسناک و غیرقابل پیش‌بینی در بازی Dead Space Remake منتظر طرفداران است. با توجه به این مصاحبه این‌طور به نظر می‌رسد که اعضای استودیو EA Motive تمام تلاش خود برای بازسازی فضای پر تنش و دلهره‌آور نسخه اصلی به کار برده‌اند تا طرفداران این فرنچایز از تجربه آن نهایت لذت را ببرند.

کارگردان بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)

Dead Space Remake؛ بازگشت ژانر ترس و بقا به دوران باشکوه خود

دیوید روبیلارد، کارگردان و مدیر فنی بازی Dead Space Remake در مصاحبه اخیر خود با مجله Play، مدعی شده که این بازی برای او ترسناک‌تر از آن است که بخواهد با هدفون به تجربه آن بپردازد. این فرنچایز همیشه به شدت روی ویژگی‌های همه‌جانبه خود تمرکز کرده و خوشبختانه جواب خود را با استقبال بی‌نظیر طرفداران گرفته است.

استودیو EA Motive به دنبال آن است که با ارائه گیم پلی مدرن با بهبودهای گرافیکی و ترسناک به بازی دد اسپیس جانی دوباره ببخشد و آن را در جهتی درست و منطقی ریمیک کند. متاسفانه از آنجایی که بازی The Callisto Protocol نتوانست به خوبی مورد استقبال طرفداران قرار گیرد و عملکرد قابل توجه‌ای را از خود نشان دهد، حال ریمیک بازی دد اسپیس شانس بسیار بالایی دارد تا بتواند دوباره سبک علمی تخیلی و ترسناک را احیا کند. با این حال اگر ادعای روبیلارد در مورد ترسناک بودن و پرتنش بودن Dead Space Remake درست باشد و بتواند انتظارات طرفداران را برآورده کند، احتمالا شاهد احیای دیگر نسخه‌های این فرنچایز محبوب توسط EA در آینده خواهیم بود.

در حال حاضر چیزی به عرضه ریمیک بازی دد اسپیس باقی نمانده و این عنوان شانس آن را دارد که دقیقاً همان چیزی را ارائه کند که طرفداران سبک ترسناک آرزویش را داشتند. بازی Dead Space Remake در تاریخ 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) برای سه پلتفرم ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا خودتان را برای تجربه دد اسپیس ریمیک آماده کرده‌اید؟

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.