یحیی رحیمی

نمرات و بررسی اولیه بازی Star Wars: Squadrons: ضیافتی برای چشم و گوش

یحیی رحیمی 11 مهر 1399 بدون دیدگاه
610 بازدید

بازی Star Wars: Squadrons امروز به‌صورت جهانی منتشر می‌شود و وب‌سایت‌های مطرح بازی به بررسی و نقد آن پرداخته‌اند و حالا می‌توانیم بدانیم که این بازی، چند مرده حلاج است. تابه‌حال فرانچایزهای مختلفی از سری بازی جنگ ستارگان دیده‌ایم و این‌یکی، تماماً در مورد جنگ‌های فضایی و نبرد میان سفینه‌های جنگی است.

بخش داستانی بازی Star Wars: Squadrons، از دید هر دو طرف جنگ روایت می‌شود و تجربه بی‌نظیری پس از وقایع فیلم «بازگشت جدای» ارائه می‌دهد. حالت مولتی پلیر هم به‌صورت گروه‌های پنج نفره دنبال می‌شود که فعلاً دو مود، Dogfights و Fleet Battles برای آن در دسترس است. یکی از ویژگی‌های جالب آن، تجربه بازی در حالت VR است و درصورتی‌که هدست واقعیت مجازی در اختیاردارید، تجربه‌ای کاملاً مشابه واقعیت را خواهید چشید. اما نظر منتقدان در مورد بازی چیست؟

IGN – 8

مراحل بخش داستانی بازی Star Wars: Squadrons، ضیافتی برای گوش و چشم طرفداران جنگ ستارگان است. این اثر مبارزه‌ای فضایی بالانس عالی میان حالت آرکید و شبیه‌سازی سیستم‌های پرواز ارائه داده که همراه سفینه‌های پر جزئیات قرارگرفته است. این بازی چندان کار خاطره‌انگیزی در مورد شخصیت‌ها انجام نداده اما داستان آن، روایت سرگرم‌کننده‌ای از جنگ ستارگان ارائه می‌دهد که من از آن لذت بردم.

GamesRadar – 3.5/5

می‌توان با نگاه به بهترین لحظات بازی، برآورده شدن هدف اصلی توسعه‌دهندگان را دید. این اثر توانسته تجربه‌ای مشابه آن بازی‌های کلاسیک و قدیمی ارائه دهد که بازی بازها عاشق آن هستند. بخش داستانی بازی پس از عادت گرفتن به استایل آن، تکراری می‌شود اما حالت چندنفره همان چیزی است که مدت‌هاست منتظر انتشار آن هستیم. باید دید این بازی در بلندمدت چه‌کار خواهد کرد اما فعلاً همین کافی خواهد بود.

PCGamesN – 9

Star Wars: Squadrons یک اثر زیبا و چشم‌نواز است که ازنظر فنی، موفق به ارائه شبیه‌ساز موفقی از جنگ‌های فضایی، بدون تکرار استایل بازی‌های سرویس محور امروزی شده است. زمان مشخص می‌کند که این بازی چه اندازه موفق خواهد بود اما اولین نگاه به آن شگفت‌انگیز بود. اگر آرزوی کودکی شما، خلبانی سفینه‌های فضایی جنگ ستارگان بوده، این بازی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

The VG247 Review – 4/5
PCGamesN – 9
Twinfinite – 4.5/5
Game Informer – 8.25
Vandal (Spanish) – 8.4
IGN – 8
Shacknews – 8
Hobby Consolas (Spanish) – 79/100
COGconnected – 75/100
Jeuxvideo (French) – 16/20
GamesRadar – 3.5/5
Ars Technica – No Score
Polygon – No Score

Star Wars Squadrons

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.