دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty
یحیی رحیمی

دمو رایگان بازی Wo Long Fallen Dynasty منتشر شد

یحیی رحیمی 6 اسفند 1401 1 دیدگاه
729 بازدید

شرکت Koei Tecmo با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی که نسخه‌ای از آن برای پارسی‌گیم ارسال شده است؛ رسماً انتشار دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty را تائید کرد. مالکان کنسول‌های ایکس‌باکس سری، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت و سونی، قادر به دانلود دمو خواهند بود. کاربران کامپیوتر هم لازم است به استیم یا فروشگاه مایکروسافت سر بزنند و دمو جدید که حدود هجده گیگابایت حجم دارد را به‌صورت کاملاً رایگان دریافت کنند.

تجربه نسخه‌ی دمو بازی وو لانگ تا روز 27 مارس (8 اسفند) و ساعت 10:30 صبح به‌وقت‌ایران در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی دمو Wo Long Fallen Dynasty پس از مهلت مقرر از دسترس خارج می‌شود و لازم است که بازی را خریداری کنید. توسعه‌دهنده به همین منظور، تریلر هنگام انتشار بازی را در دسترس قرار داده است که جنگجویان تاریخی از سه امپراتوری را نمایش می‌دهد. ماجراجویی که در عصر تاریخی سه امپراتوری چین جریان دارد و این بار با المان‌های فانتزی تلفیق شده است.

با دانلود دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty دو مرحله یا استیج اول بازی را تجربه خواهید کرد. این دو مرحله در اولین دمو وجود نداشت. فصل اول بازی به نام Village of Calamity و فصل دوم به نام Two Chivalrous Heroes را با دریافت دمو تجربه خواهید کرد. فصل اول شما را با زیربنا و اساس بازی آشنا می‌کند و در ادامه با جنگ‌های خشونت‌آمیز و مبارزات خشن با دشمنان شیطانی روبه‌رو خواهید. شما به‌عنوان یک جنگجو ویژه که دارای قدرت‌های جادویی است با دشمنان خطرناکی در اواخر پادشاهی هان مواجه خواهید شد.

دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty

جزئیات دمو بازی Wo Long Fallen Dynasty

گفتنی است بخش چندنفره و آنلاین هم در دمو فعال خواهد بود. می‌توانید فایل ذخیره خود را بعداً به بازی اصلی منتقل کنید و درصورتی‌که دمو را تجربه کنید، یک کلاه‌خود اژدها دریافت می‌کنید. این آیتم پس از انتشار بازی فعال خواهد بود و ماجراجویی شما را بوست خواهد کرد. شرکت Koei Tecmo نوشته است که اگر نسخه فیزیکی یا دیجیتالی بازی را خریداری کنید، یک زره ویژه به نام Baihu دریافت خواهید کرد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند هم زره دیگری به نام Zhuque دریافت می‌کنند که شروع بازی برای آن‌ها را ساده‌تر می‌کند.

استیل‌بوک محدود بازی وو لانگ هم هنگام انتشار در دسترس خواهد بود. لانچ ادیشن بازی شامل آیتم‌های جذابی است که تحت دو دی‌ال‌سی به نام‌های Crown of Zhurong و Crown of Goggong به فروش می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سری به وب‌سایت تیم نینجا بزنید و یا اینکه صفحات مجازی بازی را دنبال کنید. Wo Long بازی تازه‌ای از سازنده‌های نینجا گایدن و Nioh 2 است که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    sadasd

    مهمان

    لطفا دمو رو برای دانلود بزارید نسخه ویندوز

    پاسخ دهید