بازی Mirror's Edge Catalyst
پارسی گیم

تاریخ انتشار بازی Mirror’s Edge Catalyst به همراه تصاویر جدیدی از آن منتشر شد

پارسی گیم 27 خرداد 1394 بدون دیدگاه
219 بازدید

طی کنفرانس الکترونیک آرتز، شرکت DICE تریلری پر زرق و برق از بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر کرد که بازی را حین اجرا از طریق Engine به نمایش گذاشت. قابل ذکر است که این تریلر سینماتیک بود و بخشی از داستان بازی را به نمایش کشید.

در این بازی شما داستان Faith را دنبال می کنید و مشاهده می کنید که وی چگونه از یک دختر بی تجربه و بی دقت به قهرمانی تبدل می شود که شهر را نجات می دهد. بازی همچنان در حالت اول شخص دنبال می شود و صحنه های پارکور و مبارزه نیز بسیار جذاب تر شده اند. شما در این بازی در نقش دونده ی شجاعی قرار می گیرد که باور دارد همه چیز شهر آن ها یک شهر شیشه ای و یا به اصطلاح ظاهری است. از طریق سفر او می توانید به نقط مختلف شهر، بلند ترین آسمان خراش ها و و تاریک ترین تونل ها بروید و تجربه های مختلفی را انجام دهید. بازیکنان در طول بازی باید از محیط نیز برای پیشروی استفاده کنند و با تکیه بر قدرت و مهارت خود، دشمنان ظالم را از پای درآورند.

آنطور که به نظر می رسد عنوان Mirror’s Edge Catalyst یک پریکوئل است که در تاریخ 23 فبریه 2016 مصادف با 4 اسفند 1394 منتشر خواهد شد. همچنین پس از تماشای یک سینماتیک خیره کننده، کمپانی DICE در این تریلر بخش هایی از گیمپلی بازی را نیز به نمایش کشید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.